5.~ ŐSZINTE ÉRZÉSEK

51 1 0
                                    

Pár nap telt el, de a hangulat még mindíg feszült volt a Henderson házban. Emmeline a saját szobájában aludt. Haragudott Nickre, és ezt nem is tagadta. Nick érezte a paprikás hangulatot, és bár próbálkozott, úgy érezte most nagyobb erővel kell fókuszálnia Josh fenyegetésére.

A férfi már öltönyben volt, épp egy csésze kávét ivott, indulásra készen, amikor összefutott Emmelineal. Egy bézs színű testhez álló ruhát viselt, hozzá illő magassarkúval, a haja pedig hullámokban omlott a vállára.
Gyönyörű volt mint mindíg.

-Seattlebe mész? -kérdezte, miközben elbotorkált mellette, és ő is töltött egy csésze kávét.

-Csak az irodába. -hangzott a válasz.

-Nem utazol el?

-Mostmár érdekel? Napokig hozzám sem szóltál. -zsémbesekedett Nick.

Emmeline csak megforgatta a szemét, és kivette a cukrot a fiókból.

-Nem utazom el. Egy darabig nem. -sóhajtott Nick, egy kis határszünet után.

-Nem úgy volt hogy el kell menned munka ügyben? -halászta elő közben a tejszínt is.

-Csak azért mondtam hogy ne fogj gyanút. Vagyis, de később el kellett volna mennem, de lemondom.

-Miért? -folytatta a kérdezősködést Em, de még mindíg nem pillantott rá.

-Szerinted ebben a helyzetben itt hagylak egyedül?

-Milyen helyzetre gondolsz? Hogy egy megszállott pszichopata gyilkos kiszabadult a börtönből és újra az életemre tör? El sem akartad mondani, tehát nem nagyon érdekelhet.

-Emmeline! -emelte fel a hangját, mire a nő egy pillanatra megállt, majd a csendet a kiskanala csörömpölése törte meg.
Em a pultnak támaszkodott, mostmár felvette Nickkel a szemkontaktust.

-Mondd miért feszíted a húrt? Elárulnád mi bajod van?? -szólalt meg a férfi.

-Nem is tudom. Magadtól még nem jöttél rá? -Vonta meg a vállát közömbösen.

-Sajnálom! Hányszor mondjam hogy sajnálom?! -kérdezte kiabálva. -Csak téged akartalak megóvni! Ezért nem haragudhatsz rám!

-Ha valóban így lenne, rögtön tudattad volna velem hogy mi történt.

-Ezt nem hiszem el! -csapott dühében az asztalra Nick. -Nem inkább Joshra vagy dühös? Arra a helyzetre ami fennáll, csak rám vetíted ki az egészet?

-Fejezd be. -mondta Em halkan.

-Rettegsz tőle. -folytatta Nick.

-Fejezd be!!! -szólt oda erélyesebben, majd egy határozott mozdulattal letette a csészéjét az asztalra, és elviharzott a konyhából.

-Menj csak, ehhez értesz! -kiabált utána Nick, de a nő már meg sem fordult hogy válaszoljon neki.

Aznap délután e-mailt kapott Emmeline pszichiáterétől, aki szerette volna ha Nick is részt vesz az aznapi foglalkozáson.
A férfi vonakodva, de szakított rá időt hogy elmenjen. Emmeline autója már odakinn parkolt, amikor ő megérkezett.

-Nos, örülök hogy eljött Nicholas! -kezdett bele az orvos, amikor a férfi végül megérkezett a szobába.

-Dr. Lea Porter. -nyújtott neki kezet. -Kérem foglaljon helyet.

-Nicholas Henderson. -felelte.

-Bevallom, azthittem már nem fog eljönni, negyedórát késett.

-Rá vallott volna. -dünnyögte Emmeline a fotelban.

Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant