0.1

231 15 136
                                    

Bilgisayarımdan gözlerim dolu dolu ailemin -aile demeye bin şahit isteyen- maç sonu verdikleri röportajı izliyordum. Annemin ve babamın abime gurur dolu bakışları çok zoruma gidiyordu onu sevipte beni sevmemeleri.

Tam gözümdennbir damla yaş akmışken telefonuma bildirim gelmesiyle yaşı silip telefonuma baktım mail gelmişti nolduğunu merak edip bilgisayarımdan izlediğim şeyi kapatıp maile baktım.

"Hassiktir lan" diyerek yatağımdan fırladım bildirimi görünce. Geçen gün taşşağına cvmi attığım Fenerbahçe'den gelmişti bildirim. Telefonumu yataktan aldım sonra hemen Zelihayı aradım. Heycandan elim ayağım titriyordu, 3-4 kere çaldıktan sonra telefon açıldı.

"Efendim hayatım"

"ZELİŞ KANKA KABUL ETMİŞLER LAN"

"Kim neyi kabul et- LAN OHA CİDDENMİ?"

Tekrar gözlerim dolmaya başlamıştı ama bu sefer mutluluktan. Tuttuğum takıma iş görüşmesine gidecektim.

"Evet evet KANKA İŞ GÖRÜŞMESİNE ÇAĞIRIYORLAR PAZARTESİ GÜNÜ LAN" komuşurken bir yandan heycanla ordan oraya koşup zıplıyordum bir yandanda mutluluktan ağlıyordum.

Zeliha'yla yarım saat daha konuştuktan sonra telefonu kapattık. Saatte 1' e geliyordu yapacak birşey bulamadığım için biraz telefonda vakit geçirip uyudum.


💙



Heycandan elim ayağım titriyordu. Niye derseniz artik resmi olarak Fenerbahçe sosyal medya hesaplarının admini olmuştum. Stadyumdan çıkar çıkmaz hemen arabama atlayıp can bartu tesislerine doğru yola çıktım.

Bugün çok işim yoktu ama genede tanışmak için gitmem gerektiğini söylemişlerdi.

Zelihayı görüntülü aradım bir yandan araba kullanırken.

Telefonu açınca yüzüne bakmaya çalıştıma ama yolda olduğum için pek beceremedim sadece yemek yedigini farletmiştim.

"Aşkım yenimi gidiyorsun görüşmeye YUH amına koyim, bende diyorumki alisa sabah erken kalkmıştır hazırlanmıştır şimdi görüşmededir"

"Zeliş şuan karşında Fenerbahçe sosyal medya hesaplarının admini var saygılı konuşur musun lütfen hayatım"

"OHA NEEEEEE ALINDINMI CİDDDEN AAAAAAA" zeliha bağırmaya başlayınca kahkaha atmaya başladım benden çok mutlu olmuştu bu işe. Başarılarıma benden daha çok sevinen bir ailem olmaya bilir belki ama zeliş vardı işte oda bana yetiyordu.

"EVEEETTTTT, hatta şuan tesise takımla tanışmaya gidiyorum, OF kanka ne gerek vardı ya ben fotoğraflarımı çeker videolarımı editler giderdim, bak ankastrem tutcak şimdi, OLUM FENERBAHÇE KADROSUYLA TANIŞICAM LAN AAAAA AZ SONRA BAYILCAM"

Zeliş bu halime gülerken "Salak ne demek 'ne gerek vardı', lan şey dicem orda heycandan düşüp bayılma sakın yada türkçeyi unutup rezil olma insanlara AHAHAHAHAHAHAA düşüncesine bile osura osura gülebilirim şuan"

"Kanka sus valla bayılcak gibiyim şuan haycandan ellerim terledi direksiyonu tutamıyom o derece" Bu dediğime iki saat anırdıktan sonra bir anda ciddileşip

"Birtanem şuan asla moralini bozmak istemiyorum ama sizinkilere ney söyliceksin" doğru bide onlar vardı dimi.

