Nem is tudom hol kezdjem...Átlagos kicsit se vagyok,legalábbis ha az életemet kérdezed.Ne gondolj semmi extrára.Egyszerűen ami másnak morbid azzal nekem semmi bajom nincs.
Egy 19 éves Los Angeles-i lány vagyok..Egyetemre járok,mégpedig jogra.
Állásom is van,a tengerparton egy ilyen...az emberek akkor mennek oda ha segítség kell nekik,például ha valaki annyira élet képtelen hogy el hagyta a cipőjét..de vannak komoly esetek is..lopás bejelentés,vagy ha egy gyerkőc el kószált.
Szerencsére egy héten csak háromszor vagyok itt.Egyébként az egyik nagyon jó barátnőmet itt ismertem meg.Ő pedig Lori.Lori kedves a pénztárcáját ejtette el...Kiderült hogy ugyanoda járunk csak ő bölcsészetre.Lori az életem része lett és egyáltalán nem bánom.Eddig nem tűnik furcsának az életem...viszont most jön az a kérdés hogy párkapcsolatban vagyok e..Igen is meg nem is.Van egy barátom..akinek csak a szeretője vagyok.Nekem ez teljesen kellemes állapot.Felelősség annyira nincs és nagyon érzelmi kötődés se...legalábbis részemről.Benny-nek barátnője van.Tudja az élet hogy hanyadik de én a hűséges szerető szerepében vagyok az ő szánalmas életében.Hú...fárasztó ez a napló írás...Valaki ezt napi szinten csinálja..fura.
Ki hív?Oh csak Benny..
•Szia Benny.
•Szia,van kedved át jönni?
•Hogy hogy egyedül,úgy tudtam együtt töltitek a napot hogy is hívjákkal
•Valami közbe jött...
•Értem..nos ez esetben át ugorhatok..
•Klassz..Gyorsan el készültem és át mentem.
Mikor oda értem próbáltam szabályosan le parkolni az autommal nehogy megint az legyen mint a múltkor..(Meg karcoltam Benny kocsiját)
Minden a szokás szerint meg,bók bók hátán majd fel avattuk Benny frissen le terített lepedőjét.
Már csak ülök az ágyon én nézek ki a fejemből..Benny épp a harmadik cigijét szívja el...Fel álltam kicsit nyújtózkodni mikor egy női alsóneműt találtam a szekrény mellett..
-Ez itt a barátnődé?
-Ő....
-Ő?
-Ja..Ja az övé...
Gyorsan vissza raktam a földre..este fele el indultam haza mikor megláttam hogy véletlen ott hagytam az órám...
Mikor le parkoltam nem szálltam ki rögtön,hisz láttam hogy Benny egy másik nőt visz be a lakásába...nem a barátnője volt..nekem azt mondta hogy csak én vagyok...A csaj hamar el ment..vártam még pár percet majd be kopogtam.Benny mikor meglátott kissé ijedten nézett...fel mentem megkeresni az órám.Mikor megtaláltam a földön észre vettem hogy az alsónemű már sehol ami pár perce ott hevert..
Biztos a titokzatos lányé volt...
Nem tudom hogy mérges legyek e...sőt logikátlan lenne..hisz nem a barátnője vagyok hanem a szeretője...hazudnék ha azt mondanám hogy soha semmit nem éreztem iránta..Benny egyáltalán nem rossz forma..de egy seggfej...de van egy aranyos oldala...Ahhhh..nem tudom...ez olyan fura..a barátnőjére nem vagyok irigy..De erre a lányra irigy vagyok.Bár nem vagyok meglepve..Nem akarom el mondani hogy rá jöttem a titkára..és lehet nem ő az egyetlen..1 héttel később:
Benny még mindig nem tudja hogy tudom...talán nem is baj...
Épp sétálok és azon gondolkozok hogy el mondjam e neki...egyszer cska
*bumm*
Neki mentem egy lánynak aki el ejtette a kávéját..
-Ohhh baszki!!!Bocsi!!-y/n
-Oh bakker...semmi baj..-lány
-Had hívjalak meg egy kávéra..Be mentünk egy közeli kávézóban majd miután megkaptuk a kávét le ültünk egy asztalhoz..
