𝐚 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐮𝐭𝐮𝐦𝐧, 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧. 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐟𝐚𝐬𝐭, 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐯𝐞, 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫. 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐟𝐚𝐬𝐭, 𝐟𝐥𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐞.
𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞, 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐬 𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤𝐞. 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭, 𝐢 𝐰𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠.
" 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭, 𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐫𝐤 "
𝐚 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞, 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐞 𝐚 𝐛𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐮𝐦𝐧, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐬𝐡𝐨𝐞𝐬. 𝐢 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐜𝐫𝐨𝐜𝐡𝐞𝐭 𝐛𝐚𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭𝐬 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞, 𝐤𝐞𝐲𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐤𝐞𝐭𝐜𝐡𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞.
" 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐢𝐭! "
𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫, 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭. 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐤.
𝐦𝐲 𝐝𝐚𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐰, 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲...𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐬𝐡 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬...
" 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲? 𝐢'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲, 𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 "
𝐰𝐡𝐚𝐭? 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭? 𝐢 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧𝐬, 𝐚 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲, 𝐭𝐚𝐧 𝐬𝐤𝐢𝐧, 𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐣𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞𝐚𝐭𝐡.
YOU ARE READING
★ - 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟏: 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐭 | 𝐯𝐨𝐥𝐮𝐦𝐞 𝟏 | 𝐦𝐲 𝐦𝐮𝐬𝐞.
Romance𝐛𝐥, 𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐚 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐀𝐂𝐄, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐚 𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐫𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦, 𝐰𝐡𝐨 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛�...