12.BÖLÜM

2.2K 76 0
                                    

Sabah kalktığımızda üstüme bikinimi giydim ve aynanın karşısına geçtim derken Mehmet üzerimi havluyla örtmesinmi hey Allah'ım
Ben: Mehmet napıyosun ya ?
Mehmet: Sen buna bikinimi diyosun ya evli ve hamile bir kadınsın ona göre gyiniceksin öyle millet kıçına başına bacaklarına bakıcak deliricem kavga çıkarıcam birilerini öldürücem.
Ben: Of Mehmet saçmalama artık ya bak kapalı bu bikinim
Mehmet: Ulan sen beni katilmi ediceksin kadın. İki parça bez vermişler bikini diyosun. Eğildiğinde göğsün görünüyo olmaz.
Ben: Of Mehmet kimse kıçıma başıma bakmaz bakarsalarda döversin katil olursun Allah Allah ben bunu giyicem karışamazsın.
Mehmet: Karışırım ben senin kocanım son lafım bu Arya giy üstüne bişeyler düş önüme.
Dedi be dediğini yaptım. Denize girdik salak beni sırtına falsn aldı. Şapşalım harbi ya. Zaten karnımda iyice büyüdü. Neysr denize girdik çıktık ben güneşlenmeye başladım. Derken yanıma Özberk gelmesinmi yüzü gözüde mosmor.
Özberk: Arya evli olduğunu bilmiyordum. Rminim bundan ailenin haberi yoktur ve damstlarıyla tanışmak isteyecektir.
Dedi ve Mehmet'le olan bir resmimi gösterdi. O sırada arkadan b çidt el omzuma dokunduğunda arkamı döndüm ve annemle babsmı gördüm. İkisinede sarıldım öptüm ve annem Özberk'e dönüp
Annem: Merak etme Özberk'cim biz biricik damadımızı tanıyoruz ve seviyoruz senin aksine. Bide torunumuzu kucağımıza alalım o zaman bakalım Arya'nın 100 metre yakınına yaklaşabiliyomusun seni densiz çocuk birdaha seni kızımızın yanında görmiycez yoksa dünyayı başına yıkarız ona göre haberin olsun Özberk.
Dedi ve annemin o lafı üzerine Özberk arkasına bakmadan hızlı adımlarla yanımızdan ayrıldı.
Ben: Gelmenize cidden sevindim anne ve baba da sizin burda ne işiniz var ?
Babam: Tatile geldik evlilik tazeliyoruz balayındayız kızım. Olamazmı yani.
Annem: Evet kızım hem artık tıpta herşeyin çaresi var fena mı olur benimde bir bebeğim olsa
Ben: Anne şaka yapma ya :D
Annem: Aa ne şakası terbiyesize bak ben o kadar yaşlımıyım :D
Babam: Öhöm öhöm canım karıcım kızımızın yanında bu kadar özel konuşmasak olurmu ?
Annem: Evet canım neyse oldu o zaman biz gene görüşürüz işlerimiz var bizim çaav.
Onlar gittikten yaklaşık 10 dakika sonra Mehmet geldi
Mehmet: Arya düğün tarihimizi bebek doğmadan onceye alalım hayatım.
Ben: Tamam da canım ne zamana ?
Mehmet: 20 Temmuz
Ben: bugün ayın 8'i farkındasın dimi Mehmet yapılacak birsürü iş var ve ayrıca yeni bir ev ,balayı tatili ,düğün salonu, düğün pastası, davetliler,gelinlik falan birsürü şey Mehmet
Mehmet: Iı şey ufak birşey daha diycem :D
Ben: Ne diyceksin?
Mehmet: Düğün salonu, balayı , düğün pastası ve davetli listesi halloldu hayatım.
Ben: Çok heyecanlıyım Mehmet. Hissettiğim duyguları şuan sana anlatamam. Kelimelerle ifade edemem.
Mehmet: Ebruy'la davam bittiğine göre artık bekar bir adamım :D
Ben: Ben senin o bekar kafanı kırarım Mehmet'cim hiç dert etme sen.
Mehmet: Sanada şaka yapılmıyor be hayatım :D

Her ne kadar kısa yazsamda telafi etmeye çalışıyorum canlaar iyi okumalar

Taşıyıcı AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin