45.Bölüm

42 3 0
                                    

Nikahımız kıyılmış arkadaşlarımızla aramızda kutlama yemeği yapmıştık.Sadece bizi seven insanların dahil olduğu bir nikah ve kutlama yemeği her zaman hayalini kurduğum gibiydi herşey hatta hayalimden bile güzel...Masanın başında güzel sohbetler eşliğinde gülerek yemeklerini yiyen insanlara baktım.Her biri bizim için çok değerliydi.Ben onlara bakmaya devam ederken Arda ayağa kalktı bütün bakışlar onu bulduğunda gülümseyerek konuştu.

Arda :Gitarımı alacağım komutanım nikahınızın şerefine bir şarkı patlatırsınız artık bize.

Gözlerim hevesle Egemi bulduğunda gözlerimdeki heycani fark etmiş olacak ki tamam anlamda başını salladı.İlk dinlediğimde de hayran olmuştum.Şimdi de dinleyecek olmak beni heyecanlandırıyordu.Arda gitarını getirdiğinde Yağız Ege Ardanın kulağına doğru konuştu.Arda kafasını sallayıp yerine oturdu.Parmakları gitarın üzerinde dans etmeye başladı.Yağız Egem bir süre bekledikten sonra şarkıya giriş yaptı.Gözlerini gözlerimden bir an olsun ayırmadan söylemeye başladı.

Öyle savunmasız bir zamandı
Bulduğunda beni
Sen başlattın boyun eğdim
Kabullendim seni

Bu sözlerim sitem değil
Ama yazık değil mi bana
Çok yalnızdım kaybolmuştum
Sığındım işte sana

Şarkının sözleri sanki hayatımızı özetliyor gibiydi.Yağız Egemde ne hissettiğimi anlamış olacak ki göz kırpıp şarkısına devam etti.

Kaygılarım yeniden uyanıyor
Bu duygular beni ürkütüyor
Yeniden yaşamak mı gerekiyor
Yine acılar yine korkular
Yine aşk

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

Öyle savunmasız bir zamandı
Bulduğunda beni
Sen başlattın boyun eğdim
Kabullendim seni

Bu sözlerim sitem değil
Ama yazık değil mi bana
Çok yalnızdım kaybolmuştum
Sığındım işte sana

Kaygılarım yeniden uyanıyor
Bu duygular beni ürkütüyor
Yeniden yaşamak mı gerekiyor
Yine acılar yine korkular
Yine aşk

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

Masadaki atmosferden kopmuş birbirimizin gözlerinde kayboluyorduk.Gözlerimiz sevinci,hüznü,acıyı,ayrılıkları,kavuşmaları anlatıyordu.Şarkı bittiğinde masadan alkış sesleri yükseliyordu.Yağız Egem ise kimseye bakmadan sol elimi elinin arasına alıp dudaklarına yaklaştırdı.Elimin tersine uzun bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Yanımda kal sen her daim benim yanımda kal Ayçiçeğim."

"Ömrümün sonuna kadar yanındayım artık sevgilim."

Gökhanın gür sesiyle utanarak gözlerimi kaçırdım.

"Bunlar yine birbirlerinin gözlerine daldılar.Canım düğün sizin bakışlarınızı sonraya saklamanız ! Bütün masa romantik hint dizisi gibi bakışmanızı izliyoruz.Elimizde bir çekirdek eksik."

Ruhumun Şifası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin