Deokjeokdo kasabasının rahibi olan Kim Taehyung, kasaba tarafından yoğun ilgi ve saygı gören bir rahipti. Asırlar boyunca ailesinin bir gelenek gibi sürdürdüğü rahipliği en kutsal şekilde yerine getiriyordu. O tanrının ahlaklı, düzgün, temiz oğluydu. En azından Deokjeokdo kasabasının bildiği Kim Taehyung buydu.
Her zaman ahlaklı, düzgün bir yaşam tarzında olan Kim Taehyung bu yaşamdan aslında oldukça uzak bir kişiliğe sahipti ama bunun ortaya çıkmasına izin veremezdi ve ortaya çıkmaması için de hep özünü bastırmaya çalışmış takındığı maskeyi bütünüyle özümsemeye çalışmıştı. Fakat içindeki dürtüleri ne kadar bastırırsa bastırsın gerçek her zaman onun ensesindeydi ve gün yüzüne çıkmak için uğraşıyordu.
Deokjeokdo kasabasında yaşayan ailelerden birisi olan Kim ailesi ise oldukça tanınan bir aileydi. Ailenin babası olan Bay Kim belediye başkanının yardımcısı olarak kasabada çok saygın bir adamdı ve eşi Bayan Kim ise zarifliği ile bilinen hoş bir ev kadınıydı. Herkesin imrenerek baktığı bu ailenin zengin ve saygın olmaları dışında bir diğer özellikleri de çok dindar olmalarıydı. Kiliseye gönülden bağlı olan bu aile her pazar mutlaka ayinlere katılır tanrının huzuruna çıkarlardı. Dindar olmaları ve büyük bir saygınlığa sahip olmaları pek çok katı kuralı beraberinde getirmişti.
Kim ailesinin bir de iki çocuğu vardı.
Her zaman sorumlulukların üstüne bindiği oğulları Kim Namjoon ve yalnızca zengin bir koca ile evlendirilmek için büyütülen kızları Kim Jennie.
Kim Namjoon, babasının isteği üzerine devlette makam sahibi olabilmek için uğraşan evin büyük oğluydu. Hayali yazar olmak olan bu genç adam istediği hayattan oldukça kopuk bir yaşantı içinde yaşıyordu.
Kim Jennie ise güzelliği ve eşsiz zarafeti ile kasabadaki herkesin dilinde olan, erkeklerin arzularını süsleyen masum bir çiçekti.
Açılmamış bir gonca gibiydi.
Çok okuyan, çok bilen zeki bir kızdı fakat bunların hiç birisi yaşantısı gereği onun işine yaramayan şeylerdi. Zira ailesine göre iyi bir eş sadece kocasıyla ilgili olan önemli bilgileri bilir ve ona hizmet ederdi aldığı bütün eğitimler ise iyi bir eşin nasıl olunacağı yönündeydi. Fakat o bir yerde gizlice kendisini yetiştirmiş kendi imkanlarıyla bilgi ve kültür edinmeyi başaran , Aşk duygusunu tatmayı çok isteyen ama aşkın kendisine yasak bir meyve olduğunun bilincinde olan bir genç kızdı.
Olmak istediği kişiden çok uzak yaşayan bir kız.
Fakat yasak meyveyi bir kez ısırdığında yaşanan felaketlerin önünü alamamaya başlamış, olmak isteyip olmaktan korktuğu kişiliğine dönüşmeye başlamıştı.
Kim Taehyung, masum çiçeğinin masumiyetini kendisine hapsetmeye başlamasıyla önce kendi zehirli yanını ortaya çıkartmış ardından Kim Jennienin bastırılmış kirli arzularını gün yüzüne çıkartmıştı.
-
Annesinin yaptığı taze, sıcak kurabiyelerin olduğu sepeti Peder Kim'e uzatırken pederin ince uzun parmakları eline sürtünmüştü. Kuş gibi hafif olan bu dokunuş sıradan ve önemsiz olsa da Jennie'nin göğsünün daha çok sıkışmasına sebep olmuştu. Abisi ve babasından başka hiçbir erkeğin tenini teninde hissetmemişti bunun üzerine pederin dokunuşunu hissetmek içinde bir şeylerin ısınmasına ve dokunuşu daha fazla arzulamasını istemesine neden olmuştu.
Lisa'nın bahsettiği gibi dokunulmak istiyordu.
Ve bu isteği yalnızca Peder Kim'i gördüğünde hissediyordu.
Kim Taehyung'un ellerine kısaca bir bakış atarak zihnine güzel parmaklarını kazıdı. Artık yasak rüyalarında görüntüyü daha net bir şekilde tasvir edebilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
between desire and love | taennie
FanfictionPeder Kim ve masum çiçeği Kim Jennie Yetişkin içeriklidir +21