19.Kapitola- 1.část

681 63 7
                                    

Dneska je den, kdy máme jít já, Petr a Emma ven. Jsem na to zvědavá, Emma se o Petrovi moc nezmiňovala jen když ho párkrát viděla, tak bylo vidět, že se jí líbí? Nebo, že ho má ráda? Myslim si, že ten pohled znáte...Možná jen trochu žárlím. NE! Jsem jen jeho kamarádka...Zhluboka se nadechnu a vydechnu.

Už jsem po oběde. Uklízim po sobě i po mamce talíře do myčky, dobře jsme si u oběda popovídali, nechápu jak jsem na ní mohla být tak zlá a nemít jí ráda...Ten sen my otevřel oči do kořan.

Začne mi zvonit budík, který jsem si ráno nařídila, aby jsem věděla kdy se mam začít připravovat. Vydala jsem se do svého pokoje. Oblékla jsem se, a nanesla si na řasy aspoň řasenku, protože se mi dneska vážně víc malovat se nechtělo. Je kolem půl druhé odpoledne, posadila jsem se ještě k počítači. Napsal mi Peter.

Peter: Ahoj, vyrážam ... Si pripravená?

Já: Ahoj! Jasně :) Dam teda Emmě vědět, aby se připravila.

Peter: jasne...
Řekne popuděně.

Jen si povzdechnu a napíšu Emmě sms, aby se už připravovala, že každou chvíli půjdeme.

Když tak udělam, tak se podívam na počítač, Petr už není online a tak vypnu počítač a jdu dolů, obuju se. ,,Mami jdu tedy ven! '' křiknu na ní, aby to věděla, poté vejdu před barák, posadim se na trávník před našim domem a čekám na Petra.

Pohled Petera:

Rozišiel som sa za Vanessou, docela som sa tešil, len mi tú radosť kazila Emma s ktorou sme mali ísť von. Po asi 15 minútach som sa dostal k Vanessynu domu, všimol som si, že tam sedí na trávniku a pozerá sa úplne na druhú stranu než od ktorý idem ja. Pousmial som sa pre seba a obišiel som jej tak, aby ma nevidela, snažil som sa byť aj tichý, aby ma ani nepočula a keď som bol u nej, tak som jej zakryl oči svojimi dlaňami.

Leknutím sebou ľahko potriasla.

„Kdo je to?" spýtala sa tenkým hláskom.

„Hádej, to som já Emma." povedal som piskľavým hlasom. Dúfam, že som to povedal dobre po česky.

Vanessa se začala smát a dala mi ruce dolů z jejích očí. „To myslíš vážně? Neumíš česky, řekl jsi som. Myslíš, že jsem tě nepoznala?" spýtala sa ma so smiechom, otočila ku ma hlavu. Usmial som sa na nej až mi boli vidieť zuby a natiahol som k nej ruku, aby som jej pomohol vstať. Chytila sa ma, vytiahol som jej na nohy.

„Tak já tedy zavolám té Emmě." povedala s ľahkým úsmevom.

„Dobře." prehlásil som a povzdychol si.

Len som sledoval ako sa odo mňa trochu vzďaľuje a telefonuje s Emmou, poobzeral som sa okolo seba a všimol si dvoch dievčat, ktoré stáli kus odo mňa a sledovali ma. Nejspíš premýšľali či som to ja a alebo nie, potom sa ku ma celkom rýchlym krokom rozišli, usmial som sa a čakal čo bude, či naozaj idú za mnou. Keď ku ma došli, tak som sa doširoka usmial.

„Ahoj ty jsi Expl0ited, žejo?" spýtala sa bruneta.

„Ano som." prisvedčil som s úsmevom.

„Můžeme tě obejmout?" spýtala sa blondína.

Prikývol som, na to ma hneď blondínka objala, počul som drobné vzlyky

„Jsem tak ráda, že tě konečně vidim! Nikdy jsem si nemyslela, že tě tady potkám." povedala blondína, pohladil som jej po chrbte.

