30. Големият ден

2.4K 136 8
                                    

И ЕТО ГО ГОЛЕМИЯ ДЕН! Днес Лиам и София официално ще станат семейство! Докато се обличах и приготвях за сватбата не спирах да си припомням старите ни спомени. Прекарвахме си страхотно винаги. Не че вече няма да си изкарваме готино, просто вече всички порастнахме, не сме онези диви 16-годишни хлапета, които лудуваха денонощно без да мислят за последствията, защото някой друг оправяше бъркотията. Сега сме големи мъже и трябва да служим за пример на всички наши фенове. Вече имаме и момичета до себе си, за които трябва да се грижим и тези "пакости" трябва да престанат.

Довърших последните детайли около вида ми и отидох да се покажа на Стела.
- Много си бърза! - Изненадах се: вече беше готова и гледаше нещо на телефона си.
- Или ти си много бавен. - Засмя се без да отделя поглед от екрана.
- Какво гледаш толкова съсредоточено? - Попитах и отидох до нея.
- Рут си спази обещанието! - Каза ми и обърна телефона за да видя и аз.

" Днес се срещнах с Хари и Стела и имах честта да разговарям с тях. Искам да си върна всички лоши думи към Стела, защото чак днес разбрах колко готина е всъщност! "

" Убедена съм, че всеки, който се срещне със Стела ще започне да я харесва! Хора, тя е супер приятно и невероятно красиво момиче! "

" А ако можехте да видите как Хари я гледа....Всяко момиче заслужава някой да я гледа така, както Хари гледа Стела! "

" Абсолютно най-най-сладката двойка, която може да съществува! Супер сладки са заедно! Дано никога не се разделят! "

Това бяха няколко от нещата, които Рут беше написала.
- Скъпа, това е страхотно! - Зарадвах се - Прочете ли какво казват и другите?
- Да и това е още по-невероятно! - Даде телефона в ръцете ми и започнах да чета.

" Винаги съм казвала същото! Радвам се, че започваш да се вразумяваш ;) "

" Срещнала си Хари ОМГ каква късметлийка си!!! "

" Защо въобще започнахме да я нападаме? Тя не прави нищо лошо на нас "

" Рут, не очаквах да ни предадеш.... "

" Не го правете за Стела, направете го заради щастието на Хари! "

- Любов, но това е невероятно! - Извиках, разглеждайки мненията на феновете.
- Знам! Не мога да повярвам... - Очите й блестяха от щастие.
- Бях сигурен, че ще започнат да те харесват. - Казах и обвих ръката си около кръста й, придърпвайки я към мен и я целунах страстно - Днес ще бъде страхотен ден!

The Last But The BestWhere stories live. Discover now