-11-

249 23 0
                                    

Ik glimlachte terug, 'hallo moeder.'

Ze nam me in zich op, 'wat ben je groot.'

'Ik ben ook al negenendertig.'

Ze glimlachte, 'inderdaad.' 'Mijn volwassen dochter.'

Ze trok me in een omhelzing. Ik bleef even verbaasd stilstaan en omhelsde haar toen terug.

Jamie

Ik stond in de deuropening. Ze zat op de vensterbank naar buiten te staren. Ze was zo mooi. Ik moest mijn wolf tegenhouden om mijn eigen gedachten niet over te nemen. Dat wilde ik dus even niet. Dan zou ze sowieso niet meer willen. Maar waarom ze me haatte was voor mij een raadsel. We waren mates! Waarom zou je je mate haten of bang voor hem zijn? Maar mijn moeder was eerst ook bang voor mijn vader. Ik moest het haar maar vragen als ze terug kwam. 'Wat wil je' vroeg ze na een tijdje.

Ik schrok op, 'jou.' Ja Jamie. Heel handig. Super gedaan. Nu wil ze sowieso niets meer praten.

Ze keek me aan. Mijn wolf begon te grommen. Ik wilde haar op het bed duwen en marken. Maar dat kon ik niet doen. 'Maar ik wil jou niet' reageerde ze fel.

Ik fronste, 'waarom niet?'

'Je bent mijn mate niet!'

'Dat ben ik wel.' 'Waarom wil je het niet?'

'Je bent bloeddorstig net als je hele familie!'

'vind je mij bloeddorstig... waarom?'

'Je vader heeft mijn vader een oom vermoord.'

'Weet je wel wat je oom bij mijn moeder heeft gedaan?!' 'Hij heeft tegen haar zin in haar gemarkt en bijna verkracht!'

'Ja en dat ga jij nu ook bij mij doen!'

'Dat ga ik niet!'

Ze keek me verbaasd aan, 'wel waar!'

'Niet.' 'Ik mark je alleen als je dat zelf wil.'

Ze fronste, 'echt?'

'echt.' 'Ik zal niks doen tegen jouw zin in.' 'Geleerd van mijn moeder.' 'Nu snap ik pas waarom ik het te leren kreeg.'

Ze knikte, 'maar wat kwam je doen?'

'Ik wil praten.'

'waarover?'

'Jou.'

Ze fronste, 'wat bedoel je daarmee?'

'Ik wil praten over wie je bent en wat je leuk vindt.'

Ze knikte, 'oké.'

'Zullen we even overnieuw beginnen?'

Ze fronste, 'ehm... oké.'

'Hoi' zei ik 'ik ben Jamie.' 'Zoon van alfa Rick en Luna Lunette van de Moonrockschine roedel.'

'Hoi, ik ben Selena.' 'Dochter van alfa James en Luna Isadora van de moonlife roedel.' 'Of... nou ja... hij was een alfa.'

Ik sloeg mijn ogen neer en knikte. Daarna keek ik haar weer aan, 'wat zijn je hobby's?'

'Voetbal, zwemmen en rennen.'

'Als wolf of mens?'

Ze fronste, 'wat bedoel je?'

'Rennen als wolf of als mens?'

'O... ehm... als allebei.' 'Als wolf ben je natuurlijk sneller.'

Ik knikte, 'en je bent een bruine wolf, toch?'

Ze knikte, 'klopt.' 'En jij een zwarte.'

Ik knikte, 'klopt.'

'Wat zijn jouw hobby's?'

'Mijn hobby's zijn: voetbal, wedstrijdzwemmen en klimmen in bomen.'

Ze knikte, 'ben je er nog nooit uitgevallen?'

'Nope.'

'Hoe oud ben je?'

'Zestien, jij?'

'Ook.'

Jamie hoorde ik roepen waar zit je?!

'Ehm... bij mijn mate!''

twin wolfs.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu