Η Κασσάνδρα ενημέρωσε τη Ρέϊνα ότι η Λάουρα έλειπε από το σπίτι της.
Ρέϊνα: Έλεος πια με αυτή την κοπέλα μια ζωή με βασανίζει.
Ο Φίλιππος πήγε στο καμπαρέ εκεί που δούλευε κρυφά η Βερόνικα. Εκεί ήταν και η Αιμίλια ο μεγάλος του έρωτας.
Η Ιζαμπέλλα συνειδοποίησε ότι ερωτεύτηκε το Λεονάρντο.
Μάξιμος: Πήγαινε να ξαπλώσεις τώρα αγάπη μου, δεν θα σε πειράξει σε κανένας τώρα. Εγώ είμαι εδώ πέρα και εσένα μάτια μου όμορφα. Στα μάτια σου βλέπω το άπειρο. Θα σε αγαπώ ως το τέλος της αιωνιότητας άγγελε μου.
Ραφαέλλα : Σε ευχαριστώ πολύ που με έσωσες Μάξιμε θα σου είμαι ευγνώμων αιώνια.
Μάξιμος: Καληνύχτα αγάπη μου. Ραντεβού στα όνειρα μας,εκεί που θα είσαι μόνο δική μου άγγελε μου.
Της φίλησε απαλά το χέρι και έφυγε. Η Ραφαέλλα παραξευνεύτηκε που ο Μαξιμος ήταν τόσο ευγενικός και τρυφερός μαζί της. Ένιωσε να την αγαπάει βαθιά και αληθινά. Ήταν αμοιβαίο. Της μίλησε τόσο όμορφα με λόγια που άγγιξαν την ψυχή της.
Ο Μάξιμος αναστατώθηκε πάρα πολύ. Πρώτη φορά αγαπούσε στη ζωή του και δεν άντεχε στην ιδέα ότι ο Ματίας θα έκάνε έρωτα μαζί της κάθε βράδυ. Ήθελε να σκοτώσει τον ίδιο του τον αδερφό. Τότε αισθάνθηκε την Ραφαέλλα να έρχεται στο δωμάτιό του και να τον αγκαλιάζει από πίσω σφικτά.
Ραφαέλλα: Εγώ εσένα θέλω Μάξιμε και όχι τον αδερφό σου.
Μάξιμος: Ας κλεφτούμε τότε αγάπη μου. Να είμαστε δυο χαμένες ψυχές μαζί.
Ραφαέλλα: Μα αυτό δεν γίνεται, θα ξεσπάσει σκάνδαλο.
Μάξιμος: Μια χαρά γίνεται αυτό αγάπη μου ,θα το οργανώσω και θα σου πω πότε θα το σκάσουμε.
Ο Ματίας άκουσε ότι βρέθηκε κάποιος τραυματίας στην αυλή και πήγε να φωνάξει τον Μάξιμο.
Μάξιμος: Κρύψου στο μπάνιο. Ακούω βήματα να έρχονται.
Η Ραφαέλλα κρύφτηκε στο μπάνιο τρομαγμένη. Φοβόταν πολύ για τον Μάξιμο. Το τι θα του κάνανε αν τους έβλεπαν μαζί.
Μάξιμος: Τι συμβαίνει αδερφέ?
Ματίας: Βρέθηκε κάποιος τραυματισμένος στην αυλή.
Μάξιμος: Έρχομαι αμέσως.
Έφυγαν και οι δύο και η Ραφαέλλα πήγε στο δωμάτιό της.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Royal Romance
Lãng mạnΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...