2.BÖLÜM

62 6 1
                                    

Yavaş yavaş yanmaya başlayan bar'dan hızla çıkan insanları izlemekle yetindim. Sahi ne demişti o bilinmeyen numara "Baban borcuna karşılık seni bana verdi." Benim bir babam mı vardı? zamanında tabi ki de ailemi aramıştım ama bulamamıştım şimdi de bir babam olduğunu söyleyen biri vardı ve yetmez gibi daha babam bile olduğuna emin olmadığım adam, beni borcuna karşılık satmış mıydı yani? Kolumdan tutulup girişe doğru sürüklendim kolumdaki ellin sahibine aşinaydı ruhum. Bar dan sigara içmek için çıkmıştı bar'ın yandığını fark ettiğinde içeri girmiş olmalıydı. Beni bar dan çıkartıp ellerini yüzümde dolaşırdı bir şey olmadığına kanaat getirdiğinde gözleri ile üzerimde hasar tespiti yapmak ister gibi gezdirdi bir şey olmadığına kanaat getirmiş olmalı ki beni göğsüne çekip sıkıca sarıldı. "Derin.." ismimi ağzından duymamla kafamı göğsüne daha fazla bastırdım boğuk çıkan bir ses tonu ile "Bars lütfen.." kollarını daha sıkı sardı bedenime. Sadece sustuk bazen sessizlik en büyük ilaçtır.

"Derin, güzelim hadi evimize gidelim" kafamı göğsünden kaldırıp mavi gözlerine baktım çoğu insanın ölüm sebebi olan mavi okyanusu benim yaşam ateşimdi. Kafamı salayarak onayladım. Etrafıma baktığımda bardan çıkan insanların dağılmaya başladığını fark ettim birazdan polis de gelirdi. "Güzelim, motoru arka sokağa park ettim oraya kadar yürümemiz gerekicek" Bars'a dönerek tekrar kafamı salladım. Beraber arka sokağa yürümeye başladık.

Motor görüş alanımıza girince Bars kolumdan tutup "Derin, neyin var neden bu kadar dalgınsın" ondan bir şey saklayamazdım bunu yapmam demek çok büyük bir haksızlık yapmam demkti, çünkü Bars sevgilim olmaktan fazlasıydı ailem,dostum,sırdaşım o benim herseyimdi. Çantama ne zaman koyduğumu bile bilmediğim telefonu çıkarıp mesajları gösterdim. Kaşları çatıldı, inanmak istemezmiş gibi telefonu elimden alıp defalarca okudu mesajı. "ama..." gözlerini bana çevirip "bu, bu nasıl.." sözünün devamını getirmeden sırtına yediği sopa ile yere yığıldı "Bars!" ağzımdan çıkan çığlıkla ağzımın kapatılması bir oldu. Burunuma dolan kokunun ardındansa koca bir karanlık...
.
.
.
.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

YARA İZLERİ - YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin