/Ještě nevim co udělám s Lukem, ale Denise - tu úžasnou kurvičku chci mít. To vím zcela jistě!./
--------------------------------------------------------James:
Ehm, přemyslim co udělat s Lukem. Vzbudil jsem se z ničeho nic, venku byla tma, budík ukazoval neco kolem 4 ráno. Chvíli jsem se prevaloval z boku na bok, zkoušel jsem jeste usnout, ale bohužel se mi to už nepovedlo.Vstal jsem tedy z postele a potichu se vyplížil se z ložnice do pracovny. Sedl jsem si za pracovní stul a otevrel notebook, abych napsal mail klukům Olimu a Mattovi, at nechají svý holčičky doma s tím že mám pro ně prekvapeni. Jéé, ti budou koukat 😃. Napsal jsem mail a zmáčknul "Odeslat". Chtěl jsem šukat, ale nechtel budit mou úžasnou Tessu ano tu božskou kurvičku Denise. Zaklapnul jsem notebook, zvednul se židle a šel smerem k samotce, kde spal ON. Otevřel jsem dveře, zvedl ho z postele stále spiciho Luka, vyšel ze Samotky s ním v náručí.
Došli jsme k herně, Luka jsem si hodil pres rameno, abych mohl otevřít. Vešel jsem dovnitř, zavrel za námi. Luke stále spí, což je dobre, protože se na začátku nebude vzpouzet a branit se. Chci ho! Chci z něj vyšukat tu správnou kurvičku. Delali jsem to i s Tessou, ale ta se velmi rychle pochopila co a jak po ní chci. Luke ležel na lavici, mezitim jsem našel ty správný pouta,roubík, dildo, analní kolík a pár dalších hraček, který chci použít..
Nandávám Lukovi pouta Nejdřív ruce, jedna, druhá.. Na nohy mu přidělám to samý co na ruce, jen s tou výjímkou, že je mezi ní a tyč..
Základ nachystaný. Kurvička nic netuší. Vzal jsem ho, znova si ho hodil přes rameno a odnes ho do volného prostoru herny, postavil ho na jeho nohy a ruce mu za pouta přicvaknul ke karabině, která tam visela na laně ze stropu.Stojí prede mnou polonahý Luke, který teprve ted zjistí co ho čeká. Vzal jsem do ruky bičík a švihnul Luka pres zadek.
J: " Vstávej, Luku!"
Luke se ani nepohnul. Zkusil jsem znova a porad nic. Nechal jsem ho tam jen tak stát, stejne nemá kam a jak utect a došel do šuplíku v komode pro nůžky. Stoupnul si k Lukovu pravem boku a začalal mu odspodu rozstrihávat trenky. Behem chvíle tu prede mnou stál v celý svý nahý kráse.
Vzal jsem znovu do ruky bičík. Tentokrát ale ten co má na konci třásně - to ho snad vzbudí. Švihnul jsem ho projistotu 2x pres zadek. A ono to zabralo. Luke pomalu otevřel oči.
J: "No konečně se nám naše Šípková Ruženka probrala"
Praštil jsem ho znovu, tentokrát však pres penis. Luke se jenom prohnul.Luke
Spal jsem dost tvrdě, takže jsem zaspal celý svůj přesun ze Samotky do herny a přípravu sebe a toho, co mě čekalo. Možná je to i lepší, asi bych se vsim tímto moc nesouhlasil. Ale to asi se vším co se děje kolem. Možná jsem to ještě nepřijal. Teď jsem viděl pripoutaný za ruce ke stropu s nohama roztaženýma od sebe - a to díky tyčí. Nemoh jsem nic dělat - jen čekat. Vzpouzet se jsem se zkusil hned na začátku, ale to nemělo cenu.Můj pán James vzal do ruky anální kolík a vrazil ho do mě. Potom mě zezadu objal a začal jezdit po mým ptákovi, druhou rukou držel. .
Najednou mě pustil, přestal mi ho honit . Obešel mě, abysme si viděli do očí a povídá:
J: "Víš co seš? Seš jenom malá kurvička, která neumí základní pravidla, ikdyž by to už dávno umět měla, protože jsem tě to už učil. Jestli chceš být opravdu kurva , tak tu teď spolu strávíme čas. Zítra tě čeká velká zkouška , tak ať si zítra neuděláš ostudu. A mě taky. Všechno se včas dozvíš."
Plácnul mě přes péro a párkrát po něm přejel. Pak mě plácnul vší silou po zadku. Nejdřív z jedná strany potom z druhý.
Vyndal ze mě anální kolík a strčil mi tam svoje tři prsty.
J: "hm, to by šlo..."
Zase je vyndal, tentokrát do mě strčil dildo, který po chvilce začalo vibrovat a já s sebou začal různé šít a vzdychat.J: "takhle má vypadat vzorná kurvička"
Hned potom na mě přistála rána bičíkem. Nevěděl jsem za co, co se stalo. Za chvíli jsem dostal další.
J: " chci si vychutnat ten pohled na tebe, takhle bych tě chtěl vidět častěji. " "Teď už si připravený na ten hlavní bod toho co se dnes bude dít."
Rozepnul si kalhoty, nasadil si kondom. Vypnul stále ještě vibrující dildo, který bylo uvnitř mě. Vyndal ho ze mě a to jen proto, aby mohl být on na jeho místě. Začal se ve mně pohybovat sem a tam. Můj pták najednou ztvrdnul tak až to bolelo. Hlava křičela ať si pomůžu sám. Ale ruce jsem měl svázaný nad hlavou a tak nezbývalo nic jiného než čekat a nechat to na něm.
Pořád nic. Mak pocit, že mi asi praskne pták. Vždyť to musí tušit co s ním proved. Myslím, že to vi , jen mě chce týrat.
Udělal se do mě a pak ho vytáhnul. Najednou jsem byl prázdný, jen stále s tvrdým ptákem. Můj pán James mě sledoval, jak odevzdaně čekám co se bude dít a jak se s tím peru. On se usmíval, líbilo se mu to!.
Abych si na tu prázdnotu moc dlouho nezvykal , strčil mi tam znovu ono velké vibrující dildo a zapnul. Chvilku mě tak nechal. A pak je mě přistoupil blíž aby mi mohl zašeptat do ucha.J: "jestli ti to dildo vypadne, zatím co ti ho budu honit, tak já přestanu a přijde na řadu výprask, rozumíš"
L: " ano, pane Jamesi"
Začal ,já s sebou občas trochu škubnul a snažil jsem se přede jít tomu co mi můj pán na začátku řek. Jenže po nějaký době změnil svoje tempo a zničeho nic zrychlil a já ... já věděl, že je zle. Když pokračoval v nasazeném tempu , já se snažil moc necukat, jenže to nešlo. On to uměl. A uměl to tak dobře, že aniž bych si toho vším, vylitla malá raketka.. bylo to dildo. Slyšel jsem jak narazilo o zem. Zavřel jsem oči a doufal , že si toho nevšimne. Ale marně🥹. On to taky slyšel. A jak slíbil, tak přestal.
ČTEŠ
Deník subinky
RomansaPříběh subinky Tessy Postavy: dominanti: James, Matt, Luke, Oliver subiny : Tessa, Vanessa, Steffani, Denis Oliver - Steffani¨ Luke - Denis Matt - Vanessa