"Amaan onlar için şuan hiç moralimi bozamam beni siklerine taktıkları var sanki öğrenirselerde ben 18 yaşından büyük yetişkin bir bireyim yani bi bok yapamazlar en fazla evlatlıktan reddederler oda işime gelir slaaayyy" diyip gülmeye başladım.

"Bizim tranvalarımızla dalga geçme şekli şakamııııı" diyip zelişte güldü

"Bebeğim ben tesise geldim seni eve geçince arıyım olurmu"

"Tamamdır bebiş hadi çoookkk çoookkkk öpüyorum dikkatli ol bayılma heycandan" diyip yüzüme kapattı. Biraz salak galiba niye yüzüme kapattıkine.

Tesise girip arabamı park ettikten sonra asansörle yukarıya çıkmaya başladım. Ali koçun yanına gidecekmişim ilk başta sonra takımla tanışacakmışım. ULAN NE ALAKA BEN TANIŞMAK İSTEMİYORUM KİMSEYLE ANKASTREM TUTAR BAYILIRIM.

Derin nefesler alıp verirken asansör kapısı açılmıştı. Bana tarif edilen odanın önünde durdum ve kapıyı çalıp içeri girdim.

Odada Ali Koç masada oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Beni görünce ayağa kalktı ve gülümseyerek elini uzattı ve "Merhaba alisa ben Ali telefonda konuşmuştuk zaten, buyur otur" dedi bende merhaba diyip gösterdiği yere oturunca

"Çay? kahve? Yada başka bir şey içermisin hemen aşağıdan söyliyim"

"Yok Ali bey çok teşekkür ederim hiç zahmet etmeyin" dedim yalandan bir gülümsemeyle. Tırnağımın ucu kadar sevmiyordum bu adamı. Her gece 'Allahım lütfen ali koç istifa etsin' diyede dua ediyordum İnşallah yakın zamanda dualarım kabul olurdu🙏🏻.

"Tamamdır o zaman takımın yanına gidelimmi aşağıda seni bekliyorlar"

"Tabikidee hemen inelim hatta beklemesinler" diyip gülümsedim oda bana gülüp çıkmam için kapıyı açtı ve aşağı inemeye başladık.

Aşağı katlardan bir odanın önünde durmuştuk Ali koç hemen kapıyı açınca oyuncuları gördüm heycandan bayılacak gibi olsamda kendimi toparlayıp gülümseyerek içeri girdim.

"Evet beyler bu alisa yeni sosyal medya adminimiz aynı zamanda kameramanımız antrenmanlarda maçlarda çoğu zaman yanınızda olacak yani, benimde bildiklerim bu kadar bizde daha tanışmamadık fazla devamını kendiniz sorarsınız artık şimdi benim gitmem lazım hatta Mert Hakan sende geliyorsun benimle röportaj varmış hadi" dedi Mert Hakanda oturduğu yerden kalkıp birlikte odadan çıktılar.

Pic Ali Merti niye götürdünkine ya ben en çokta onunla tanışmak istiyordum of diye geçirdim içimden ama çok belli etmeden takımdakilerle tanışmaya başladım


💙



Odadakilerle tanışmıştık. Hepsi gerçektende dünya tatlısı insanlardı asla ama asla yabancılık çekmemiştim. Yabancılık çekmememin nedeni odada sadece türklerin olmasıda olabilirdi belki.


Şimdide tesisten çıkmış eve geçiyordum asıl iş günüm yarın başlıyordu. Heycanım bir nebze geçmişti.


Eve gelincede gece heycandan uyuyamadığım için uykum gelmişti o yüzden hemen makyajımı çıkarıp üstümü değiştirip uyumuşum.



💙

Seellaaammllarrrr🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

Ben gene gaza gelip kurgu patlattim insallah seversiniz🙏🏻🤲🏻

Bu arada mertomu bi 5 yaş daha küçük düşünsek bu kurguda olurmu🥹🥹

Begendiyseniz yazin devamini atarim (ins🤗)

Neeyysee ben kaciyorree keninize cici bakin bal yanaklarinizdan openzzzii 💙🫶🏼

Maalesef || Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin