BAB 3🔥

43 13 0
                                    

MAAF KALAU ADA TYPO EJAAN DI MANA-MANA SEBAB BAB INI AGAK PANJANG

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MAAF KALAU ADA TYPO EJAAN DI MANA-MANA SEBAB BAB INI AGAK PANJANG. DAN KALAU ADA TYPO JANGAN LUPA TANDAKAN YA SUPAYA SAYA BOLEH PERBAIKI. THANKYOU! ^^
.
.
.

DING-DONG!

Sekali lagi loceng itu berbunyi dengan lekas Asha menyarungkan pakaian nya dengan ala kadar sahaja. Tubuh Asha dilapisi satu hoodie besar entah siapa punya, mungkin pakaian milik Qhael yang dia guna semalam untuk menutupi dirinya kerana risau akan paparazi yang cuba mengambil gambarnya berdua duaan dengan Qhael.

Tit tit tit!

Kedengaran pintu dibuka dari arah luar. Qhael yang mendengar bunyi pintu dibuka itu terus kaget.

"Aku tak tahulah kenapa lambat betul dia nak buka pintu ni. Padahal bilik dengan pintu taklah jauh sangat." Kedengaran sayup-sayup suara Rezeel ketika itu. Dengan spontan tubuh Asha di tolak ke arah langsir.

Rezeel yang perasaan akan itu terus membuntang matanya. Dengan refleks dia memalingkan mukanya dan menutup semula pintu pabila Qhael mengirimkan isyarat mata kepadanya.

"Eh k-kenapa tiba-tiba nak keluar pula?"soal Fattarin pelik.

Razeel terus mengawal reaksi wajahnya. "Q-qhael em..." Rezeel buntu nak cakap apa. Otaknya tiba-tiba tak nak berfungsi pula di saat-saat genting macam ni. Walaupun ini bukan kali pertama baginya tapi entah kenapa kali ini jantungnya berdegup kencang.

Fattarin menjongket kening. Tidak peduli akan Rezeel disitu dia terus menerpah masuk ke dalam.

Buk!

Pintu dan dinding berlaga kuat mengakibatkan satu bunyi yang begitu hentakan sehingga membuatkan Qhael yang tengah mengemas katil itu terkejut bagai nak mampus. Dengan cepat dia mengawal reaksi wajahnya acah acah baru bangun dari pada tidur dengan boxer yang digunakannya.

Fattarin yang melihat Qhael hanya memakai boxer sahaja terus memalingkan diri. Pakaian wanita berada dekat dengan meja rias itu terus ditendang kebawa katil. Fuh nasib!

"S-sorry, saya c-cuma nak hantarkan y-you sarapan... nak ajak breakfast sama-sama." ujar Fattarin dengan wajah yang memerah kerana malu.

"Oh yeke, give me ten minutes. I bersiap jap." responnya.

Asha berlari dengan lintang pukang setelah turun dari tingkap kondominium mewah itu. Hampir copot jantungnya dek kerana ketinggian yang mampu meragut nyawanya.

"Holy shit!" carutnya seraya menghempas pintu kereta itu.

"Mengacau kebahagiaan orang jelah perempuan tu!" marahnya lagi.

QHELV'SWhere stories live. Discover now