„Ale nóó, neplač." povedal som a doširoka sa znova usmial.

"Poďte, urobíme si fotku, tak si utri slzy ... uhm ..." nevedel som ako ich osloviť.

„Diana," povedala blondína.

„Já jsem Eliška," ozvala sa bruneta.

"Dobre, poďte ku ma, každá z jednej strany." než si ku ma obe vstoupli, tak sem si vytiahol mobil. Obzrel som sa za Vanessou, ktorá už dotelefonovala.

"Vanesso mohla by si nás prosím odfotiť?" Opýtal som sa jej, ona len bezeslov prikývla a prišla, vzala mi mobil z ruky a namierila na nás mobil.

„Úsměv." povedala a ja sa spolu s dievčatami na Vanessyn rozkaz usmial na foťák. Počkal som až nás odfotí viackrát, potom som dievčatá pustil a išiel k Vanesse, pozrel som sa na fotky a potom na Dianu a Elišku.

"Dám tú fotku na stránku, tak si ju môžete z facebooku uložiť, dobre?"

„Moc děkujeme!" povedala s nadšením Diana.

"Chcete aj podpis? Nosim sebou radšej fixu, "usmial som sa na ne.

„Jo, prosím!" prosila Diana.

Vytiahol som si teda z vrecka fixu a obom sa podpísal na ruky, potom spokojne odišli, ešte mi mávali.

Všimol som si, ako sa Vanessa usmieva.

,,Prečo sa tak usmievaš?'' spýtal som sa jej.

,,To je jedno, už pojď jinak bude Emma nadávat, že jdeme pozdě.'' Už sme sa chceli rozísť, ale zrazu som kúsok od nás videl Emmu. Ustrnul som a len sledoval ako sa približuje. Vanessa sa len usmiala a pozdravila, urobil som to isté. Už teraz som vedel, že to nebude nič dobrého byť s ňou vonku.

,,Ahoj Vanesso! Ahoj Petře! '' pozdravila nás oboch naraz, nepáčilo sa mi to, ako si ma furt prezerá. Odvrátil som od nej pohľad, pozrel som sa na Vanessu.

Já: ,, Tak ideme Vanesso? '' spýtal som sa jej, rozhodol som sa, že budem Emmu schválne vynechávať.

,,Jo, jasně. Kam?'' Van sa na mňa pozrela, ale potom jej pohľad padol na Emmu.

,,Já by jsem šla...já nevim jak se to tam jmenuje, pojďte zavedu vás tam.'' řekla Emma.

Vanessa len kývla, Emma sa vydala dopredu a tak som išiel pomaly za nimi. Bol som kúsok za Vanessou a tak som jej ľahko potiahol za ruku, aby spomalila a ja šiel vedľa nej.Emma šla celkom rýchlo, takže sme šli tak 2 metre za ňou.

,, Emm ...! '' Vanessa chcela zakričať zrejme po Emme, aby spomalila, ale ja som jej zakryl ústa svojou dlaňou, aby na nej nevolala.

,, Vanesso ja jej fakt rád nemám. Už môžem ísť domov? Stačilo mi ju vidieť tich 5 minút. '' Povedal som s úškrnom. Zamračila sa na mňa.

Pokračovanie nabudúce...




Ahoj! :) Tak doufám, že se vám další část líbí :) Musim ještě domyslet, jak to bude a tak si pokračování nechám na další kapitolku :) Omlouvám se, že se děj moc dopředu neposunul, ale tak aspoň v příští kapitole bude to na co nejspíš nejvíc čekáte :D Bude tam Emmyno chování atd... :D Prosím vás o to, aby jste mi napsali názor na to, jak se vám líbí pohled z Petrovi strany :) Chci totiž vědět jestli se vám líbí, jak je to slovensky, protože jestli ne, tak za něj zase můžu psát česky :) Omlouvám se za chyby :/
Mam vás ráda xxx



Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat