yine nedense 3.kişili anlatıma geçmişim, niye öyle yaptım hiçbir fikrim yok xjxkxk
"Ne?" Cevap beklemeden devam etti genç adam, uzatmanın bir anlamı yoktu.
"Nerdeler?"
"Bodrum katı C koridoru." Benny'nin konuyu uzatmamasına minnettar oldu Dean, koşarak aşağı indi, onları hemen bulması gerekiyordu.
İlerde iki gölge görünce "Hey!" dedi bağırarak. "Benim olandan uzak dur sarışın."
Öpüşmüyorlardı, zaten Dean en başından inanmamıştı Castiel'in öyle bir şey yapacağına. Ama aralarında bir yakınlık olduğu barizdi, söylediklerini duymazdan gelen sarışın dikkatle Cas'e bakıyordu. Az önceki bağırışları işe yaramamıştı anlaşılan.
Adımlarını hızlandırıp aralarına girdi Dean. "Burda neler oluyor ?" diye sordu ölümcül bakışlarını sarışına sabitleyip.
Mike denen çocuk ise masum ayağına yatıp "Sadece konuşuyorduk," dedi ve kazancı sağ gözüne güçlü bir yumruk olmuştu.
Sarışın biraz sendeleyip yüzündeki iğrenç sırıtışla Dean'in arkasında duran Castiel'e baktı.
"Yoksa onun yeni oyuncağı falan mısın? Beni reddediyorsun ama ona kalbini mi açıyorsun, yoksa pantolonunu mu demeliydim? Ağzını belki de?"
Dean arkasına dönüp Cas'e fısıldadı "Git burdan, öğle arası konuşuruz." Ardından göz kırptı sorun olmadığını anlatmak istercesine.
Castiel sarışına taraf bakmadan merdivenlere yöneldi, her ne kadar kötü görünüyor olsa da şu an daha öncelikli bir işi vardı Dean'in.
Mike'ı yakalarından tutup duvara yasladı. "Yanlışsam düzelt ama seni önceden uyardım diye hatırlıyorum?"
Genç umrunda olmadığını belli eden küçük bir omuz silkiş sonrası "Sadece birkaç hafta oldu onunla tanışalı, bense aylardır takip ediyorum Castiel'i" dedi. "Aranızda ne var bilmiyorum ama hoşuma gitmedi, ondan uzak dur."
Dean dudaklarından küçük bir kahkaha dökülmesine engel olamadı "Takip mi ediyorsun, ondan uzak mı durayım?"
Karnına sağlam bir diz geçirip acı içinde inlemesini duyduktan sonra devam etti "Sana ne olacağını söyleyeyim piç, bundan sonra lanet olası sarı saçlarını onun yirmi metre yakınında görürsem kendini ölmüş bil."Çocuk karnını tutarken Dean ellerini ondan çekip bir yumruk daha geçirdi yüzüne, veda niyetine.
Öğrenmesi gerekiyordu, Cas Dean'e aitti ve başka kimse ona 'o gözle' bile bakamazdı.
Teneffüsler kısa olacağı ve Castiel'in derslerden kaçmayı kabul etmeyeceğini bildiği için öğle arasını bekledi Dean, basit bir kaç mesajla iyi olup olmadığını sordu sadece.
Öğle arası geldiğinde ise yemekhaneye hiç uğramayarak direk kütüphaneye gitti ve aynısını yapması için Cas' e mesaj attı.
-
Sonunda mavi gözler yeşille buluştuğunda aralarındaki mesafeyi kapatıp sıkıca kollarını sardı ona Dean.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cool kids dont love //destiel ✔️
أدب الهواةDean Mary isimli bir kız için iddiaya girer, fakat kuzeni Castiel'den tamamen habersizdir. high-school au