לילה מסקרן (פרק אם סמאט)

112 8 2
                                    

נאור:
הגענו לבית המלון וניגשתי לקבלה ,
הגעתי לדלפק והאישה הסתכלה לי בעיניים מאוהבות ושאלה "כן מה בשבילך אדוני?" הסיטה את מבטה למחשב ואז אמור נעמדה לידי ועטפתי אם כתפיה אם בזרוע שלי "אני וחברה שלי רוצים חדר ללילה" אמרתי ועברה לאמור צמרמורת ועלה לי ולה חיוך "אוקי אני בו...דקת" היא אמרה והרימה את גבותיה "אה הנה אבל נשאר רק סויטה שזה 1000 לאיש ללילה אבל אם אתם שתיים זה חצי במחיר הגלל סוף הקיץ וזה יוצא לאחד מכם 500 אז 1500" אמור הביטה לעברי בחוסר נעימות והביטה בקבלה "1500 ?" שאלה ובלעה רוק שנתקע לה בגרון, הבטתי בה לא אהבתי שהיא חושבת שאני כזה קמצן וחזרתי להביט בעובדת "לקחתי " אמרתי ואמור הביטה בי "נאור לא" ביקשה "כן אמור" עניתי והעברתי את האשראי "תהנו" אמרה העובדת קבלה ונתנה לי כרטיס לחדר והתקדמתי למעלית וראיתי שאמור עדין עומדת ליד הקבלה מביטה בי "אמור את באה?" שאלתי והיא הנהנה ובאה .

נכנסנו לחדר והביט לא זזה והביטה בי "זה מלא כסף נאו-" נישקתי את שפתיה העבות והשתקתי אותה "נאור" היא אומרת מתנשפת "תקשיב רגע " היא אומרת ואני רק מביט בשפתיה "מקשי-" נפל האור, הפסקת חשמל בכול הבית מלון , היא קופצת עלי מפוחדת ואני צוחק "אתה מפחדת מחושך אפרוחית קטנה?" שאלתי והיא רעדה, פאק "היי ההיי תסתכלי עלי " אמרתי והחזקתי את פניה "תקשיבי החשמל יחזור אבל אנחנו עייפים בואי נישן "תשמור אלי ממנו" היא לחשה ברעד, ממי לשמור "אמור ממי?" שאלתי "מאבא שלי" היא אומרת ואני מרגיש את דמעותיה על אצבעותי, מה אבא שלה עשה? למה היא מפחדת? "אמור בואי " אמרתי והיא התיישבה על המיטה והתכופפתי  "מה אתה עושה?" אמרה בוכה "מוריד לך נעליים אפרוחית שלי" אני אומר והיא לא זזה "תורידי חולצה את קפואה את צריכה משהו חם "אמרתי והיא עשתה מה שאמרתי והבטתי בגופה החצי ערום בחושך והורדתי את חולצתי "מה אתה עושה?" שאלה בחרדה קלה. מה היא חושבת שאני עושה?,  "תרימי ידיים "אמרתי ושמתי עליה את חולצתי העבה והיא נראתה עליה כמו שמלה אז כך שהיא יכלה להוריד את החצאית שלה ממתחת.

היא עלתה למיטה ורעדה מפחד ועלית אחרי רק בבוקסר כי לי חם "מ-מה אתה עושה?" היא שאלה והביטה בי, שמתי את כפות ידיי על לחיה והצמדתי את המצח שלנו ואמרתי בלחישה "אני נודר לך נדר כאן במקום שאני בחיים לא יגע בך או עשה לך משהו מניגוד לרצונך אני תמיד ישאל ושיהיה תשבוה אמינה ולא ממבוכה אז העשה אוקי?" אמרתי והיא חייכה ושאלתי "חברה שלי אני יכול לנשק אותך?" שאלתי והיא הסמיקה והנהנה "מילים אפרוחונת מילים" אמרתי ,
"כ-כן" היא גמגמה וטרפתי את שפתיה ,
היא התיישבה על הברכיים שלי בפיסוק וטרפה את שפתיי ברעב ושהתנתקה התנשפה וישר מבוכה חיבקה אותי  ולא שחררה כדי שלא הראה אותה "מישהי כאן רעבה בדיוק כמוני, איך את יודעת מה אני צריך?" שאלתי והיא גיכחה ונשכבה לידי,

היא שכבה אם הגב אלי  ושמתי את ידי ועטפתי אותה כפיות וראיתי את חיוכה אפילו שהיא אם גבה עלי "אנ-אני עכשיו יודעת " היא גמגמה מהמבוכה ואמרה בעדינות "מה את יודעת קטנה שלי?" שאלתי כי היא אוהבת שמות חיבה או יכול להיות שאני אוהב פשוט להביך אותה  .
"אני יודעת שאני אוהבת אותך" אמרה וליבי דפק . פאק מה היא עושה לי?! "אני אוהבת אותך. נאור אזולאי" היא אמרה בשקט והנחתי את ידי על בטנה הקטנה וירדתי אם אצבעותי כלפי מטה ועצרתי "את רוצה את זה אמור?" שאלתי והיא הנהנה "מיל-" באתי לומר והיא ישר ענתה "כן אני צריכה אותך" היא אמרה "צריכה אותי איפה?" שאלתי והיא התנשפה שהתקדמתי עוד טיפה למטה "ממש עוד טיפה "היא אמרה בגניחה ועצרתי לפני נקודת הגי' "איפה?" שאלתי שוב "בתוך הדג- דגדגן " היא אמרה בגניחה וחייכתי וירדתי לגמרי אם אצבעותי ובעודה אם הגב אלי ועשיתי אם אצבעותי מעגלים על נקודת הגי' , "זה טוב פאק..." היא גונחת "נאור אני ... אני גו-" היא באה לאמר וגומרת על אצבעותי "פאק את רטובה כול כך".

פרק הבא ב7 לייקים.
אהבתם?  למשיך אם הסמאט? או שלהפסיק?

אהבה בהפתעהWhere stories live. Discover now