Rett etter handlingen som hadde skjedd i klasserommet hadde det ført til at det ble helt stille før læreren min Mr.Jenkin eller noe tatt meg med ut på gangen hvor jeg måtte forklare hva som hadde skjedd noe jeg gjorde, han tilbød meg en annen partner men da vant han, det skulle han ikke få lov til.
Bettina og resten av gjengen hadde tatt følge med meg hjem der jeg forklarte at jeg prøvde å snakke med han.
FLASHBACK
"Du må ikke snakke med han er du gal! Han er kriminell og resten av gjengen hans, de har banket opp flere enn jeg kan regne og noen ganger her på skolen også! Han er farlig og jeg vil ikke la han være med deg. Alle på hele skolen er redde for dem! Ingen tør å gå nær dem engang, de er kanskje drit hotte og populære men ikke la det påvirke deg!" Sa hun strengt og stirret på meg."Slapp av, jeg har lovet meg selv å holde meg unna han, men jeg vil ha en bra karakter!" Sukket jeg. som om det kommer til å skje.
"Bettina har faktisk rett, og det er ikke akkurat sånn at hun har rett til vanlig!" Sa Lucas og Oscar nikker seg enig.
"Heyyy" sa Bettina og latet som om hun var fornærmet.
"Vent så dere synes også at de er hotte?" Sa jeg og lo.
"Hva?! Nei jeg er ikke homse" sa Lucas og lo høyt, vi alle lo.
FLASHBACK FERDIG
"Så vil dere dra hjem til meg? Mamma og pappa er ikke hjemme så de sa jeg kunne ha besøk og Lea har jo ikke vært hjemme hos meg ennå" smilte Justin og så spørrende på oss.
"Jeg har veldig lyst" sa jeg og smilte. Og de andre nikket.
Da vi hadde kommet hjem til Justin som bare hadde tatt 10 minutter så satte vi oss i sofaen alle sammen og så på en film, huset til Justin var kjempe stort og kjempe fint, helt fantastisk! Nate hadde satt seg sammen med meg såklart så han holdt rundt meg, for vi så på en ganske ekkel film som jeg ikke viste hva het men ekkel var den!
Plutselig skrudde Bettina av den og smilte."Kan vi ikke lege nødt, sannhet og prosent?" Sa hun og smilte.
Alle andre så litt rart på hverandre før de nikket.
"Men blir ikke det litt urettferdig at det bare er to jenter?" Spurte jeg og lo.
"Det er bare bedre vennen" sa Liam og blunket til meg. Han var egentlig ganske kjekk, såklart ikke kjekkere enn
Nate men kjekk var han!"Ok jeg begynner" sa Bettina, såklart. "nsp, Nate?"
"Hm.. s?" Han smilte skjevt til henne.
Hun sukket. "ok hvor mye vil du egentlig kysse Lea?" Spurte hun. Såklart spurte hun om det.
"Eh.. 10 kanskje" sa han sjenert og så ned.
Jeg så på han, jeg smilte, veeldig dere aner ikke hvor mye jeg hadde lyst til å kysse han!
"Moving on" sa han. "nsp Lucas?"
"N" sa han og smilte bredt.
"Du må kline med Bettina" sa Nate og gliste.
Lucas hadde tydeligvis uken noe imot det og de ja de klinte, kanskje litt for lenge? Haha.
"Ok nsp Lea" spurte Lucas meg.
Jeg ville jo ikke være feig eller noe. "N" sa jeg nervøst.
Lucas smilte lurt.
"Du må være inni et skap meg Nate i 10 minutter, bruk tiden godt!" Sa han lurt.
10 minutter i skapet med Nate skulle jeg klare. Vi reiste oss opp og gikk inn i et skap, vi var så nærme at jeg kjente pusten hans i ansiktet, dette kunne jo bli spennende.
•-•
Ny del snart (Justin i historien et ikke Justin bieber)
YOU ARE READING
Jason Mccann, Too much to handle (FERDIG)
FanfictionVerden til Lea Thayer perfekt, helt til hun må flytte, fra alle vennene og kjæresten, hvor hun skal flytte? Fra Norge til England alene med broren Joe Thayer. Ny skole, nye venner er ikke noe hun ser fram til. Men foreldrene er fast bestemt på det s...