7. BÖLÜM

46 4 4
                                    

Küçük kız evden çıkmış yeni evinin etrafında dolaşırken onların evine benzeyen büyük bir evin önünde ellerini dizlerine sarmış kafasını da dizlerinin üzerine koymuş 6-7 yaşlarında ağlayan kızı gördüğünde yanına gitti. "Ney-Neyin var?" Korkudan kekeleyerek konuşan kız ile kafasını dizlerine yaslamış küçük kız kafasını kaldırıp karşındaki beline kadar uzun sarı saçlı, yeşil gözlü küçük bir kızı görünce tebessüm etti. Kendisi gibi kekeme birini bulduğunu sanmıştı. "B-en se-nin gibi ke-ke-meyim-meyim diye dal-ga geç-iyor-lar  ben-imle"  küçük kız kumral saçlı kahve rengi gözlü kızın onu kekeme sandığı için kızmak yerine kekeme gibi davranarak onu mutlu etmek istedi. "G-el gid-ip on-ları döv-elim" küçük kız kumral rengi kaşlarını çatarak yasladığı duvardan kalkıp sarı saçlı kızın yanına gitti. "Ha!" Ağzından şaşırdığına dair bir nida çıkardığında sarı saçlı kız elini uzatarak "B-en Der-in" kumral saçlı kız önce elini tutmakta tereddüt etse de tam tutucaken arkasından biri ona seslendi "Ariya, nerdesin?" Abisinin sesini duyan kız gözlerini devirerek "Bur-dayım" diye bağırdığında bir kaç saniye sonra yanlarına gelen uzun boylu sarı saçlı siyah gözlü çocukla küçük derin korkup arkaya doğru adım atsa da Küçük çocuk korktuğunu düşünerek sıcak bir tavırla önce kardeşini gösterip "Kardeşim Ariya, Bende Arav"
Arav kolay bir çocuk değildi kimseye yakın davranmazken küçük derine öyle davranmasına şaşıran kardeşi şok olmuş şekilde abisine bakıyordu. Arav küçük derini göstererek "sen?" Dediğinde derin önünde bağladığı ellerini çözüp ona uzattığı elini tutucaken caddenin diğer taraftan gelen sesle "Derin!" arkasını dönüp o tarafa baktı onu evlatlık alan ailesi onu arıyor olmalıydı annesi, Hümeyra hanım onu merak etmiş olmalıydı küçük derin Ariya'ya sarılıp kulağına eğilerek "Gör-üşürüz arka-daşım" dedikten sonra koşar adım sesin geldiği yere doğru koşmaya başladı.
Arav kardeşine söylediğini duyunca onun da kekeme olduğunu düşündü ama adının öğrenmesinin sevincini de taşıyordu. Kendi kendine ne oluyor bana ne diye ona yakın davranıyorum ki o bir yabancı dese de bir yanı tekrarlayıp duruyordu o kelimeyi.
"Adı Derin'miş.."
.
.
.
.
Geçmişten bir kesit.. 🎥
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

YARA İZLERİ - YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin