Berzina dan menantu
Lulus dari kolej rendah. Sebelum kolej, saya tidak sedar bahawa saya berumur 26 tahun. Tetapi sejak tamat sekolah menengah, penampilan dan susuk tubuh saya banyak berubah. Saya sendiri terkejut dan sangat berpuas hati dengan perubahan ini. Ramai orang memuji susuk tubuh dan penampilan saya. Apabila rakan sekelas lama bertemu, mereka selalu memandang saya dengan terkejut dan berkata, "Ah! Awak berubah! Anda sangat cantik!" macam tu.
Tinggi saya 165cm, ukuran saya 34D-22-34, berat saya 50kg, dan muka saya bujur. Apa yang paling saya suka tentang kaki saya ialah ia bukan sahaja panjang sekata, tetapi juga mempunyai kulit yang putih, berkilat dan halus.
Jadi, saya paling suka pakai mini skirt. Apabila berjalan di jalanan, tidak kira lelaki atau perempuan, mata semua orang sentiasa tertarik dengan sepasang kaki saya yang cantik. Kebanyakan lelaki memberi saya pandangan terkejut dari semasa ke semasa. Saya merasakan bahawa kesombongan seorang wanita sangat berpuas hati pada masa ini.
Suami saya adalah rakan sekelas saya di kolej rendah Kami mula berkencan semasa kami masih pelajar. Dia menyertai tentera sejurus selepas tamat pengajian, dan saya tidak lama kemudian mula bekerja di sebuah syarikat maklumat.
Disebabkan keperluan kerja, saya menyimpan wang untuk membeli komputer tidak lama selepas saya mula bekerja Selain melakukan beberapa kerja yang belum selesai daripada syarikat di rumah pada waktu malam, saya juga belajar melayari Internet. Selepas beberapa ketika, saya juga mengenali beberapa laman web lucah, dan kadang-kadang saya melawatnya untuk membaca beberapa gosip, gambar, novel erotik, dan lain-lain. Kadang-kadang saya akan melancap apabila saya melihat ghairah, yang menyelesaikan kesakitan kehilangan teman lelaki saya.
Selepas menunggu selama dua tahun, dia akhirnya bersara daripada tentera dan berjaya mendapat pekerjaan berteknologi tinggi. Kami akhirnya berkahwin dua tahun lalu.
Kerana dia anak tunggal, ibu bapa mertua saya menyimpan kami bersama mereka dan enggan membiarkan kami tinggal bersendirian. Kami sangat menyayangi selepas berkahwin, dan ibu bapa kami juga sangat menyayangi kami.
Bapa mertua saya berumur 54 tahun dan bekerja di unit awam. Dia berbadan sederhana, dikatakan bersukan pada masa mudanya, dan tampan. Walaupun usianya sudah melebihi pertengahan umur, masih tiada tanda-tanda penuaan. Ibu mertua saya berumur 52 tahun dan merupakan seorang suri rumah yang berakhlak mulia. Mereka berdua sihat walafiat di rumah pada waktu siang, memasak dan memasak dengan mudah, dan rumah sentiasa kemas dan kemas. Begitu sahaja, mujurlah saya tidak perlu membuat kerja rumah selepas keluar kerja dan boleh meluangkan seberapa banyak masa yang saya mahu bersama suami.
Pekerjaan di syarikat saya agak tertekan dan saya perlu berpakaian kemas apabila pergi kerja. Jadi apabila saya pulang ke rumah, saya suka menukar pakaian yang lebih santai. Perkara kegemaran saya ialah memakai sepasang seluar pendek dan kemeja-T yang ringan.
Mungkin kerana pakaian sebegini menampakkan susuk tubuh saya dan kaki yang cantik itu, yang menarik perhatian bapa mertua saya.
Beberapa minggu selepas kami berkahwin, saya perhatikan bahawa mata bapa mertua saya sentiasa mengekori tubuh saya. Saya sering mendapati bahawa dia sentiasa mengintip setiap pergerakan saya, yang kadang-kadang membuatkan saya berasa sedikit "tidak selesa."
Saya pada asalnya ingin mencari saat yang sesuai untuk memberi petunjuk kepadanya agar tidak memandang saya seperti ini sepanjang masa. Tetapi melihat betapa berbaktinya suami saya kepada ibu bapanya setiap hari, saya benar-benar tidak tahu mahu berkata apa.
Pada suatu hari, suami saya bekerja lebih masa dan terpaksa pulang lewat. Saya tidak mempunyai apa-apa untuk dilakukan, jadi saya hanya melayari Internet. Sudah tentu, adalah tidak dapat dielakkan untuk menyemak beberapa laman web lucah.
YOU ARE READING
Berzina dan menantu
FantasyLulus dari kolej rendah. Sebelum kolej, saya tidak sedar bahawa saya berumur 26 tahun. Tetapi sejak tamat sekolah menengah, penampilan dan susuk tubuh saya banyak berubah. Saya sendiri terkejut dan sangat berpuas hati dengan perubahan ini. Ramai ora...