1 fejezet

1 0 0
                                    

                                              Bill

-Azt a rohadt ez egy 67' chevy impala, el sem hiszem!-zsongott be Liam az egyik haverom a kocsit meglátva. Úgy kellett elrángatnom onnan.

-Hé, ti! Mit csináltok a babymel?-rohant oda hozzánk egy férfi, nem sokkal mögötte egy másik magasabb is megjelent.

-Csak néztük, nyugodj le.-mentünk tovább.-Ez ideg beteg.

-A kocsi viszont gyönyörű volt!-ujjongott tovább Li.

-Ez csak egy kocsi.-vontam vállat.

-Billy, te ezt nem érted!-ragadta meg a vállam. Ekkor megjelent Caleb, a harmadik haver.

-Mizu kedvenc embereim?-pacsizott le velünk.

-Láttunk egy 67' chevy impala-t!-újságolta el neki is a nagy hírt.

-Tényleg?-nézet rá, ő meg hevesen bólogatott.

És amúgy nem az van amit gondoltok, nem vagyunk Caleb-el együtt és nem, Liam nem a gyerekünk. Egyszerűen csak három haver akik valahogy túlélik ezt a kibaszott világot.

Immár hárman mentünk tovább. Ekkor megütöttem a mellettem sétáló Li-t.

-Áú!-dörzsölte a karját.

-Sárga kocsi.-vontam vállat unottan.

És csak így sétáltunk tovább. Fárasztó egy péntek délután volt. Felszálltunk a buszra és ki-ki hol szállt le. Én a végig mentem, füllhalgatót berakva mentem haza. Otthon csak a bátyjám volt, Jim.

-Szevasz öcsi, látom nem vittek még el a rendőrök.-borzolta össze a hajam.

-Hagyj békén.-kértem.-Amúgy is, randim lesz este.

-A kis öcsi végre talált valakit magának.-cukkolt. Szemet forgatva mentem fel a szobámba készülődni.
Este 8-ra beszéltük meg a mozizást.

Sziasztok!

Nem tom olvassa e valaki, de ha igen annak ezer puszi.
Legyen szép estétek/napotok!

-A hazug-Where stories live. Discover now