.𝓗𝓲 𝓶𝔂 𝓷𝓪𝓶𝓮 𝓲𝓼 𝓜𝓪𝓲 𝓡𝓸𝓫𝓲𝓷𝓼𝓸𝓷, 𝓘 𝓪𝓶 14 𝔂𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓸𝓵𝓭, 𝓪𝓷𝓭 𝓪𝓶 𝓪 𝓼𝓽𝓾𝓭𝓮𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓐𝓻𝓬𝓪𝓷𝓾𝓶 𝓐𝓬𝓪𝓭𝓮𝓶𝔂. 𝓘 𝓵𝓲𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓶𝔂 𝓯𝓸𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰𝓮𝓻 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓷 𝓗𝓸𝓾𝓼𝓽𝓸𝓷, 𝓣𝓮𝔁𝓪𝓼. 𝓜𝔂 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓼 𝓼𝓲𝔁 𝔂𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓸𝓵𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓭 𝓲𝓼 𝓸𝓷 𝓿𝓪𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓲𝓷 𝓗𝓪𝔀𝓪𝓲𝓲. 𝓦𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓶𝔂 𝓶𝓾𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓾𝓼𝔂 𝓪𝓻𝓻𝓪𝓷𝓰𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓐𝓾𝓷𝓽 𝓜𝓮𝓻𝓷𝓪'𝓼 𝔀𝓱𝓸 𝓲𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓿𝓲𝓼𝓲𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝔂 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓝𝓨𝓒, 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓭𝓲𝓷𝓷𝓮𝓻 "𝓣𝓸𝓻𝓽𝓲𝓵𝓵𝓪 𝓬𝓱𝓲𝓹𝓼, 𝓰𝓾𝓪𝓬𝓪𝓶𝓸𝓵𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓼𝓹𝓲𝓬𝔂 𝓼𝓪𝓵𝓼𝓪" 𝓜𝔂 𝓶𝓸𝓶 𝓲𝓼 𝓹𝓪𝓻𝓽𝓲𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓜𝓮𝔁𝓲𝓬𝓪𝓷 𝓪𝓷𝓭 𝓒𝓱𝓲𝓷𝓮𝓼𝓮. 𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓪 𝓽𝔂𝓹𝓲𝓬𝓪𝓵 𝓭𝓪𝔂 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓫𝓸𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓵𝓲𝓯𝓮.
"𝓜𝓪𝓲, 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓱𝓸𝓹𝓹𝓲𝓷𝓰 𝓵𝓲𝓼𝓽" 𝓜𝓸𝓶 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓻𝓪𝓷𝓽𝓲𝓬𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓪𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓪𝓽𝓬𝓱.
"𝓜𝓾𝓶 𝓲𝓽𝓼 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓻𝓲𝓭𝓰𝓮 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓽𝓬𝓱𝓮𝓷"◦•●◉✿𝓜𝓪𝓲'𝓼 𝓟𝓞𝓥✿◉●•◦
𝓣𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓸𝓶'𝓼 𝓳𝓲𝓽𝓽𝓮𝓻𝔂 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓸𝓼𝓾𝓻𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓭𝓾𝓮 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓪𝓬𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓐𝓾𝓷𝓽 𝓜𝓮𝓻𝓷𝓪 𝓱𝓪𝓭 𝓪 𝓹𝓪𝓻𝓪𝓷𝓸𝓲𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓮𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓸𝓷𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓱𝓮'𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝔀𝓮𝓵𝓵 𝓾𝓱... 𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓴𝓷𝓸𝔀. 𝓑𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓘 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓮𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝓰𝓪𝓿𝓮 𝓶𝓮 𝓪 𝓫𝓵𝓾𝓮 𝓻𝓲𝓫𝓫𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓷𝓷𝔂. 𝓘𝓽 𝓯𝓻𝓮𝓪𝓴𝓮𝓭 𝓶𝓮 𝓸𝓾𝓽 𝓼𝓸 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓘 𝓻𝓲𝓹𝓹𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓾𝓯𝓯𝓲𝓷𝓰.
𝓘𝓽'𝓼 𝓕𝓻𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓸𝓶𝓸𝓻𝓻𝓸𝔀'𝓼 𝓢𝓪𝓽𝓾𝓻𝓭𝓪𝔂, 𝓐𝓾𝓷𝓽 𝓜𝓮𝓻𝓷𝓪 𝓲𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸𝓶𝓸𝓻𝓻𝓸𝔀, 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓮 𝓽𝓸 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓸𝓷𝓮.
