| לוקה |
״אתה כמעט מוכן, אהובי?״ שון נכנס אל השירותים, מתקן את הטוקסידו שלו.
״כן,״ מלמלתי, מקלף את עיניי מהמראה כדי להמשיך במה שעשיתי. לא הרבה לאחר מכן, הרגשתי יד נכרכת סביבי, הבושם של שון עטף אותי. נתתי לאנחה כבדה לצאת, שוקע לתוכו. אף אחד מאיתנו לא אמר כלום.
הרגשתי עייף. מותש. אחרי הרבה זמן, היה לי התקף חרדה והרגשתי כמו בלגן. בלגן נורא ועייף. הרגשתי כאילו אני הולך להתעלף כל רגע מעכשיו. לא יכולתי להבין איך ההרגשה הזאת יכולה להיבעט פנימה כל כך מהר. אני עייף פיזית והמוח שלי משגע אותי עם כל האירועים הנוראיים שחוויתי לפני כמה שנים.
אפילו אחרי שהלכתי אל קרבות אימונים, לבקשתו של שון, לא יכולתי להירגע. המשכתי לחשוב על התמונה הזאת. היום ההוא. בית החולים. הכל חוזר כל כך מהר, שאני מאבד שליטה על עצמי. אני לא יודע איך אעבור את הלילה הזה.
״בייבי, רייבן תבין אם לא תוכל להגיע הלילה-״ הנדתי בראשי, מסתובב בזרועות של שון כדי לחבק אותו, קובר את האף שלי בצוואר שלו. ״אל תדחוף את עצמך, בייבי,״ הוא אמר בשקט, משפשף את הגב שלי.
״היא הולכת לדאוג אם לא נופיע,״ לחשתי. ״אני אשנא להרוס את האירוע שלה. אני פשוט.. אני אהיה בסדר,״ התרחקתי כדי להסתכל עליו. הוא לא נראה משוכנע. ״אני אספר לה. פשוט..״ בלעתי את רוקי, מצמץ כל זרם של דמעות שעמד להגיע. ״אני צריך זמן,״ לחשתי ללא נשימה.
שנאתי כמה חלש זה גרם לי להרגיש. זה פתטי. לא שמענו ממנה במשך שנים. הייתי בסדר. ועכשיו.. הכל נעלם. הרגשתי כאילו אני חוזר אל ההתחלה. כל מה שהיה נדרש זאת תמונה אחת.
שון התרחק והושיב אותי על הכיור. מבלי מילה נוספת, הוא התחיל לסדר את העניבה שלי. ״זה בסדר, אני יכול-״
״שש,״ הוא אמר בקול נמוך. ״תתן לדאדי לדאוג לך,״ הוא אמר עם חיוך מעושה. מצאתי את עצמי מחייך, והפרצוף שלי מתחמם. נתתי לו לעשות את השאר מבלי וויכוחים. הוא סידר את השיער שלי גם והידק את החפתים במקום. ״עכשיו,״ הוא אמר, מניח את הידיים שלו על הכתפיים שלי. ״תסתכל עליי,״ הרמתי את עיניי כדי לפגוש את שלו. ״אם אתה מרגיש שאתה הולך לקבל התקף חרדה נוסף או שאתה מרגיש מצוברח, תגיד לי, בסדר? נלך הביתה,״ הוא אמר. הנהנתי. ״תן לי לשמוע אותך אומר את זה,״
״אני אודיע לך,״ אמרתי בשקט, לפני שלקחתי נשימה עמוקה. ״אני בסדר, לעכשיו,״ הוא נתן לי הנהון קצר לפני שנישק בעדינות את השפתיים שלי. עטפתי זרוע אחת סביב הצוואר שלו, מושך אותו קרוב יותר, ומעמיק את הנשיקה. נשנשתי את השפה התחתונה שלו, גורם לאנקה לצאת ממנו.
YOU ARE READING
Please Me Mommy (+18) - Hebrew
Romanceהסיפור המקורי נמצא בעמוד @ZAuthor_54, אני רק המתרגמת! :) - ״אני הילד הטוב של אימא,״ הוא חזר. ״את באמת רוצה לשמוע אותי מתחנן?״ הוא אמר נותן לצחוק חצוף לצאת החוצה. ״אני כל כך רוצה לגמור..״ הוא אומר בין לבין. ״בבקשה..״ ״בבקשה מה?״ קול גברי אחר נשמע מא...