CHAPTER-7

48 8 1
                                    

Alex pov:

Kan dawra lo lut Alex te thian dun chu kava melh a,nui deuh sang chung hian ka va pan hnai,an bul ka va thlen chuan rang fe mai hian Alex chuan "Vawin chu haw rual ang u ka phur ang che" a rawn zat a,Ruatsanga ka va en zawk a, "Mahse Ruata saw amaha a haw a ngai dawn asin" kalo ti ve leh Jonny chuan rang zetin "Min phur mai rawh se kan hawna lam tur a inang tho a,vawin ka tlan ni a nilo a,schooty ka keng lo bawk a" a lo zat zat a,chuti anih chuan tiin keipawh chuan "Ruatsanga chu ka va hrilh ve mai bawk,ani pawh chuan pawi a ti hran lo.

(Skip)

Alex-a chuan min phur a,Ruatsangan Jonny a phur dawn emaw ka tia,Jonny zawk chuan Ruatsanga schooty chu a khalh ta daih,hepa hi kei taknghial pawh min khalhtir phal tawp si lo a ka ti rilru neuh neuh.

End of Sawmsanga's pov

Alex-an in a thlen chuan amah chauha awm ani rih bawk nen,a thil hawn chu a chhum zui a,a chhum zawh chuan amah chuan a ei karh karh,a phone chu hmet leh zeuh zeuh pahin a nui deuh vur vur reng mai,ni e,a bialpa a be miau alawm.

Sawmsanga ve thung chu a thlen veleh a inbual nghal a,a inbual zawh chuan Alex nen chuan an inbe zui ta a,ani pawh a vawikhat ngaihzawng neihna a ni bawk nen,han tawng dan tur vel pawh a thiamlo hle nain a bialpa hian a zir em a,ani zawng experience alo nei tawh miau alawm.

Alex leh Sawma te in hi a inhlat deuh a,khatia Alex-an Sawma a thlah hnu khan let lehin an veng lamah chuan a kual zui ta duah ani.

Ni te a liam ve zel a,an inngaihzawn atangin thla hial a liam ve ta,a ni telin an induh zual zel emaw tih mai tur ani,intihthiamlohna leh inhauhna engmah an la nei ngai lo a,chuti ahnekin an inngai a,an inhne thei lo ani ber.

Vawin hi Alex te result chhuah ni tur ani a,an zam khawp mai,Alex leh Jonny chuan an result chu an ngaichang ta a,alo chhuah chuan Alex chu a lawm lutuk,pahnihna alo ni,Jonny erawh chu parukna alo ni ve thung mahse an titha dun viau tho e.

Sundaya pass lawm chu an rawt ta nghal chupawh Alex,Sawma,Jonny,Ruata,Emily leh Bethi te nen chuan ani.

Alex pov:

Ka result alo chhuah chuan ka lawm khawp mai,pahnihna lai te ka lo ni ve a,kei hi chu ka ngaihzawng neihin ka lehkha zir a nghawng ngai tlat lo.Jonny pawh chu a titha thawkhat viau,Sundaya pass lawm chu kan tum a,kan inah noodles leh thil dang vel ei mai mai chu a ni deuh mai,pawisa lah hi kan neilo tlang hlawm sia.

In ka thlen chuan ka nu leh pate chu ka phone nghal a,ka result chu ka hrilh,anlo lawm khawp mai,mahse lawm dan tur vak pawh an nei lo ang,a chhan chu a titha pawl ka ni ziah a.Anni pawh tun thla tawp lamah hian anlo haw ve tawh dawn a,ka lo nghalhlel ve khawp mai.

(Time skip)

Sunday ani a,Jonny nen chuan inah kan awm,midang chu kan lo la nghak ani,inkhawm banah kan tih avang chuan an lo la thleng lo,nghah pah chuan games te chu kan lo khel vel mai mai,reiloteah chuan kan mi nghah te chu an lo thleng zui ve ta mai bawk a.

Kan inkhawm bang haw paha kan thil lei te chu hmeichhe pahnih te chuan an chhum,Sawma nen chuan sofa pakhat zawkah kan thu a,kan ep chiahah chuan,Jonny leh Ruata chu an thu bawk,thil kan sawi a,kan nuj leh thin,e chuan taka Jonny leh Ruata hi kar hmasa khan an ni ve a,an ni har kha ka ti reng ah Jonny khan a bem vat duh lo a,mahse Ruata hian a duh ve ang tih rin ngaihna ka hrelo.

Thil ei pah chuan kan titi siam siam a,ka nu te an lo haw tep tawh tihte chu ka hrilh a,anni chuan "Lo haw vat vat rawh se,nangmaha i awm chuan thil tha lo te i lo ti palh ang,chubakah i tah ziah kha" an lo ti fiam a,keichu ka nui mai mai ringawt,fa mal ka nih avang hian ka khua chu a har ve thei khawp mai,mahse lehkha zir tur kan lo nei ve reng thin hian a ti ziaawm deuh.

Sawma chu ka va thlah leh a,Jonnya leh Ruata erawh len kawi an la tum thung,in ka thlen chuan ka phone chu alo ri tawp chiah,min lo call tu ka en chuan ka nu ani,ka calm back vat a,ka nu chuan naktuk lama an lo haw leh si dawn thu min hrilh,ka lawm ve khawp mai,mahnia awm chu a khawhar thlak ve deuh sia.

End of Alex pov

Alex-a nu leh pa chu an lo haw ta ngei a,in chu alo hnawk deuh bawk si,Alex-a nu chu a ang nghal hlawih hlawih,ni e mipa tlangval amah chauhin a awm miau a,hnawk lo theu hi a ni lo hrim hrim,Alex-a nu Pi Sawmi chuan a tuk lama bazar chu a rawt a,chawhmeh lei sa a lo awm mang tlat lo,Alex hian amaha a awm chuan noodles mai mai te a ei thin tlat ani.
 

Time skip

Sawmsanga pov:

Vawin chu ka nuin mikhual kan neih dawn avanga an ruala chaw ei hman turin haw hma tura min tih avangin a hun pangai aiin ka haw hma a,Ruatsanga erawh ban hun pangai ah a haw thung ang,Taxi chu lain keimah chuan ka hawi ta a.

Inchhung ka lut chiah chu mak ka tih em avangin ka mengphawk hraw thei,Alex-a chu kan thutthlenah chuan a phone khawih chungin alo thu anih chu,va pan hnai nghalin "Ehe Alex enge i lo tih dawn" ka va ti ha,ani pawh chuan min hmu chu mak a tih hmel hle,ka nu chu lo kal vatin "Sawma hei Alex-a nen hian in inhre sa ami" a rawn ti a," Aw inhre sa tho e,Emily te nen an school luhna a inang a,kan dawrah pawh anlo chawl thin" ka ti ve mai bawk a.

Emily rawn lut pawh chuan mak chu a tih ve hmel lutuk,Alex-a nu niawm tak chuan choka atanga rawn chhuah pah hian "Sawm leh Emily tiraw khaa" a rawn ti a,"Aw" kan lo tirual,E hei Alex-a nen hi chuan in inhre sa tho a,keihi Alex-a nu ka nia Nu Sawm minnti mai dawn,i nu nen hian school kan kal ho thin a,hmanni deuh kan kan inhmu leh hlawl a,hei chaw eiah min sawm sia,kan lo ei dawn anih hi" a rawn ti ta duah a.

Chaw ei kham chuan ka nu chuan "Sawma,Emy hei Alex hi lo kawm rawh u,i nu Sawmi nen hian sawi tur kan ngah mai sia" a rawn ti a,anni chu thutthlegah an thu a,an ep chiahah chuan Ka pa leh Alex pa pawh chu an thu ve bawk a.

Ka roomah chuan kan lut ta a,ka khuma thut pah chuan Emily chuan "A mak e tiraw,i nu leh anu anlo inkawm thin chu aniah" tih pahin Alex chu a en a,Alex chuan thut ve pah hian "A mak vak ami an inkawm ve ani mai lawm" alo ti sam et,Emy chuan inti zei fahranin "Aaa ka third wheel peih lo ka kal daih dawn" tih pahin a chhuak.

Alex chuan min rawn kuah pahin " Enge kan tih ang" a rawn ti,keichuan sawi tue pawh ka hrelo "Ka hre bik nang" kalo ti ringawt,Alex chuan min rawn hnaih a,min rawn kiss chu a tum ta mai,lo tawlh hnun deuh pahin " Lawk sitting roomah i nu leh anu te an awm sia" kalo ti vat, "A ho e" tih pahin min rawn kiss ta a,a duhthaw si,kei lah chu ka zei lo si,ka lak bawk si,awm ngaihna pawh ka hrelo,tawlh hnung deuhin "Kawrah games kan khel dawn mi" tih pah chuan ka phone chu ka phawrh a,ani chusn nui hak hak pah hian "Pawi hleinem" a ti a,a phone chu phawrhin games chu kan khel ta ringawt a.

Ka zei loh zia leh ka vawikhatna a ni tih chu a hria a,min tihluih a tum lo chu ka duh lehzual ni maiin ka hria,a fel si,a hmeltha si,mahse a chang chuan hmeichhe treat in min treat thin hi ka duh lo,mipa ve tho ka nia.

______________________________________

Chapter 7 chu alo tawl leh rih ta phawt,a ngaihnawm ve ta riauin ka hria,mahse ziah chhunzawm dan tur hi ka hrelo lek lek thin,a tawl tep tawh ka ring a,mahse kals ui ve deuh sia,a tawp tep ang,chuan ngaihnawm in ti nge ti lo comment ah hian lo sawi ve thin teh u🙏🙏 byeee..👋👋

HUG ME!Where stories live. Discover now