6

81 11 56
                                    

Selammmm👅👅👅

Yeni bölüm atayım dedim çünkü neden olmasın bir de🤌🏻

jenlisa vampire mı🧛🏻‍♀️

Chanlix üvey kardeş👬

Fici mi yazsam😭

Boş ver başlayalım🫵🏻

Sesleri susturmak adına ona sarılmıştım oda bana sarılmıştı sanki şuan en çok ihtiyaç duyduğu şey bu gibi sım sıkı bırakmak istemezmiş gibi, bunun ikimize de iyi geldiğini biliyordum tek farkımız;

Ben sevdiğimi kabullenmek istemediğim adama sarılıyordum

O ise ihtiyacı olduğu için belki beni sevgilisi gibi hayal edip sarılıyordu.

-------------------------------------------------------------------------

Şuan kahvaltı hazırlıyordum o ise nemli saçları ile sadece oturuyor ve duvara bakıyordu. Hayatı bitmiş gibiydi, sevdiğinden ayrılmıştı üzülmesi normaldi, ama ben neden sanki ben sevdiğimi kaybetmişim gibiyim. Öylece durdum ve ona bakıyordum, benim için en güzel manzaraydı ama onu sevemezdim değil mi?

Yani nasıl desem o benim öğretmenim ve benden yaşça büyük olamaz, aşkın yaşı yok derler ama o....daha eski sevgilisini seviyordu ben onu gerçekten seviyormuydum yoksa sadece çekici mi buluyordum? Sadece ilgi veriyordu ve bende ilgisini seviyorum... Yalandı biliyorum onu seviyorum ama kendimi kandırıp durmak zorundaydım, sevdiğim herkes gitti.

Yemekleri masaya koydum ve iyice yerleştirdim, ve koltukta aynı şekilde oturuyor ve duygusuzca gözlerinde yaşlar akıyordu. Mahvolmuştu bedeni bu acıyı çekemiyordu, onu anlıyordum sevdiğinden terk edilmek kötüydü. Onun uğruna her şey yapacağın kişi öylece ayrılması anlamsızcaydı ve acı verici.

"Minho gel yemek ye"

"Istemiyorum"

"Ne demek istemiyorum onun yüzünden dimi"

"Hyunjin ben dayanamıyorum"

"Şimdi sana bir şey söyleyeceğim ve beni dinle tamam mı?... Bana bak"

Bana doğru baktı ağlamaktan kızaran gözleri ile, gözlerin altı mosmordu Heer yeri sinirden kızarmıştı. Kendini yormasın diye çöktüm gerçekten yorulmuş duruyordu patlamak istiyordu.

"Şimdi sana diyeceğim şeyleri kafana kaz tamam mı, istersen bağır çağır kız dök vur, fark etmez rahatla ama ilk önce beni dinle tamam mı?"

Sadece şok gücüyle kafasını salladı ve ben konuşmaya devam ettim. (Şimdi benim edebiyatım geliyor hazırrrrrrrrrrrr mıyız kızlarrrrrr).

"Minho, biliyorum çok zor bir dönemden geçiyorsun ama bunu bir düşün seni sevse bırakır mıydı?....belki sen bir şey yaptın orasını karışmam ama seven insan her zorlukta sevdiğinin yanında olur, seven insan senle olmazsa bile bekler, seven insan sevdiğine bunu yapmaz sevdiğinin böyle üzülmesine dayanamaz o yüzden yapmaz"

Kısa bir duraksadım, ben bile ağlamak istiyordum, onu düşünemiyorum. Bu acıyı hiç çekmedim, ama Minho'yu kaybetseydim nasıl olurdu? Açıkçası gerçekten kötü bir çöküş yaşardım ona hangi ara bu kadar bağlandım, ağlayınca bile bir parçam ölüyordu.

"Hyunjin sana bir şey demeliyim"

"Söyle Minho sonra ama yemek ye soğutma"

"Biz....biz bir kişi yüzünden ayrıldık, o yani eski sevgilim kıskandığı için ayrıldı ben o kişi hakkında konuştum ona bayadır yardım ediyordum onun da haberi olsun kıskanmasın diye anlattım oda konuşalım diye geldi ve biz ayrıldık nedeni kıskamdı"

Teacher's pet/hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin