الفصل الأول

8.3K 21 3
                                    

لا ينصح بدخول ال🔞🥵

القصه دى حقيقة وحصلت معاياا.
اعرفكم بنفسي( انا ايهاب من الجيزه 25 سنة طول 182 جسمى رياضي جداا بحب اكون لوحدى على طول مش بحب اللمه) هدخل ف القصه ع طول علشان ماطولش عليكم قصتى مع جارتى ساره عندها 28 سنه متجوزه طولها 165 متجوزة وساكنه ف العماره اللى ف قصادنا هى جوزها على ومعاهم ام جوزها ومخلفه يوسف عنده تلات سنين جسمها متوسط الا طي..زها مربربه وكبيره وحلوة جدا وكان فيه احترام متبادل مابينى وبين جوزها ومافكرتش ف يوم انى ابص لساره أو اتكلم معاها اكتر من سلام وعلى شغال أمن ف شركه من الشركات وكان اوقات كتير بيبات برا البيت وفى يوم كان على سهران ف شغله ولاقيت باب الشقه بيخبط الساعه 10 بالليل اليوم ده كنت تعبان جدا وماقدرتش انزل أسهر من حسن حظى فتحت الباب من غير ما اقول مين حتى لاقيتها ساره اتفاجئت فبقولها ام يوسف خير ف حاجه حصلت ولا اي يوسف كويس وعلى والحاجه ام على ف حاجه ولا اي قالتلى مالك مفيش حاجه أهدى انا المياه قطعت عندنا فقولت اشوف لو عندكم مياه علشان بغسل وكانت لابسه عبايه سودا شبه مفت..وح نصها وتحتها بنطلون بيجامه ومن فوق بدى كات ابيض قولتلها لحظه ادخل اشوفلك اليوم ده ابوياا وأمى واخواتى راحوا عند بيت جدى يطمنوا عليه المهم طلعت عليها قولتلها موجودة  قالتلي هجيب حاجه اخد فيها قولتلها تمام هتلاقي الباب مفتوح انتى مش غريبه المهم دخلت ملات اول مره وتانى مره العبايه اتفتحت خالص وظهرت ابز..ازها والب..دى مشدود عليهم جامد وك..سها شافط البنطلون اللى لابساه ف انا بحلق..ت جامد ع المنظر لانى اول مره اخد بالى من جمال ساره وهى اخدت بالها منى ورجعت تالت مره وسمعت صوت ف الحمام وكلمة اااه خلت زب..ى ها..ج اكتر قومت جريت اشوف ف اي لاقيتها واقعه ع الأرض والمياه غرقتها وبتقولى ضهر.ى ي ايهاب مش قادره قولتلها هاتى ايدك وبقومها قالتلى مش قادره اتجرأت وروحت شايلها ودخلتها اقرب اوضه للحمام وهى اوضة ابويا وامى وروحت مني.مها ع بطنها وبدأت احرك ايدى على ضهرها واسألها مكان الو.جع والو.جع كان ما بين طيز..ها وأسفل ضهرها ف انا كان عندى خبره في انى ازاى اعالج ده لانى كنت خريج تربية رياضية وبدأت ادلك.لها مكان الخبطه وبالغلط ايدى نزلت تحت البنطلون ولاقتها مست..متعه بكده فكررت الحركه مره واتنين وهى مبسوطه وانا خوفت لاهلى يجوا فجأة فبقولها بقيتى احسن قالتلى لا لسه قولتلها مش هينفع تفضلى كده كتير لحد يجى ويفهم غلط وفونى رن لاقيتها امى بتقولى احنا هنام عند جدك انهارده وهى سمعت وقفلت مع امى ولاقتها بتقوم وعملت نفسها هتقع وانا بسندها ايدى جات ع ك.سها لاقتها مسكت شف.ايفي وبتبو.س جامد وتقولى انا بحبك من يوم ما شوفتك،وانت مط.نشنى وانا بدأت اه.يج اكتر روحت ماسك شفاي.فها وقطعتهم من كتر البوس وايدى واحده ع ك.سها والتانيه ع ص.درها وهى خلاص بقت ف دنيا تانيه من اله.يجان وروحت مق.