Hallo naam is Sabrina. Ik heb geen perfect leven dus een perfect verhaal kunnen jullie ook niet krijgen. Ik woon niet in een villa en mijn vader is geen hele beroemde studiobaas. Ik woon in vrijstaand huis in Nederland. Ik zit in mijn laatste schooljaar. Ik heb altijd al de passie gehad om kleding te ontwerpen en ik neem jullie mee op mijn reis om modeontwerpster te worden. Deze reis kent ook veel tegenslagen...
Naam: Sabrina Zijlstra
Leeftijd: 18
Woonplaats: Nederland
Broers of zussen? : Nope.. ik ben enigst kind
Huisdieren? : Een hond ( een husky genaamd Keisha ) en een goudvis ( hij heeft geen naam, ik noem hem gewoon altijd blup )
Lievelingseten : Donuts en Pizza 🍩🍕
Hobby : Kleding ontwerpen, maar daar wil ik mijn beroep van gaan maken.
Mijn uiterlijk : Ik heb donkerbruin (bijna zwart) haar en ijs blauwe ogen. Ik ben 1.75 lang. Ik zou mijn kledingstijl beschrijven als hip en voor de trend uit lopend.Ik ben geen bijzonder meisje, geen dapper verhaal over mij om te vertellen en ik ben ook nooit gepest. Ik was dat meisje dat niet echt werd gemist in de klas. Natuurlijk zouden mijn vriendinnen mij wel missen alleen als ik er niet was zou de klas nog steeds even druk zijn. Ik voegde niet echt veel toe behalve mijn goede smaak voor kleding al zeg ik het zelf. Ik had drie beste vriendinnen. In mijn hele schooltijd ben ik er achter gekomen dat het fijn is om heel veel vriendinnen te hebben maar als er iets met je is dat er dan uiteindelijk maar 3 echt voor me klaar stonden en dat waren:
- Lara, zij is het sportieve type uit onze 'squad'. Ze doet al 4 jaar aan voetbal en haar club is drievoudig kampioen.
- Destiny, zij is het jongens verslindende type. Ze heeft ook de meeste relaties gehad en geeft iedereen altijd liefdesadvies terwijl zij nog steeds single is.
- Hope, tsja haar naam zegt het al. Hope houdt altijd hoop. Ze ziet de goede en onschuldige kant in mensen. Is altijd bereid om mensen een 2e kans te geven en helpt iedereen.En dan kom ik. Ik denk dat ik niet de beste persoon ben om dit over mij zelf te vertellen dus heb ik Lara, Destiny en Hope er even bij geroepen.
- Sabrina :
Lara : Sabrina is een lief meisje. Ze is heel knap maar heel onhandig met voetbal *laatst struikelde ze over de bal toen ze probeerde de bal weg te trappen* maar verder hou ik wel van haar hoor haha <3
Destiny : Sabrina, tsja ze valt niet veel op bij jongens. Daar kan verandering in komen maar tsja ze wil weer eens niet naar mijn tips luisteren. Verder valt ze wel veel op bij meisjes door haar kledingstijl. Veel meisjes willen dezelfde kledingstijl als Sabrina. Ik hoorde laatst in de wc van een vriendin van mij dat zij had gehoord van een vriend van haar broer dat haar broer met Sabrina wou uitgaan omdat hij haar zo mooi meisje vond maar sssttt.
Hope : Sabrina is lief, knap, aardig, creatief, behulpzaam, meelevend, heeft een goede kledingstijl, is super slim. Eigenlijk is ze gewoon de perfecte vriendin. Ik ken Rina ( dat is Sabrina's bijnaam ) nu al 6 jaar. Ik ken haar via een goede vriendin van mij en zo zijn Rina en ik bevriend geraakt.Heee guys hier ben ik ( Sabrina ) weer en owhja vergeten te zeggen Destiny is niet alleen en jongensverslinder maar houd ook graag van roddelen haha. Nu hebben jullie niet alleen kennis gemaakt met mij maar ook met mijn vriendinnen. Ik hoop dat jullie nu een goed beeld van mij hebben en ook van mijn vriendinnen.
Dikke kus en knuffel *smak smak* van jullie lieve Sabrina haha 😂💋
JE LEEST
My normal fashionable life
ChickLitHallo naam is Sabrina. Ik heb geen perfect leven dus een perfect verhaal kunnen jullie ook niet krijgen. Ik woon niet in een villa en mijn vader is geen hele beroemde studiobaas. Ik woon in vrijstaand huis in Nederland. Ik zit in mijn laatste school...