Wprowadzenie

6 1 0
                                    

Obóz Mystic Hills to wspaniałe miejsce dla fanów horrorów. Położone nad malowniczym jeziorem miejsce, gdzie możesz poczuć się jak aktor filmów grozy, próbując "przetrwać" noc pełną tajemnic. Przebrani aktorzy pozwolą ci poczuć szybsze bicie serca, kiedy będą próbować cię wystraszyć, lub złapać.

Nikt nie wiedział jednak, że w tym roku nie wszystko będzie tak, jak sobie zaplanowali....

Nazywam się Ella Finch i moim marzeniem było spędzić ostatni tydzień października właśnie w tym miejscu. Jako wierna fanka horrorów, mroku i strachu, jak co roku nie mogłam doczekać się Halloween. Duchy, wiedźmy, wampiry to coś, co uwielbiałam już od dziecka.
Przeglądam stronę obozu niemal od dwóch tygodni, żeby nie przegapić puli biletów. Wyprzedają się w ciągu kilku minut, więc nie ma za dużo czasu od kiedy pula zostanie rzucona do sprzedaży. Bilety kupią tylko osoby, które tak jak ja są ogromnymi fanami horrorów i wyczekują tego obozu, bo nikt nigdzie nie informuje kiedy bilety będą w sprzedaży.

Do Halloween został miesiąc. Siedząc w szkolnej ławce, jak codzień przeglądałam stronę obozu. Po odświeżeniu strony moim oczom ukazała się informacja o tym, że można już kupić bilet. Z moich ust niekontrolowanie wydobył się cichy pisk zachwytu, jednak nie uszło to uwadze klasy, a co gorsza nauczycielce. Podniosłam głowę znad ekranu i wzrokiem objęłam całą klasę, która była wyraźnie rozbawiona moim zachowaniem. Pani Jennings podkręciła tylko głową z dezaprobatą i cicho westchnęła, kontynuując prowadzenie zajęć.

W tej chwili już spokojnie, ale nadal z ogromnym entuzjazmem szybko kliknęłam w przycisk " Kup Bilet " i przeszłam przez cały proces. Po dokonaniu płatności na głównym ekranie pokazała się wiadomość:
WITAJ W GRZE.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 26 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

SPRÓBUJ NIE UMRZEĆ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz