İçeri girdiğimde herkes bana baktı. Onlara samimi bir gülüşle cevap verdim. Masaya oturdum hemen. Düşünmek istemiyordum. Belki yüzleşme zamanı geldiğiyse kaçışı yoktu. Abim önüme bir şeyler koyuyordu. Ona minnetle gülümsedim. Saçlarımı karıştırıp gülümsedi. Anıl abime hayranlıkla bakıyordu. Başımı sağ sola salladım. Akıllanmayacaktı salak çocuk."Anıl sen ne yaptın? En son iş arıyorum demiştin?"dedi abim Anıl'a bakarken. Anıl çatalını bırakıp abime baktı. Büyük ihtimalle onunla ilgili detayı unutmadığı için mutlu olmuştu. Çünkü gözleri parlıyordu.
"Bulamadım abi yaa. Okuduğum için saatler hep uyuşmadı. Ama arıyorum ben yine"diye açıklama yaptı.
"Bulsan çıkarsın lan sen işten hemen."ses Alperen. Anıl ona dönüp dilini çıkardı. Abim Anıl'a gülümseyerek bakıyordu. Abim ona karşı bir şeyler hissetmezdi. Homofobik olmasa bile erkeklerden hoşlandığını sanmıyordum. Ama yine de olsalar çok güzel olurdu.
"Uğraşma Alperen kardeşimle. Sanki sen bir bok başı olabiliyorsun"dedi Serap sevgilisine. Alperen sahtelik kokan alıngan bakışlarını Serap'a çevirdi.
"Sen benim sevgilim değil misin ya. Niye beni zorbalayorsun ki " Serap onun yanağına öpüp bana göz kırptı. Atışmaları çok tatlıydı.
Bir süre daha böyle atıştıktan sonra yemeğimizi yedik. Sonra abim dışarda tatlı yemek için bizi en sevdiğimiz tatlıcıya getirmişti.
"Bayılıyorum bu tatlıya anasını satıyım"dedi Alperen. Hepimiz onu onayladık.
"Bak ne diyeceğim sana Anıl. Yemekte söyleyecektim unutmuşum. Bizim iş yeri eleman arıyor. Gel başvur"dedi Anıl'a bakarak. Anıl heyecanla gülümsedi.
"Gerçekten mi abi"dedi Anıl içtenlikle. Abim başıyla onayladı.
"Hay senin ağzını öpeyim yaa"dedi. Abim şok olmuş bir şekilde Anıl'a baktı. Tabi bizde. Anıl dediğini fark edince kızardı. Utançla gözlerini kaçırdı. Salak utanınca çok tatlı oluyordu.
"Şey ben özür dilerim abi. Sevinince birden ağzımdan kaçtı. Ben teşekkür ederim. Yarın yanına uğrarım"dedi mahçup ve utangaç sesiyle. Abim ona uzanıp saçlarını karıştırdı ve gülümsedi.
"Sıkıntı değil Anıl. Gel bekliyorum"dedi ve tatlısına döndü. Abime baktığımda dudağında hafif bir gülümseme vardı. Sonra Anıl'a döndüm. Başını eğmiş yanaklarını tutuyordu. Sonra bana döndü. Ona göz kırpıp gülümsedim. O da gülümsemiş ve abime baktı. Hoşlantıdan öteydi onun duyguları. Başımı sağ sola salladım ve tatlıma döndüm.
"Tatlılarda bittiğine göre dağılalım beyler"dedi Alperen. Hepimiz onaylayıp vedalaştık. Abim kolunu omzuma atıp benimle ilerledi. Yürüyerek gelmiştik yakın olduğu için.
"Annem yarın bize gelince rahat edeceğiz abi"dedim abime alttan bakarken. O da bana bakıp boş eliyle burnumu sıktı. Yüzümü buruşturdum ve elinden kurtulmaya çalıştım.
"Benim yemeklerimi beğenmedin mi aslan parçası"dedi sahte alınganlıkla. Gülümseyip ona sıkıca sarıldım. Göğsüne öpüp oh çektim. O benim her şeyimdi.
"Senin elinden zehir olsa yerim ben"dedim içten bir şekilde. Abim beni sıkıca sarılıp saçlarımdan öptü. Yürürken aniden durdu abim. Ne olduğunu anlamak için abime baktım. Çatılı kaşları ile karşıya bakıyordu. Neye baktığını anlamak için oraya çevirdim bakışlarımı. Ve gördüğüm beden ile kaskatı kesildim. Verdiğim nefesi geri alamadım. Abim beni arkaya aldı. Ben de öylece ona baktım. Gözleri sadece bendeydi.
Çakır heybetli duruşu ile bana bakıyordu. İçimde oluşan o garip his ile abime sokuldum.
Çakır benim için bitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
Teen FictionUzay'ın tek istediği Çakır'dı.O da Uzay'ı kardeşi olarak görüyordu. Texting/Düz/Kısa hikaye