van: Londen College of Fashion
hallo mevrouw Jones,
we hebben gehoord over je talent van de North Carolina State University. Wij nodigen u uit om te gaan studeren voor 2 jaar in de Londen College of Fashion. Graag willen wij zo snel mogelijk een mail terug.
dank u en hopelijk tot snel, directeur Walker.
ik begon te juichen. Ik moet dit Hayes vertellen, ik reed zo snel mogelijk naar zijn huis en belde aan "hey Jean" ik had een grote glimlach en gaf hem een knuffel "wat is er met jou gebeurd?" "ik ben gevraagd voor de Londen College of fashion!" "das geweldig" hij gaf me kleine kusjes op me voorhoofd "wanneer?" hij liet me binnen "na de examens" toen realiseerde ik mijn belooft met Hayes, ik keek naar hem en hij zag er verdrietig uit "dus dat word niet samen wonen? vroeg hij stil "als ik terug ben?" hij knikte en gaf me een glimlach, ik kon zien dat die nep was "ik kan ook niet gaan" zei ik twijfelend "nee Jean dit is een hele grote kans" ik keek in zijn ogen "je bent de beste" "weet ik, nu kom we gaan het vieren" hij pakte me hand en liep naar het meer "zwemmen?" hij trok zijn shirt uit "graag" ik kleede me uit tot dat ik in me onderbroek en bh stond en sprong het water in. Het was al donker en het water was koud "bommetje" Hayes sprong er in en zwom naar me toe "ik hou van jou" ik deed me handen om zijn nek en kon nog net staan "ik hou ook van jou" "ik hou meer van jou" lachte Hayes "ik hou meer van jou" "nope kan niet ik hou al meer van jou" "echt niet" hij gaf me een kus "wel" daarna kon ik niks meer zeggen, onze liepen lippen raakte elkaar. Ik liet los en begon het water uit te rennen "hei!" Hayes rende achter me aan. Ik rende regelrecht naar zijn huis, voor dat ik er was had Hayes me vast gepakt en omgedraaid. Ik stond tegen de muur van het huis aan en zoende Hayes, hij deed de deur open en tilde me op en liep naar boven. Hij legde me voorzichtig op het bed en haalde me bh los. (A/N veder ga ik niet wat ik ben niet goed in dirty things :,) )
.
.
"Hayes" Nash kwam de kamer in lopen "wat doet Jean hier?" Hayes wilde wat gaan zeggen maar Nash stopte hem "niks zeggen ik wil het niet weten" ik lachte "ma en pa komen later thuis ze bleven overnachten bij oma dus jullie hebben geluk" Hayes bedankte hem en Nash verliet de kamer. "i love you" "i love you to"
"als je in Londen bent kom ik zo veel mogelijk naar je toe" "en ik kom zo vaak mogelijk naar jou" ik gaf hem een kus
*1 maand later*
"veel plezier in Londen schat" ik gaf me vader een knuffel, ik liep naar Jo en gaf haar een knuffel "ik ga je missen" zei ze bijna huilend "skatje ik kom in de vakantie alweer ff terug" als laatste liep ik naar Hayes "ik wil geen doei zeggen want dit is geen afscheid" zei ik tegen hem "tot snel" hij gaf me een kus op me voorhoofd en ik gaf hem een knuffel, een traan viel over me wang "tot snel" "jean ik wil je momentje niet verpesten maar we moeten gaan" Shawn ging mee naar Londen, hij bleef daar een weekje om me te helpen met me appartement en om Hanna weer te zien. Ik was blij dat hij mee ging.
Hayes gaf Shawn een bro hug "doe Hanna de groeten" "doe ik" Shawn en ik liepen naar de gate, ik zwaaide voor de laatste keer naar Hayes en me familie..
.
.
.
ik zit nu al bijna 2 jaar in Londen, het is geweldig hier. Ik ben de meeste van de tijd aan het facetimen met Hayes. Ik ga vaak samen met Hanna shoppen of naar een feest. Ik koop cados voor Jo en stuur die naar haar, soms ook voor Sky. Jack and Jack waren hier een week geleden op tour en sliepen bij mij. Nash en Cameron waren hier ook laatst. Ik vind het altijd super leuk als de jongens hier zijn. Maar het meest verheug ik me naar Hayes. En volgende week is het voorjaarsvakantie de laatste vakantie voor dat ik weer terug verhuis, meestal komt Hayes hier maar deze keer kom ik daar heen. Hij is erg druk met zijn tour met Digi en ik wil daar niet tussen komen.
*POV Hayes*
ik moest vaak aan Jean denken, en ik miste haar heel erg. Als ik op het podium op ga staat Jean daar niet om me een succes te wensen, ze ligt niet naast me in bed als ik wakker word. En het ergste als ik een ijsje haal in het park is het zo stil.
ik liep met me moeder de juwelier in "ik kan het nog steeds niet geloven" zei me moeder vrolijk, ik glimlachte naar haar en keek naar de ringen die er lagen. "zoekt u een ring meneer?" "ja, een speciale voor een speciaal meisje"
____
Dit was een slecht en cheesy hoofdstuk sorry, ik heb wel 5 keer overnieuw geschreven mar veel beter lukte het niet. nog één hoofdstuk
Xxcaro
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanfictionJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...