لعها البدى وبدأت أعصر ابزا.زها وارض.ع فيهم بع..نف وهى بتقولى أهدى ح.رام ي ايهاب انا مش قدك وروحت نازل على ك..سها وقلعتها البنطلون والان..در وبدأت الح.س فيه جابت مرتين وروحت مقعدها ع ركبها وخلتها تم..ص ز..بى وكنت بن..يكها ف بوقها بع..نف وهى مش قادره تاخد نفسها وروحت من.يمها ع ضهرها الوضع العادى بتاع المصريين وبدأت انيك فيها حوالى ربع ساعة وهى تصوت لأن ز..بى كان كبير اوي ع ك..سها وبعدين خلتها تعمل وضع الدوجى فبقولها هن..يكك ف طي..زك قالتلى لا انا عمرى ما ات..ناكت فيها فدخل.ته ف ك..سها من ورا وصوابعى بدأت توسع خرم ط..يزها وهى تتأو..ة وت..صوت وانا لزيد ف سرعتى وهي..جانى بيزيد اكتر وروحت مطلعه من ك..سها مره واحده لاقتها هتريح جسمها ع السرير فرجعتها ودخلته ف ط..يزها مره واحده شه..قت وحسيتها بطلع ف الروح سبته ف طي..زها وجسمها بيتر.عش لحد ما هديت بدأت اني..ك فيها بالراحه وهى بكلامها واه..اتها بتهي..جنى وهى بتقول. اااه اااااه ااااه حر...ام عليك طلعه ن..يك ف ك..سي براحتك فش..خت ط..يزى ي ايهاب ومن كلامها بدأت أزيد ف السرعه واني...كها جا.مد وهى ااااه ااااه اااااااااه ح..رام عليك سبنى وانا مش راحم..ها زى ما اكون اول مره ان..يك واحده بس حسيت معاها احساس غريب ده اللي خلانى عني..ف معاها اوى كده وبدأت اني..ك فيها جامد لحد خر.م ط..يزها ما وسع وبدأت ادخ..له ف ك..سها وط..يزها مره هنا ومره هنا وهى بتقولى هاته..م بقي مش قادره بجد حرام هخلي.ك تني..كنى تانى انا اتعودت ع ز..ب.ك الكبير ومش هقدر استغنى عنه ارح.م.. كسي وانا ولا أكنى سامع حاجه قولتلها تعالى نغير والوضع ونعمل وضع صعب قالتلى  هاتهم بقي ارح..منى ابو.س اي..دك قولتلها اخر وضع روحت شايلها لان وزنها مش تقيل بالنسبة لياا ودخل..ته ف ك..سها اول مره وبدأت انط..طها عليه وهى تص.وت وص.وتها خارج بالعافيه وتعي.ط وتقولى ارحم ك..سى وط..يزى هاتهم بقي يخربيتك وانا ب..نيك فيها ويزيد في سرعتى لحد ما قررت انى ادخله ف ط..يزها وهى بالوضع ده وفعلاا دخلته كله في ط..يزها وهى مش مبطله ااااه هم..وت ااااه ااااه ايبي احححح اححححح وتقولى هاتهم ي حبيبي بقي اوول ماحسيت انى قربت قولتلها عايزاهم فين قالتلى ف ك..سى بس هاتهم وارح.منى وبالكلمتين دول انا اتحولت عليها وبقيت عن..يف واسرع اكتر ن.يمتها ع ضهرها ورجعنا للوضع الاولانى وبدأت ان..يك بقوة وهى هتم..وت ف ايدى خلاص وبض..ربها ع ب..ز.از.ها وايدى علمت ع اب.زا..ز..ها واطي..ازها من.كتر الض..رب لحد ما خلاص كنت بحب..هم فيها وبعد ما جبت.هم وطلعت ز..بى منها مره واحده ولاقيت ج.سمها بيترعش من التع.ب والني..ك ومن ز.بى فضلت نايمه يجى نص ساعه مش قادره تنت..حرك وقالتلى مش تخليك تن.كنى تانى يعم ح..رام عليك ك.س.ي ات..فشخ.

لو حابة تعلقي أو تسالي  عن حاجة حساب زينجي موجود عالمنصة.

1069264945

https://services.zangi.com/dl/conversation

أنثىٰ رومانسيه.🔞حيث تعيش القصص. اكتشف الآن