8. Ο Μάξιμος βάζει τον θρόνο πιο πάνω από την Ραφαέλλα +πληγώνονται.

2 1 0
                                    

Βερόνικα:  Είμαι τόσο χαρούμενη που εγώ θα γίνω βασίλισσα εδώ πέρα. Εσύ Ραφαέλλα θα πας πίσω στο σπίτι μας σαν πρώτοτοκη.

Μάξιμος: Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ? Δεν έχουμε παντρευτεί ακόμα.

Ρέινα: Χαίρομαι που την κλείδωσες εκεί μέσα αδερφή. Εκεί να μείνει,να μην βρει κανείς  αυτο το τέρας.

Η Ιζαμπέλλα ήταν στα μικρό ονειρεμένο κόσμο της. Άρχισε να γράφει και ημερολόγιο.

Ο Μάξιμος είχε θυμόσει που η Βερόνικα ήταν εκεί και την υποδέχτηκε κάπως ψυχρά και αυτό το πρόσεξε ο Ματίας.

Ματίας: Τι συμβαίνει αδερφέ γιατί δεν χαίρεσαι? Ο θρόνος σου ανήκει. Εγώ και η Ραφαέλλα θα πάμε στο σπίτι της.

Ο Μάξιμος πρόσεξε την πιπιλια που είχε στο λαιμό της η Ραφαέλλα και θύμωσε πολύ με αυτό.

Μάξιμος: Καλά να περάσετε τότε αδελφέ.

Η Βερόνικα πήγε στο .δωμάτιό της. Δεν την ενδιέφερε ο Μάξιμος. Τα λεφτά του ήθελε και τον  τίτλο του. Επρεπε να τον κάνει να ξεχάσει την Ραφαέλλα όμως.

 Η Λάουρα άρχισε να πεινάει και ο Φερνάντο της έβαλε φαγητό.

Λάουρα: Φερνάντο σε παρακαλώ άνοιξε μου. Είμαι η πριγκίπισσα σου και πρέπει να με υπακούς.

Φερνάντο: Λυπάμαι δεσποινίς αλλά είναι εντολές της μητέρας σας. Επειδή είπατε το μυστικό σας.

Λάουρα: Πως το ξέρει?  Μη φεύγεις έλα εδώ. Γιατί  δεν πέτυχε ο υπνωρισμός σε αυτήν? Τι είναι αυτή η γυναίκα και δεν την έπιασε?

Ο Μάξιμος αποφάσισε να φύγει μόνος του αργά το βράδυ. Σιχαινόταν που η Βερόνικα ήταν εδώ. Η Ραφαέλλα δεν άνεχε στην σκέψη ότι η αδερφής της ήταν δίπλα στον Μάξιμο της και τον άγγιζε. Ο Μάξιμος ένιωθε παγιδευμένος και τον έπιασε το παράπονο.

Βερόνικα: Τι σου συμβαίνει αγάπη μου?  Σκεφτικό σε βλέπω.

Μάξιμος: Μην με αγγίζεις πριγκίπισσα απαγορεύεται.

Βερόνικα: Αν ήμουν η Ραφαέλλα θα ήθελες να σε αγγίζω,να σε φιλάω,να κάνουμε έρωτα.

Μάξιμος: Τι  είναι αυτά που λες? Η Ραφαέλλα ανήκει στον αδερφό μου Ματίας.

Βερόνικα: Ναί αλλά η καρδιά της σε ποιόν ανήκει? Δεν ανταλλάξετε όρκους αιώνιας αγάπης?

Μάξιμος:  Να μην σε ενδιαφέρει τι κάνω μαζί της.

Βερόνικα:  Έχω δει πως σε κοιιτάζει η αδερφή μου. Είναι βλέμμα αληθινής αγάπης. Αλλίως δεν θα ήσουν έτοιμος να βάλεις τα κλάματα αυτη την στιγμη.

The Royal RomanceМесто, где живут истории. Откройте их для себя