4.Ο Μάξιμος αναστατώνει την Ραφαέλλα. Μιγκελ εκμεταλλεύεται Λάουρα

3 1 0
                                    


Η Ελίζαμπεθ εν τω μεταξύ χάθηκε. Δεν ηξέρε να γυρίσει πίσω στο παλάτι. 

Ελίζαμπεθ: Επρέπε να εμένα με την Ιζαμπελα. Η μικρή ξέρει το δρόμο  πίσω στο παλάτι.

Η Ραφαέλλα πήγε να κάνει ένα μπάνιο στο  νέο της δωμάτιο στο παλάτι του πρίγκιπα Ματία. Φορούσε μάσκα και δεν έβλεπε τίποτα.  Ο Μάξιμος το έμαθε και γυναίκα υπηρέτρια για να τη βοηθήσει.

Μάξιμος : Ηρθα να σας τρίψω πριγκίπισσα. Συγγνώμη για την βραχνιά φωνή μου. Γεννήθηκα με αυτή τη φωνή.

Ραφαέλλα: Δεν πρόκειται  να σε κρίνω μην ανησυχείς για αυτό.

Μάξιμος : Ας  αρχησουμε λοιπόν πριγκίπισσα.

Η Ραφαέλλα έβγαλε έξω τα πόδια της και ο Μάξιμος τα έχασε. Αυτη η κοπέλα ήταν καλλονή.

Μάξιμος : Είναι πολύ ομορφα και καλλίγραμμα τα πόδια σας δεσποινίς.

Ραφαέλλα: Σας ευχαριστώ πολύ. 

Μάξιμος : Τωρα θα τρίψουμε το υπόλοιπο σώμα.

Ο Μάξιμος άρχισε να τρίβει απαλά τα στήθη της. Χωρίς να το θέλει άρχισε να φιλάει το λαιμό της Ραφαέλλας.

Η Ραφαέλλα αναστατώθηκε και σηκώθηκε έτσι όπως ήταν γυμνή.  Ο Μάξιμος τα έχασε και έφυγε προτού προλάβει η Ραφαέλλα και τον δει.

Ραφαέλλα: Ποια ήταν αυτή η υπηρέτρια μου φιλούσε το λαιμό?

Βγήκε από την μπανιέρα και έβαλε τη ρόπα της.

Η Λάουρα έστησε  το καμβά της και περιμένε τον Μιγκέλ να τον ζωγραφίσει. Ο Μιγκέλ εμφανίστηκε ολόγυμνος μπροστά της. Η Λάουρα ντρεπόταν αυτό που έβλεπε ανμέσα στα πόδια του. 

Μιγκέλ : Σου αρέσει αυτό που βλέπεις?

Λάουρα: Ξάπλωσε σε παρακαλώ. 

Μιγκέλ : Δεν θα  έρθεις και εσύ δίπλα μου? 

Λάουρα: Εντάξει έρχομαι.

Ο Μιγκέλ κάθισε τη Λάουρα στα πόδια του.

Μιγκέλ :Το  νιώθεις αυτό για σένα είναι έτσι.

Λάουρα: Ποιο πράγμα δεν καταλαβαίνω.  

Μιγκέλ : Θες να το νιώσεις αυτό μέσα σου?

Λάουρα: Ναι θα το ήθελα.

Ο Μιγκέλ κατέβασε το εσώρουχο της Λάουρας και μπήκε μέσα της.

Ο Μιγκέλ κατέβασε το εσώρουχο της Λάουρας και μπήκε μέσα της

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora