𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚊𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖'𝚜 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚛𝚒𝚗𝚐𝚜. "𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊, 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝, 𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚔𝚊𝚢?" 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍, 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎. "𝙽𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢, 𝚖𝚘𝚖," 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝚋𝚎𝚝𝚊?" 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚠𝚒𝚕𝚍𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝚜𝚝𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏. "𝙸...𝙸 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚐𝚊𝚐𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝," 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚖.𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎, 𝚍𝚒𝚜𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎. "𝚈𝚘𝚞...𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚊𝚝? 𝚆𝚑𝚢, 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝?"
𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚘𝚜𝚞𝚛𝚎. "𝙸 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚖𝚎," 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐. "𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚝𝚘 𝚖𝚎."𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚗𝚗𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚌𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚜𝚊𝚙𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝. "𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚊𝚜𝚝𝚊𝚛𝚍. 𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞!""𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝚖𝚘𝚖," 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐. "𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝙸 𝚝𝚛𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖, 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖. 𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝...𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎."
𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚜𝚢𝚖𝚙𝚊𝚝𝚑𝚎𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢. "𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜, 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚛𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚑𝚒𝚖. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚎𝚛𝚒𝚜𝚑 𝚢𝚘𝚞, 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚏𝚊𝚒𝚝𝚑𝚏𝚞𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞."
YOU ARE READING
"SHRESHTA ☘️💌"
Fanfiction"𝙎𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙮 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙮𝙢𝙤𝙧𝙚" "𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗶𝘃𝗲 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗮𝗻𝘀𝘄𝗲𝗿 𝗜 𝘀𝗵𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗺𝘆 𝘄𝗶𝗳𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝗲."