_____________rozdzial 7____________
_______________Asher______________Ona wróciła po dwóch latach. Z helikoptera dwóch ratowników na noszach ją przeniosło do skrzydła medycznego. Jej stan był okropny.
Wojna poszła źle i czterdzieści osób zostało poszkodowane, w tym ona.
Przeraziło mnie to że połowa jej ciała byla przypalona od ognia, od ramienia do nogi. Pełno ran postrzałowych i liczne rany cięte.
Przeżyła koszmar z uszczerbkiem zdrowia.
Czemu ja nie zostałem wybrany tylko ona?
Siedziałem przy jej szpitalnym łóżku tydzień, przynosząc jej jedzenie gdy sie obudziła i rozmawiając z nią by nie zamkneła się w sobie. Oraz rano z przyzwyczajenia kupiłem jej ulubione kwiaty z których była szczęśliwa.
Może mi już wybaczyła?
Niedługo miały być święta, wkońcu dołączyła dwa lata i 5 miesięcy temu w zimę, więc teraz za miesiąc będzie zima.
Może zaproszę ją do siebie?
Nie to będzie głupie, oczywiście że sie nie zgodziJednak spróbuje bo wkońcu będę żałować że nie spróbowałem, jak sie nie zgodzi to trudno.
Dobrze wiedziałem, że nie ma jej w domu, bo kto by chciał wrócić do patologi? Przeszukałem jej pokój gdy jej nie było i znalazłem jej dziennik,
W którym opisała to jak sie jej żyło
Biedna, nie zasługiwała na to.przeczytałem fragment kartki wyrwanej z jakiegoś zeszytu i schowanej do dziennika.
Tata znowu dzisiaj mnie podtapiał, a mama nie reagowała. Leżała zimna w łóżku a obok tego było puste opakowanie jakiś tabletek, siostra mówiła że mama udaje, że to zabawa. Ale ja znałam prawde.
Mama się poddała i nas zostawiła z tatusiem.
Tatuś podapiał mnie i przypalał na mnie papierosy aż nie będę cicho, by on mógł przyprowadzać nieznane kobiety które wydawały dziwne dźwięki z jego pokoju.Jej ojciec był prawdziwym potworem, kto mógłby to zrobić nastolatce? I dlaczego ona nic nie mówiła o swojej siostrze?, co musiało sie stać z jej siostrą?.
Pytań było dużo a ja czułem jak mnie przygniata niewiedza, ale i tak nic bym z niej nie wyciągnął wkońcu to nie jest coś czym sie chwali.
Bynajmniej teraz ma mnie i ja będę sie nią opiekować, czy tego chce czy nie
CZYTASZ
𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒂𝒏 𝑰𝒏 𝑹𝒖𝒔𝒔𝒊𝒂𝒏 𝑨𝒓𝒎𝒚 #cry Little Girl
RomanceNormalna dziewczyna z Austrii chcąca uciec przed patologicznymi rodzicami dostała szanse w Rosyjskim wojsku. Ale odkąd tam dołączyła Asher znalazł zainteresowanie w dużo młodszej rekruterce. Chcąc nie chcąc zachowywał sie jak szczeniak gdy chodził c...