Yeni fice hayırlı uğurlu olsun. :)
____________
Okula doğru ilerlerken, yolda en yakın arkadaşım olan yoongi'yi görmüş, ve selâm vermiştim.
"Yoongi bugün bay kim geldi mi acaba?"
"Ben ne bileyim amına koyayım, şimdi giriyoruz okula zaten."
Dedi ve güldü şerefsiz.Okul bahçesine girdiğimiz gibi bir kaç göz bize döndü.
Tâbii biz alışığız.
Hızla üniveriste'nin içine girmiş, ardından sınıfa gitmiştik. Yoon ile aynı sınıftaydım. Yan yana oturuyorduk.
Çantamızı ve bir kaç eşyamızı sınıfa bırakmış, sonra da gezme bahanesi ile bay kimi arıyordum.
Liseden beri tanıdığım profesörüm, ilk aşkım ve son aşkım olan bay kim.
Bay kim'in sert imajı ile tanılıyordu. Onu çözmek biraz zordur.
Yoongi bana bir şey anlatırken ve ben bunları düşünürken birisi bana çarpmış, ve yeri boylamıştım.
Ani sinir ile çarptığım iri cüsseye bakmadan
"Hay senin ben babanı sikeyim."
"Lan sussana amına koyayım, profesöre çarptın." diye yoongi uyarınca hızla ayağa kalktım ve bay kim'i selamladım.
"Merhabalar efendim, ve öncelikle çok özür dilerim sizi fark etmedim.. ve ani sinirle.."
"Sorun değil, bir dahaki sefere önüne bakıp ta yürü. Ama cezalısın."
"Ne? Bay kim ciddi misiniz?" Anlamamış gibi mal mal bakınıyordum.
"Okul sonrası yanıma uğra, odama gel test çizeceksin." Dedi ve sert imajını bozmadan hafif tebessüm etti ve gitti.
Bakalım neler olacak..
___________________
Nasıl sizce? Uzatmak istemdim ilk bölüm diye.
Umarım beğenirsiniz.
Profesör bay kim.
Arsız öğrencisi Jeon Jungkook.
Passe une bonne journée.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
professor kim. |•taekook.
Romanceokulda sert imajı ile ünlü olan profesör kim taehyung, ve onun arsız öğrencisi Jeon Jungkook. Semetae ukekook. tex, düz.