-15-

21 1 2
                                    

-Mert'in ağzından-

Partiyi haber vermek için masal'ın evine gittiğimde kapıyı açan olmadı . Daha sonra da bahçede ses duyunca bahçenin kapısına doğru ilerledim . Çalılıklardan geçerken masalı suya boş boş bakerken gördüm . Masal diye seslendim ama beni duymamış olmalı ki bir anda havuza atladı . Bende havuza doğru yürümeye başladım. Havuzun önüne geldiğimde suyun dibinde bir karartı gördüm .İlk bişey oldu diye düşünsem de  daha dikkatli bakmaya başladığımda hareket ettiğini farkettim . 

- Nerdeyse iki dakika oldu nerde bu kız ya .

Üstümü çıkarmaya başladım o sırada karartının giderek suyun yüzeyine çıkmaya başladığını gördüm .Kafasını sudan çıkardığındaysa kafasının hizasından suya atladım . Şaşırmış olacak ki dönüp suya bakmaya başladı . Ee tabi ben olsam bende şaşırırdım kim bu manyak diye. 

-Mert ?

- N'aber yeni 

- Se.. senin ne işin var burda

- Geçiyordum bi uğrayıp havuza gireyim dedim iyi yapmış mıyım ?

-Ya ne saçmalıyosun yine 

- Valla orasını bilemicem sana sormak lazım . N'oldu cazibeme dayanamadın galiba yine kekeliyosun, ki kekelediğine göre heyecanlandın demek. 

- Ayy ne heyecanlanıcam be seni gördüğüme . Burda olmana şaşırdım sadece . Her neyse sorumun cevabını alıyım 

Masal'a cevap vermeden yanından geçip gittiğime kızmış olmalı ki uff yaptığını duydum. Tam merdivenlerden çıkarken ,

-Ya dur dur n'apıyosun , çıplak mısın sen ?

dediklerini duyduğumda kendimi tutamayıp gülmeye başladım . Ya bu kız ne kadar saf ya yada salak mı desem acaba . Ahh aras ahh ne işler açtın başıma . Bide bununla uğraşıyorum. Zaten zaman doldu. Ama masal'ı korumak için yanında olmam lazım . dayan mert , dayan oğlum ..

-Ya kızım nasıl fantezilerin var senin ya . Aç şu gözlerini çıplak falan değilim . Herkes gibi havuza şortla giriyorum.

Tekrar arkama dönüp merdivenleri çıkmaya başladım . Şezlongun önüne geldiğimde  Masal'ın olduğunu düşündüğüm havluyu alıp kurulanmaya başladım.

-Hey hey hayırdır, n'apıyosun 

-Ordan bakınca n'apıyor gibi görünüyorum masal, baklavalarımı kurutuyorum işte.

-O benim havlum bay ukala baklavalarınızı kurutacak başka bir havlu bulun kendinize .

yeterince kurulandığımı anladığım zaman havluyu ona doğru uzatıp ,

-yemedik havlunu al .

deyip havlusunu uzattım.Şezlonga uzandım ve Masal'ı seyretmeye başladım .Onunda- bana baktığını farkedince,

- E yine ne var çıkmayacak mısın ?

-Arkanı dön 

-Ne 

-Arkanı dön dedim !

 -Ya kızım manyak mısın çıksana işte 

- Döön 

- İyi be tamam , çok meraklıyız sanki. 

En sonunda arkamı dönüp beklemeye başladım . Suyun sesi kesilince, 

-Bitmedi mi hala 

- Hayır 

-Ya kızım seni mi beklicez iki saat , dönüyorum.

GECE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin