1~

40 4 9
                                    

"FELLLLİX"

"LAN FELİX UYAN"

"FELİX AMINA KOYCAM UYANSANA"

"FELİX FAKE HESAP PATLAMIŞ"

Duyduğum bağırış seslerine zar zor gözümü açtım. Seungmin Jisung Chaeryeong ve Jeongin görmek isteyeceğim son şeydi ama şuan başımda hepsi bana bakıyordu.

"Ne var lan bi uyutmadınız"

Chaeryeong kafama geçirip konuştu

"Felix şuan uyumanın sırasımı sence Fake hesap patladı okul itiraf sayfasına bak"

Chaeryeong gözümün içine ışığı full açılmış telefonu sokunca kör olmamak için gözlerimi kıstım.

Okul İtiraf Sayfası

Okul İtiraf Sayfası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

367❤️      157💬

User1: Oha herkesten beklerdim ama Felix'i hiç düşünmedim.

User2:Lan benim gay olduğumu Felix nerden öğrendi o zaman

User3: Onun yüzünden sevgilimden ayrıldım onu öldürecem

User4:Nası Felix ya o çok saf biri gibi görünüyordu..

Daha fazla yorum gör...

"LAN HANGİ ŞEREFSİZ ATTI BU İTİRAFI"

Aniden sıçramamla herkes bana baktı. Seungmin önce sınıfa sonra bana döndü.

"Bence bizden biri değil öbür sınıflarla düşman gibiyiz büyük ihtimalle onlardan biri öğrendi "

Jisung hemen dahil oldu

"Ama beşimizden başka kimse bilmiyordu hesabın sahibini onlar nasıl öğrendi"

Üstün zeka Jeongin konuştu

"Felix'in bi ara hesabı çalınmıştı. Ve çalındığı hesapta fake hesaptan yaptığımız ifşalar hakkında konuşup gülüyoduk. Muhtemelen çalan kişi okuldan"

Chaeryeong sınıfa baktı

"Bu sınıftan biri de olabilir hemen başka sınıflara laf atmayalım"

Sınafa göz gezdirdim. Sınıftakiler öğrense bile itiraf sayfasına yazacaklarını düşünmüyordum. Elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gitmeye karar verdim.

"Ben lavaboya gidip gelicem"

Dördüde onayladıktan sonra sınıftan çıktım en üst kattaydık ve lavabo 2 kat aşşağıdaydı. Birazdan hoca derse gireceği için adımlarımı hızlandırıp aşşağa indim tabi 11 ve 12. Sınıflar bana dik dik bakıyordu.

Lavobaya girip kapıyı kapattım ve derin bi nefes aldım.

"Felix?"

Duyduğum tanıdık sesle kaşlarım çatıldı. Bu 12-D sınıfından Luhandı. İfşa sayfasında gay olduğunu ve sevgilisi Baekhyun ile fotoğrafını yaydığım çocuk heran beni öldürecek gibiydi.

Basketbol Turnuvası//Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin