7 bölüm

1.3K 63 66
                                    

hoş geldin diniz...

Nasılsınız canlarım..

Bölüm sizlerle keyifli okumalar...

_____________________&&__________________

Bazı gerçekler kendini inatla göstermek istese bile inanmak ve kanmak istemezsiniz.ailem için bir çok yük ve sorunları sırtlar ken gücümü desteği mi her zaman ailemden alırdım.

Ama şuan babamdan duyduğum sözlere inanmak istemiyordum gitmekten bahsediyordu.ve her ne konuşuyorsa rahat değildi.tedirgin ve endişeyi gözlerinde okuyordum.

" Kızım "

Gözlerime bakarken korkunun her zeresini hissediyordum.aynı şekilde azize baktığım da tedirginliği ve sert bakışları bir ok gibi gözlerime saplanıyordu.

" Baba....ne gitmesi "

İçeri adımlayıp karşısına geçtiğim de gözlerini kaçırıp yakasını çekiştirirken benimle göz teması kuramıyordu.

"Baba ne gitmesinden bahsediyorsun"

" Kızım....işlerim var bu yüzden dönmeyi düşünüyoruz "

Sesi kararlı ve tedirgindi azize baktığım da kıstığı gözleri ile beni izliyordu.

" Baba gitme....yeni geldiniz ne gitmesi"

Ellerini tutup babama sokuldum.

"Bir haftadır buradayız kızım işlerim birikti burdan kontrol etmekte de zorlanıyorum artık "

" Baba...aziz sana yardımcı olur değil mi aziz yardımcı olursun?"

Azize baktığım da kararsız duruşu beni tedirgin ediyordu başımı yana yatırıp gözlerine ısrarla baktığım da öksürüp babama dönmüştü.

"Karım doğru söylüyor biraz daha kalsanız karım ve çocuklarım için iyi olur"

Babama baktığım da azize bakarken gözlerini kaçırıyordu.

"Baba...lütfen biraz daha kal...lütfen"

" Kızım...biraz düşünmem gerek yani işlerin durumuna bakamam gerek sonra bu konu hakkında konuşuruz"

" Evet karıcığım babanla iş durumuna bakarız birlikte aslan beye yardımcı olacağım ben "

Aziz babama bakıp konuştuğun da gözlerinde farklı duygu ve ses tonun da anlayamadığım bir konuşma biçimin de konuşuyordu ve bu babamın bakışlarını kaçırmasına sebebiyet ti.

" Tamam "

Aziz elini belime atıp beni yanına çektiğin de saçımı öpüp kollarını sıkılaştırmıştı.

" Bu kadar tedirgin olma ben elimden geleni yapacağım "

Başımı saladığım da babam bana bakıp gülümsemiş ti azizin kollarından çıkıp babama sarıldım eliyle saçlarımı okşadığı da kokusunu içime çektim.

" Kızım bu kadar duygusal olma....ta_tamam biraz daha kalacağım burda işlerimi buradan idare etmeye çalışacağım "

" Gerçekten mi baba "

"Gerçekten kızım...bu kadar üzülme tamam mı "

Başımı salayıp yanağını öptüğüm de babam anlı mı öpüp geri çekilmişti.

KARICIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin