A családi ebéd csendesen telt, Em és Nick nem sokat beszélgettek egymással, a körülöttük lévők is érzékelték a feszültséget.
A délután folyamán Evant elvitte az édesanyja, hogy beírassa a Remény Farm nevű lovas iskolába, mivel a kisfiú úgyszint imádott lovagolni, akár csak ő és férje, ám ez a szenvedélye nem régiben kezdett előtörni belőle.
Evan egy lovat is kapott szüleitől, a csikó az Astor nevet viselte, és a messzi Coloradóból érkezett hozzá egy híres tenyésztőtől. Azonban Evannek még sokat kellett tanulnia, mielőtt közösen mehettek volna lovagolni.
A rengeteg keresgélés után Emmeline választása azért esett erre a lovas iskolára, mert a legtöbb kitüntetéssel rendelkeztek, és verseny felkészítéssel is foglalkoztak.
A beíratkozás és az adminisztrációs ügyek után, meg is kapták az útbaigazítást, kit kell keresniük. Így hát boldogan sétáltak ki az udvarra.Evan látta az ugrató gyerekeket, és csodalkozva bámult rájuk. -Én mikor csinálhatok ilyet?
-Még sokára. -nevetett Em. -Fogd a kezem, és légy óvatos. Mindíg nézz a lábad elé. -Vezette tovább, majd megláttak egy férfit a kerítésnek támaszkodva, aki tapsolt az egyik gyakorló lánynak.
-Elnézést! Elnézést! -kapálózott Emmeline. - Kérem, tudna segíteni? Mr.Mackelroyt keressük! Kezdő oktató, a fiam tanára lesz. -Kiabálta, miközben majd kiugrott a bőréből.
-Anya, szerintem hall minket. -ráncolta össze Evan a homlokát.
-Gondolod?
-Még a holdon is hallanak! -vetette oda a kisfiú, mire Em felszisszent.
-Bocsi, kicsit izgatott vagyok. -nevetett, mire a kisfiú csak a fejét csóválta.
-Mackelroy beteg. Én vagyok a helyettes. -hangoztt a férfi válasza, aki nem volt hajlandó szemközt fordulni velük.
-Értem, és, megtenné, hogy körbevezet minket? -lépkedett közelebb Emmeline. -A kisfiam már nagyon izgatott.
-Nem inkább te vagy izgatott? -kérdezte Evan, mire Em lecsittelte.
-Bocsánat de megtenné hogy bemutatkozik kérem? Elég modortalan! -Kezdett kijönni Em a sodrából, mire a férfi végre megfordult.
-Arra nem lesz szükség. -felelte.
-Will...??? -akadt el a nő lélegzete, makd enyhén elmosllyodott, amit próbált leplezni.
-Wiiillll!!!! -ölelte át a kisfiú amikor felismerte őt.
-Sziiaaa kishaver! Na mit szólsz? Mondtam hogy találkozunk még ugye?
Em merengő tekintettel bámulta őket, majd csípőre tette a kezét.
-Mit keresel te itt?? -szólította meg a férfit.
-Talán dolgozom?? -kérdezett vissza.
-Az feltűnt. -cinikuskodott Emmeline.
-Nos, úgy tűnik egy kis ideig én leszek az oktatód öcsi. -hajolt le a kisfiúhoz.
-Juhééé!!! Anya anya! Will fog engem tanítani lovagolni! Will lesz az oktatóm anya!!! -kiáltozta.
-Csillapodj! Nem férsz a bőrödbe! Azt látom hogy nagyon lelkes vagy. De sajnos csak a helyettes oktatód vagyok, jól jegyezd meg! -nevetett Will.
Emmeline karbatett kézzel állt és bámulta a férfit, egyre szúrósabb tekintettel.
-H-hé, kishaver! Mit szólnál hozzá, ha Sara körbevezetne? Akarsz ismerkedni?
-Ühüm. -bólintott.
ESTÁS LEYENDO
Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/
Ficción GeneralEmmeline és Nick boldogsága régen töretlen, azonban újra akadályok kerülnek a szerelmes pár útjába, melyek leküzdéséhez egymásra lesz leginkább szükségük. Mi van, ha visszatér egy régi ellenség? Mi van, ha Nick valójában nem az, akinek Em gondolja...