Bobby egyre erőszakosabban fogdosta az én Benjimet, ettől mérges lettem kurvára, és azt az a pár méter kilométernek tűnt még melléjük értem.
- Most kezdődik a móka bébi! -tököm sem tudja a nagy zsivajban, hogy hallottam meg amit súgott betépett barátom neki, de egyáltalán nem tetszett... És ahogy szólította...
- Ne hívd így! - parancsoltam rá, közben szépségem ideges, riadt arcát néztem. Láttam, hogy már sírt, hiszen reménytelennek érezte a helyzetét. Én pedig boldog lettem, hogy végre léptem. - Ő az én pasim csak én hívhatom így! - szóltam rá újra, majd Benji felé nyújtottam kezem, aki eddig rám sem mert nézni. Pár pillanatig ujjaim nézte majd ahogy rájöhetett, hogy ezek a kezek mennyi örömet okoztak már neki, akkor kapta rám tekintetét. Szeme pedig a szerelemtől, vagy talán a megkönnyebbülést csillogott, de csakis nekem. De tudtam, hogy a csillogás az irántam érzett szerelem. Nevem motyogta, én pedig a hóna alá nyúlva kaptam ki Bobby és a két pasi közül, majd ő, ahogy számítottam is rá, karját nyakam formás lábait pedig a csípőm köré fonta
- Aaron...- suttogta újra nevem, én pedig azonnal izgalomba is jöttem. A hangja gyönyörű, arcának látványa, az ahogy átölel szorosan, mintha már el sem akarna engedni engem soha...
- Többé nem engedlek el! - súgtam ajkára és komolyan is gondoltam. Nem érdekel ki látja, amit művelünk ép hiszen visszakaptam a fiút, akit szeretek, és aki nélkül sivár unalmas az életem. Tudom, hogy későn jöttem rá, de most már sehová sem engedem, és ami a legfontosabb tudatom mindenkivel. Apró csókot nyomott arcomra, amitől azonnal magamhoz is tértem. - Menjünk kicsim beszélni akarok veled! - szeme kikerekedett, kérkedő, ijedt lett, én kuncogtam rajta...- Ne ijedj meg! - nyugtattam.
- Te ezt, hogy képzeled Aaron ?! - kért számon Bobby, és vállam után kapott - Most velem van itt! - nyúlt most Benji karja után, és leakarta rólam rángatni őt.
- Állj le Bobby! - szólítottam fel fenyegetően, dühömhöz képest mégis nyugodt hangon. - Benji az én...
- A te mi ?! – kiabált, közben még mindig szépségem próbálta lerángatni rólam. - A szeretőd! A kurvád csak! Te magad mondtad! - ordított engem meg elöntött a csillapíthatatlan harag!
- Én ilyet nem mondtam neked soha! - ordítottam a zenét is túl, hiszen féltem, hogy a szépség, akit most kaptam vissza elmenekül elveszítem újra. Én pedig azt már nem élném túl! - Még csak azt sem tudtad, hogy ismerem és jóban vagyunk te gyökér!
- Csak fel akar idegesíteni Aaron... Tudom, hogy te nem mondanál rólam ilyet...- szépségem arcát nyakamba fúrta, közben szorosabban ölelve engem. - Menjünk ki innen! - kérlelt, közben megharapta a fülem. Tudom a szituáció na meg a helyzet sem igazán rózsás, de az én farkam újra kőkeményen állt. Benji feneke alá nyúlva húztam közelebb őt magamhoz, és nem foglalkozol vele, hogy ki lát és ki mit mond indultam el az autóhoz.
ESTÁS LEYENDO
𝔸 𝕥𝕚𝕥𝕜𝕠𝕕 𝕟𝕖𝕞 𝕝𝕖𝕤𝕫𝕖𝕜. 𝔹𝕃. 🔞 Folyamatban!
Romance** Aaron PM: 07:40 Húsz perc baby és nálad vagyok 😉 Egy egyszerű pár szavas üzenet... Én mégis, amint elolvastam alkalmi szeretőm szavait, olyan izgalmi állapotba kerültem, amiről a találkozásuk előtt még csak nem is tudtam, hogy létezik. **** Vég...