Sawmsanga pov:
Vawin chu kan buai angreng viau a,inrinni hi chuan customer an tam ve deuh thin avangin ban pawh kan bang har ve thei riau.
Haw pahin Ruatsanga nen chuan kan inbe mawlh mawlh,Ruatsanga tawng lai chu tawp chatin,khalh muang deuh pah hian,"En teh saw,Alex avan ang" a tih chuan a sawina lam chu ka va en ve nghal,Alex-a leh hmeichhe pakhat hi inhmatawnin an lo ding a,chunu chu a tapin ka hria,"Ruatsang ding teh,ka va en chhin" ka tih chuan "A ngai rih lo,a tlai tawh si,naktukah i zawt mai dawn nia" a ti a,kan tlan liam thleng chuan ka thlir zui,min rawn hmu ve lem lo anih hmel.
Zanah pawh chuan tlaia ka thil hmuh kha ka ngaihtuah zui rauh rauh,khanu tunge ni ang,a bialnu hlui te hi alo ni angem le,tih vel te chu ka ngaihtuah,kan inbiak lai chuan ka sawichhuak lem chuang lo a,naktukah hmaichhanah ka zawt ang ka ti ani.
Skip
Alex chu ka call a,inkhawm banah thil zawh duh che ka nei,inhmu ang ka va ti thawr,a lo remti ve mai bawk a.
Inkhawm banah chuan kan varanda ah chuan Alex chu kalo nghak a,alo thlen chuan kan inphur chhuak nghal.
Kan bul tanna park ah chuan kan kal a,kan thut hnuah chuan ka zawt ta a.
End of Sawmsanga's pov
Alex leh Sawmsanga chu an thu dun a,Alex chuan chutia Sawmsanga serious lutuk chu mak a ti hle,Sawmsanga lah chuan han zawh tan dan tur pawh a hre lo,Alexa hmatawn pah hian
Sawmsanga: Alex nimin khan ka hmu cheu a
Alex:Khawiah tunen
Sawmsanga:Hmeichhe pakhat nen,kan hna bang kan haw lam khan kawngsir deuhah ka hmu cheu a,chunu chu a tap a.
Alex chu a ngawi reng,a thil hriat hi a sawi chuan a thiannu a tihmualpho a hlau si a,sawi dan tur pawh a hrelo ani.
Sawmsanga:Khanu kha tunge
Alex:Hlimpuii ka thiannu
Alex an a chhan dan avang chuan Sawmsanga chuan mak a ti lutuk,engtin emaw tak a insawi fiah ve kha a ring ania
Sawmsanga:I bialnu hlui nge i thiannu
Alex:A ni ve ve
Sawmsanga:Anih chuan nimin khan enge in tih,enge in sawi,ngati nge khanu kha a tah
Alex chu a ngawih reng avang chuan Sawmsanga chu a tawt up up
Sawmsanga: I bialnu hlui ania,i hmaah a tap bawk a,enge maw tak chu a awm ang,min hrilh dawn lo maw
Alex : Engmah ani lo
Sawmsanga chu a ding a,kal mai a tum,mahse Alex chuan lo a banah chuan lo vuanin,
Alex :Engmah a nilo ka tih chu ngai kawi suh
Sawmsanga chuan a ban chu thin thlaka pahin "Engmah anih loh chuan ngati nge min hrilh mai loh,ka vawikhat ngaihzawng neihna a ni tih i hre ve reng,ngati nge min bum,ka ring thei tawh lo ang che" a ti,mahse a aw chu a zawi khawp mai.
Sawmsanga rilru hi a no ve angreng a,Alex hian a duat bawk nen,a rilru chu a na ve lutuk.
Sawmsanga chu a kal ta a,Alex chuan engtia tih tur nge pawh a hrelo.
Alex-an in a thlen chuan, Sawmsanga chu call a tum nghal a,mahse a lo la duh thak lo,a inthiam lo hle a mahse Hlimpuii a mualpho a hlauh pui ve tho bawk si,a bialnu hlui chu ni tho mahse,an inthen atangin thian tha tak an ni chhunzawm ta zel kha ania,Alex-an hmeichhe thian a neih awmchhun ang ania,an inpawh hle bawk,Emily te thian dun leh Jonny tih lohah chuan a kawm tam ve ber a ni.
YOU ARE READING
HUG ME!
FantasyKa vawikhat ziahna tur ania ka thiamlo viau naa mahse story ziah hi kalo chak ve thin ltk a chhiar dan kha min lo thiamsak mai dawn nia🙏😉chhiar tawp la nihmai chu