Տ̧ᗩᖇI ᗪİᑎᒪᗴᗰİYᗴᒪİ ᗰİ Yᗩ?
// ᗰY ᗰᗩᖇᗰᗩᒪᗩᗪᗴ //
// KᗩᖇTYᗩ ᒪᗴ //ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ
спокойной ночи, моя королева //
iyi geceler, kraliçem🧚🏼♂️🧚🏼♀️
3 ᗩY ՏOᑎᖇᗩ...Yᗩᘔᗩᖇ'ᗪᗩᑎ...
Üçlü sabah erken kalkıp kahvaltı hazırlamaya başlatmışlardı. Farklı farklı şeyler hazırlamışlardı. En son kırep yapmaya başlamışlardı ki Tuna'nın sesini duydular.
" Günaydın. " dedi gözünü kaşıyarak. Üçlü de aynı şekilde karşılık verirken. Magnusun koluna girerek " Ne yapıyorsunuz? " dedi uykulu sesiyle. Magnus Tuna'yı önüne alark büyümüş karnını altından tutarak hafif kaldırdı.( bu arada bu yanlıs bir şey değil karnı ağır olduğu için baba yardımda bulunarak çok hafif bir şekilde kaldıra bilir bunun bir zararı yok )
Tuna gelen hafifleme hissiyle kafasını Magnusun göğsüne yasladı. 4-5 aylık olmasına rağmen fazla ağır hissediyordu. Memnun olduğunu belirtir mırıltılar çıkarıldığında üçlü gülmüştü. Magnus turuncu uzun saçlarını koklayarak öptü. Hamileliğin beşinci ayına girmişti.
Magnus karnını yavaşça bıraktı. Tuna yeniden gelen ağırlama hissiyle huysuzca mırıltılar çıkardı. Adonis tunanaın belinden tutarak hafif tezgaha yaklaştırdı.
Donomie krepin altını kapatarak tunayı kensine çekerek alnından öptü.Geri çekilip beş aylık karnının hizasına gelerek öptü ve geri çekilerek " Günaydın pirenses" dedi ve tekrar öpüp ayağa kalktı." Bebek için alış verişe ne zaman çıkıcaz aşkım? " dedi Tuna masum masum buz mavisi ceylan gözlerini ard arda kırpıştırarak. Donomie bu tatlılıkla alt dudağını ısırarak konuştu.
"O gözleini öyle kırpıştırma ısıra ısıra kanatırım her yerini" dedi ve kalçasına hafif sıkarak kendine bastırdı.
Tuna kıkırdayarak ellerini hafif çıkmış sakallarına getirerek sevdi. Ardından cilveyle konuştu. " Yapsan, ne duruyorsun? " dedi ve ellerini karnına indirdi. Arkadaki ikili kendini hatırlatmak amaçlı Adonis tezgahtaki bardağı eliyle iterek devirdi.
Tuna irkilerek arkasına gönerkena Adonisin yanıma giderk konuştu." Kıskanç şey seni. " dedi. Der demez karnına giren acıyla hafif bağırarak inledi. Üçlü endişeyle Tunaya bakarken tuna sırıtarak
" Bu kız kıskançlıkta sizi bile geçecek desen. Size yaklşınca karnımı delicek gibi tekme atıyor " dedi ve yavaşça salaona ilerledim.İki dakika ayakta duramıyordu. Hemen yoruluyordu. Bu yüzdende işler üçlüye kalıyordu. Artı iş. Artı Tuna.
Adonis yanina gelerek tunanın sırtını göğsüne yaslamasını sağladı. Tuna ayaklarını koltuğa kaldırarak uzattı. Adoniste büyük elini karnına koyarak sevdi.Keşke hemen doğsaydı.
Tuna Adonisin elinin üzerine koyarak kafasını koluna yaladı.
" Adını ne koyacaz? " dedi tuna merakla. Adonis ani yöneltilen soruyla bir kaç saniye afalladı. Ardından gülümsiyerek " Nadıa üçümüzün ortak kararı. " dedi. Güzel isimdi. Adonis Tuna'yı kucağına çekti. " Bir anlamı var mı? " didi tuna kafasını kaldırarak.
Adonis tunaya gülümseyerek cevapladı." Umut demek, seni hayatta tutan umudumuz. " dedi ve elini yeniden karnına indirerek sevdi.
Tuna elini Adonisin elinin üzerine koydu ve yüzüne bakarak buruk bir tebessüm sundu. Magnus ve Donomie Tunayla vedalaşıp çıktılar. İkili kahvaltı masasına geçerek kahvaltılarını yaptılar. Fatma abla kısa sürede gelerek evi toplamaya başlamıştı. Adonis çâlışma odasına giderken Tunada büyük yatağına çıktı.
ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ ʚ♡ɞ
// ᗷIᑎ KᗴᒪIᗰᗴ YᗩᘔᗰᗩYı ᗪᑌ̈Տ̧ᑌ̈ᑎᑌ̈YOᖇᗪᑌᗰ //
// ᗩᖇTıK ᗷIᖇ ᗪᗩᕼᗩKI ᗷÖᒪᑌ̈ᗰᗴ //
//Տ̧IᗰᗪIᒪIK KᗴᑎᗪIᑎIᘔᗴ IYI ᗷᗩKıᑎ //
//Tᑌᑎᗩ//
//ᗪOᑎOᗰIᗴ//
//ᗩᗪOᑎIՏ//
//ᗰᗩᘜᑎᑌՏ//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liderlerin Eşi // BxBxBxb [18+]
Любовные романы1 Model & 3 Lider BxBxBxb kurgusudur Biraz abartılı