"𝓨𝓸𝓾 𝓭𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓵𝓮𝓪𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓲𝓭𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓘'𝓵𝓵 𝓭𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰. 𝓜𝓸𝓶 𝓼𝓪𝓲𝓭. " 𝓢𝓸𝓾𝓷𝓭𝓼 𝓰𝓸𝓸𝓭 "𝓘 𝓼𝓪𝓲𝓭. 𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓸𝓶'𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓸𝓼𝓾𝓻𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓼𝓮𝓮𝓶𝓼 𝓽𝓸 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓻𝓸𝓵 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓾𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓾𝓻𝓮. 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓽𝓱𝓪𝓽'𝓼 𝔀𝓱𝔂 𝓼𝓱𝓮 𝓲𝓼 𝓪 𝓭𝓮𝓻𝓶𝓪𝓽𝓸𝓵𝓸𝓰𝓲𝓼𝓽.......
𝓢𝓾𝓭𝓭𝓮𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻 𝓫𝓮𝓵𝓵 𝓻𝓪𝓷𝓰 " 𝓦𝓱𝓸 𝓲𝓼 𝓲𝓽? " 𝓘 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓵𝓸𝔀 𝓽𝓸𝓷𝓮.
"𝓘𝓽'𝓼 𝓶𝓮, 𝓜𝓻𝓼 𝓗𝓪𝓻𝓻𝓲𝓼𝓸𝓷 "𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭.
" 𝓞𝓱 𝓸𝓴 𝓪𝓶 𝓬𝓸𝓶𝓲𝓷𝓰 " 𝓘 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓪𝓼 𝓘 𝓵𝓮𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓻𝓸𝓷𝓽 𝓭𝓸𝓸𝓻.
𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓫𝓻𝓲𝓷𝓰𝓼 𝔂𝓸𝓾 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓾𝓶𝓫𝓵𝓮 𝓪𝓫𝓸𝓭𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓮𝓿𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰?" 𝓜𝓪𝓻𝓲𝓪 (𝓜𝓸𝓶 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭).
"𝓞𝓱 𝓷𝓸𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓘 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓫𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓸𝓶𝓪𝓽𝓸𝓮𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓮𝓹𝓹𝓮𝓻𝓼 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓶𝔂 𝓰𝓪𝓻𝓭𝓮𝓷 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝔂𝓸𝓾 𝓰𝓾𝔂𝓼 𝓷𝓮𝓮𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓶".
"𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴𝓼 𝓪𝓵𝓸𝓽, 𝓜𝓪𝓲 𝓼𝔀𝓮𝓮𝓽𝓲𝓮 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓽𝓬𝓱𝓮𝓷" 𝓜𝓾𝓶 𝓼𝓪𝓲𝓭 .
"𝓞𝓴 𝓶𝓾𝓶". 𝓜𝓻𝓼 𝓗𝓪𝓻𝓻𝓲𝓼𝓸𝓷'𝓼 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓽𝔀𝓸 𝓫𝓵𝓸𝓬𝓴𝓼 𝓪𝔀𝓪𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓱𝓮'𝓼 𝓪𝓷 𝓮𝓶𝓹𝓽𝔂 𝓷𝓮𝓼𝓽𝓮𝓻, 𝓜𝓾𝓶 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓡𝓪𝓹𝓱𝓪𝓮𝓵 𝔀𝓪𝓼 𝓫𝓸𝓻𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓷𝓸𝓸𝓭𝓵𝓮𝓼 𝓯𝓸𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓫𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓵𝓪𝓼𝓪𝓰𝓷𝓪 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓸𝓼𝓹𝓲𝓽𝓪𝓵 𝓯𝓸𝓻 𝓱𝓮𝓻. 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓼𝓱𝓮'𝓼 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓪 𝓸𝓵𝓭, 𝓱𝓮𝓻 𝓮𝓵𝓭𝓮𝓼𝓽 𝓼𝓸𝓷 𝓲𝓼 𝓶𝓪𝓻𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭𝓻𝓮𝓷 𝓪𝓻𝓮 𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓵𝓵𝓮𝓰𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓼 𝓪 𝓶𝓮𝓭𝓲𝓬𝓪𝓵 𝓵𝓪𝓫 𝓼𝓬𝓲𝓮𝓷𝓽𝓲𝓼𝓽 𝓫𝓾𝓽 𝓻𝓮𝓼𝓲𝓰𝓷𝓮𝓻 𝓷𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓼𝓮𝓵𝓵𝓼 𝓬𝓸𝓼𝓶𝓮𝓽𝓲𝓬 𝓹𝓻𝓸𝓭𝓾𝓬𝓽𝓼 𝓯𝓸𝓻 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓪𝓷𝓲𝓮𝓼.
𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓵𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂 𝓭𝓸𝓷𝓮 𝓽𝓲𝓭𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 5:30 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰. 𝓘 𝔀𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓻𝓸𝓸𝓶 𝓽𝓸 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓪 𝓫𝓪𝓽𝓱, 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓸 𝓭𝓻𝓪𝓲𝓷𝓮𝓭 𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓘 𝓯𝓸𝓻𝓰𝓸𝓽 ,𝓘 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓮𝓰𝓰𝓼 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓷 𝓷𝓸𝔀 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓫𝓾𝓻𝓷𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓼𝓾𝓻𝓮.
"𝓞𝓱 𝓷𝓸" 𝓘 𝔂𝓮𝓵𝓵𝓮𝓭. 𝓣𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓽𝓬𝓱𝓮𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓯𝓲𝓵𝓵𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓬𝓻𝓲𝓭 𝓼𝓶𝓮𝓵𝓵 𝓸𝓯 𝓫𝓾𝓻𝓷𝓽 𝓸𝓯𝓯𝓮𝓻𝓲𝓷𝓰𝓼. 𝓐𝓷𝓭 𝓪𝓼 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓾𝓻𝓷 𝓲𝓽 𝓸𝓯𝓯, 𝓶𝔂 𝓹𝓱𝓸𝓷𝓮 𝓼𝓵𝓲𝓹𝓹𝓮𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓷𝓭, 𝓵𝓪𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓽𝓱𝓾𝓭 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓵𝓸𝓸𝓻. 𝓘 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓵𝓮𝓭, 𝓳𝓾𝓶𝓹𝓮𝓭 𝓫𝓪𝓬𝓴, 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓸𝓸𝓽 𝓬𝓪𝓽𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓭𝓰𝓮 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓾𝓰. 𝓐 𝓼𝓱𝓪𝓻𝓹 𝓬𝓻𝓪𝓬𝓴 𝓮𝓬𝓱𝓸𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓽𝓬𝓱𝓮𝓷 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓵𝓪𝓷𝓭𝓮𝓭 𝓱𝓪𝓻𝓭 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓵𝓸𝓸𝓻, 𝓶𝔂 𝓪𝓷𝓴𝓵𝓮 𝓽𝔀𝓲𝓼𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓽 𝓪𝓷 𝓪𝔀𝓴𝔀𝓪𝓻𝓭 𝓪𝓷𝓰𝓵𝓮.
𝓟𝓪𝓲𝓷 𝓼𝓱𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓶𝔂 𝓵𝓮𝓰, 𝓶𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓰𝓪𝓼𝓹. 𝓘 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓽𝓪𝓷𝓭, 𝓫𝓾𝓽 𝓶𝔂 𝓪𝓷𝓴𝓵𝓮 𝓼𝓬𝓻𝓮𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓹𝓻𝓸𝓽𝓮𝓼𝓽. 𝓣𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝓹𝓻𝓲𝓼𝓽𝓲𝓷𝓮 𝓹𝓪𝓷, 𝓷𝓸𝔀 𝓪 𝓫𝓵𝓪𝓬𝓴𝓮𝓷𝓮𝓭 𝓽𝓮𝓼𝓽𝓪𝓶𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓬𝓾𝓵𝓲𝓷𝓪𝓻𝔂 𝓭𝓲𝓼𝓪𝓼𝓽𝓮𝓻, 𝓱𝓮𝓵𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓶𝓷𝓪𝓷𝓽𝓼 𝓸𝓯 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝓪 𝓱𝓸𝓹𝓮𝓯𝓾𝓵 𝓭𝓲𝓷𝓷𝓮𝓻. 𝓣𝓱𝓮 𝓮𝓰𝓰𝓼, 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝓹𝓻𝓸𝓾𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓵𝓾𝓶𝓹, 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓷𝓸𝔀 𝓪 𝓬𝓻𝓲𝓼𝓹𝔂, 𝓬𝓱𝓪𝓻𝓬𝓸𝓪𝓵-𝓬𝓸𝓵𝓸𝓻𝓮𝓭 𝓶𝓪𝓼𝓼, 𝓬𝓵𝓲𝓷𝓰𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓽𝓾𝓫𝓫𝓸𝓻𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓷'𝓼 𝓼𝓾𝓻𝓯𝓪𝓬𝓮. 𝓐 𝓽𝓱𝓲𝓷 𝔀𝓲𝓼𝓹 𝓸𝓯 𝓼𝓶𝓸𝓴𝓮 𝓬𝓾𝓻𝓵𝓮𝓭 𝓵𝓪𝔃𝓲𝓵𝔂 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓮𝓲𝓵𝓲𝓷𝓰, 𝓪 𝓼𝓲𝓵𝓮𝓷𝓽 𝓻𝓮𝓶𝓲𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝔂 𝓪𝓫𝓼𝓮𝓷𝓽𝓶𝓲𝓷𝓭𝓮𝓭𝓷𝓮𝓼𝓼. 𝓣𝓱𝓮 𝓪𝓲𝓻 𝓱𝓾𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓪𝓿𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓮𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓸𝓯 𝓭𝓮𝓯𝓮𝓪𝓽, 𝓪 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓴 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓻𝓪𝓼𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓱𝓮𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵 𝓬𝓱𝓲𝓻𝓹𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓯 𝓫𝓲𝓻𝓭𝓼 𝓸𝓾𝓽𝓼𝓲𝓭𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓲𝓷𝓭𝓸𝔀. 𝓘𝓶𝓶𝓮𝓭𝓲𝓪𝓽𝓮𝓵𝔂 𝓶𝓾𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝓜𝓻𝓼 𝓗𝓪𝓻𝓻𝓲𝓼𝓸𝓷 𝓬𝓪𝓶𝓮 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓯𝓪𝓬𝓮𝓼 𝓽𝔀𝓲𝓷𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓯𝓮𝓪𝓻.
"𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓪𝓹𝓹𝓮𝓷𝓮𝓭 𝓭𝓮𝓪𝓻" 𝓜𝓸𝓶 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭.
𝓘 𝔀𝓪𝓷𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓹𝓮𝓪𝓴 𝓫𝓾𝓽 𝓘 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓯𝓲𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓼 𝓫𝓾𝓽 𝓘 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓻𝓮𝓼𝓹𝓸𝓷𝓭.
"𝓘 𝓯𝓮𝓵𝓵 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓹𝓻𝓪𝓲𝓷𝓮𝓭 𝓶𝔂 𝓪𝓷𝓴𝓵𝓮"
"𝓣𝓱𝓪𝓽'𝓼 𝓹𝓻𝓮𝓽𝓽𝔂 𝓫𝓪𝓭" 𝓜𝓻𝓼 𝓗𝓪𝓻𝓻𝓲𝓼𝓸𝓷 𝓼𝓪𝓲𝓭.
𝓘 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓫𝓪𝓽𝓱𝓮 𝓲𝓷𝓼𝓽𝓮𝓪𝓭 𝓶𝓸𝓶 𝓫𝓪𝓽𝓱𝓮𝓭 𝓶𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓻𝓲𝓷𝓰𝓮. 𝓡𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓬𝓻𝓲𝓷𝓰𝓮.
𝓜𝓾𝓶 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓮𝓰 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓱𝓮𝓪𝓵 𝓲𝓷 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 2 𝔀𝓮𝓮𝓴𝓼. 𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝓭𝓪𝔂𝓘 𝓱𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓼𝓮𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓬𝓽𝓸𝓻 𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭, 𝓘'𝓵𝓵 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓸 𝓾𝓼𝓮 𝓬𝓵𝓾𝓽𝓬𝓱𝓮𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓪𝓹𝓹𝓵𝔂 𝓲𝓬𝓮 𝓹𝓪𝓬𝓴𝓼 𝓽𝓸 𝓻𝓮𝓭𝓾𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝔀𝓮𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓷𝓸 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓲𝓽 𝓱𝓮𝓪𝓵𝓼.
𝓗𝓲𝓰𝓱 𝓼𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓻𝓮𝓮 𝔀𝓮𝓮𝓴𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓱𝓪𝓿𝓮𝓷'𝓽 𝓹𝓲𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓸𝓾𝓽𝓯𝓲𝓽𝓼. "𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓪 𝓫𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻! ” 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻 𝓱𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓲𝓼 𝓪𝓵𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓸𝓿𝓮𝓻. 𝓘 𝓱𝓪𝓿𝓮𝓷'𝓽 𝓭𝓸𝓷𝓮 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝓸𝓶 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓲𝓽 𝓾𝓹 𝓽𝓸 𝓶𝓮 𝓱𝓸𝔀 𝓲𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓼𝓾𝓹𝓹𝓸𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓭𝓸 𝓽𝓱𝓪𝓽?
" 𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝔀𝓪𝓵𝓴 𝓹𝓻𝓸𝓹𝓮𝓻𝓵𝔂".
YOU ARE READING
◦•●◉✿Mai:The heart of a blue spirited girl ✿◉●•◦
RomanceThis is the story of a girl who defies expectations, a girl who embraces her vibrant soul even when it clashes with the world around her.