-Tényleg ezer bocsánat..-y/n
-Semmi baj..én se figyeltem..Egyébként Billie vagyok..Billie Eilish.
-Oh én y/n...szép neved van Billie..
-Köszi..
-Egyébként remélem nem tartalak fel..
-Oh nem...vagyis épp mentem egy ismerőshöz de ő tud várni...
-Biztos?
-Persze..
-Egyébként hány éves vagy Billie?
-22..te?
-19-mondtam kínos mosollyal.
-Mi a baj?
-Oh semmi..csak kicsit fiatalabb vagyok..
-Nos nem akarlak el venni,nem értem mi ezzel a baj..
-Semmi!!
-Lehet fura kérdés..de el kérhetem az instádat?-kérdezte Billie
-PerszeBe jelöltük egymást,majd el köszöntünk..
Este Benny hívott..át akart hívni..de nem volt gyomrom át menni...
Nemet mondtam..de ilyenkor ugrott be az ötlet hogy mivan ha helyettem a másik lányt hívja...
Fél óra múlva el mentem hozzá..egy utcával arrébb parkoltam nehogy észre vegyen...egy elég pofás sport autó állt meg a ház előtt...mielőtt pont oda értem volna..Nem hittem mikor kiszállt a lány..Billie?!
Benny egy csókkal üdvözölte majd be mentek a házba...Baszki mit csináljak?Kopogjak be?Vagy hagyjam az egészet...?
Először el indultam..de túl makacs voltam és kíváncsi..egyszer csak be csengettem..pár percel később nyitott ajtót..
-Oh sziaa hát te??-kérdezte idegesen
-Gondoltam megleplek..
-Oh..
-Láttam Lisa insta sztoriát..Rómában van?
-Ja..üzleti út..
-Hogy hogy nem szóltál..?
-Hát...-vakarta a fejét..
Be tulakodtam mondván hogy hideg van...
Benny baromi ideges volt...egyszer csak hallom a lépteket..
-Ki van itt drágám?-Billie..
Billie meglátott majd tátott szájjal nézett..majd köszönt nekem..és a nevemen szólított..
-Ti ismeritek egymást?-Benny
-Mondjuk...-y/n
-Benny mi folyik itt?-Billie
-Igen Benny mi folyik itt?-Kérdeztem én is pimaszan..
-Ohh..hát..
-Mond még hány szeretőt tartogatsz...?-y/n
-Szeretőt???-kérdezte Billie idegesen..
-Miért csinálod ezt y/n-kérdezte Benny
-Megigértem hogy a csajodnak nem szólok..viszont ő nem az..
-Benny..miről beszél?
-Mióta fűzöd ezt a szegény lányt?-Kérdeztem..
-Menj innen y/n..kérlek..-Benny
-Oh el is megyek..de viszem magammal az összes mocskot amit tudok rólad..Csak nehogy Lisa megtudja..
-Lisa???Az ki??-Billie
-A barátnője..
-Benny...-mondta Billie csalódottan..
Billie el viharzott sírva..egy mérges pillantás után én is utána mentem...
Az utca sarkán el csíptem..
-Hé Billie!!várj!!
Billie megfordult...Majd megállt..
-Haza vihetlek?-kérdeztem
-Miért tennéd?
-Tessék?
-Benny téged is megcsalt..velem..
-Te áldozat vagy..de én nem..rólad nem tudtam az igaz..
-De miért...?
-Mindent el mondok haza fele úton..
A kocsiban nagy vonalakban el meséltem a dolgokat...Billie megértette..és el mesélte hogy Benny-vel 3 hónapja voltak "együtt".
Mikor ki szálltunk a kocsiból megöleltük egymást..el kezdte keresni a kulcsát majd nagyon sóhajtott..
-Mi a baj?
-Benny-nél hagytam a kulcsom..
-Vissza akarsz menni?
-Ma biztos nem..
-Akkor hol alszol?
-Majd le ülök a lépcsőre
-Ne szórakozz...gyere szállj be..nálam aludhatsz..
-Nem akarok a terhedre lenni..
-Pattanj
Be szállt Billie és már otthon is voltunk..
Már nagyon késő volt...Billie le feküdt aludni...oda adtam volna neki az ágyam..de nagyon ellenkezett...