Rozdział 1: Nowe wyzwania

4 2 0
                                    

Po dramatycznym odkryciu ich związku przez rodziców Henry'ego, życie obojga stało się jeszcze bardziej skomplikowane. Henry, bogaty chłopak z Londynu, wciąż czuł ciężar oczekiwań, które na nim spoczywały. Jego ojciec, Marcus Montague, nie zamierzał pozwolić na tę „niewłaściwą" miłość.

Elisa, biedna dziewczyna z przedmieść, czuła się przytłoczona. Każde spojrzenie i szept w szkole przypominały jej, że ich związek nie był tylko ich sprawą. Stawała się coraz bardziej izolowana, a taniec, który był jej pasją i odskocznią, nagle stał się kolejnym źródłem stresu.

Kiedy Henry postanowił zorganizować spotkanie z przyjaciółmi, aby wyjaśnić sytuację, jego determinacja była silna. Chciał, by wszyscy zrozumieli, co tak naprawdę ich łączy, a nie opierali się na plotkach. W gronie bliskich towarzyszy starał się bronić Elisy.

– To nie jest tylko kaprys – mówił, jego głos był pełen pasji. – To miłość.

Jednak nie wszyscy byli przekonani. Julia, jedna z najbliższych przyjaciółek Henry'ego, miała swoje wątpliwości.

– Henry, to niebezpieczne. Musisz pomyśleć o sobie i o tym, co się stanie, jeśli twoi rodzice się dowiedzą.

Henry czuł gniew, ale także frustrację. Widział, że przyjaciele, choć martwili się o niego, nie rozumieli, jak głęboka była jego relacja z Elisą.

Zakazany Świat 2 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz