Selam ben geldiiiiiimmm🌟🫶🏻
İnşallah ilk bölümü beğenmişsinizdir.
O zaman bölüme geçelim, yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 🌟
İYİ OKUMALARR🌟
***********
-senden-
Şok olmuş bi şekilde barışa bakıyordum. Barış mı? Sanki askerlik arkadaşın Umay.
"İyi misin?" Dediğinde basımı salladım sadece. Olayın şokundaydım. Sanki yüzümü inceliyor gibiydi.
"Sen neden adama saldırıyorsun kızım?" Dedi gülerek. Hoşuna gitmiş gibiydi, mert hakana saldırmam. Çok güzel güldüğünü biliyordum, sanki canlı kanlı görünce nutkum tutuldu.
Ne diyorum ben ya!? Hemen kendime geldim. "Sinir oluyordum zaten! Baktım sizin üstünüze yürüyor saldırdım, iyi oldu!" Dedim sinirle.
"Amacı o zaten, sadece kışırtmak dışında bişey yaptığı yok. Başta bende gidiyordum ama beni tuttular, seni gözden kaçırdılar" dediğinde sesi keyifliydi. Onun yanında olunca bi görevli de gelmemişti.
"Olabilir ama çok dövmek istiyordum bugüne nasip oldu" dedim gülerek. Bi baktı söyle 1,2 dakika yüzüme. Bakma öyle be adam..
"Alem kızsın ya ciddiyim, dikkat etmen gerekiyor biliyorsun değil mi?" Dedi. Neden? Anlamamıştım, beni dava edecek hali yok ya.
"Neden? Beni dava mı eder?" Dedim. Etrafını gösterdi, ne demek istiyor bu?
"Farkında isen fener taraftarı önünde saldırdın ve dışarısı senin için güvenli değil" dedi. Lan doğru diyor bu adam!? Barış bana bakıyordu, bende etrafıma baktım.
Haklıydı.. "Nasıl yani? Bisey yapamazlar dimi?" Dedim korkuyla. O kadar insanla nasıl başa çıkacaktım ben?
"Bilemiyorum ama o kadar insanla başa çıkamazsın, istersen bekle benimle beraber çık?" Dedi. Oha evlenme teklifi etse bu kadar heyecanlanmazdım. Hadi ordan o zaman bayılırdın!
"Şey yani iyi olurda arkadaşımda var yanımda ama" dedim. Adama yük oluyordum resmen!
"Ona de o çıkar, ben seni bırakırım dediğim gibi merak etme" dedi. İtiraz edemezdim, hem böyle bir fırsatı kaçırmamazdım.
"Peki tamam, çok teşekkür ederim." Dedim. Gülümseyerek başını salladı. Telefonumu çıkarıp Efsun'a yazdım.
Sen: Efsun
Yaptığımı gördün...
Barış beni çıkaracakmış burdan, sen eve git aşkım.Efsun'um🎀:gördüm gördüm
Aferin sana! Dayanamadın dimi?
Ne barış Alper mi? Oha
Bende gelseydim Keremi görürdüm?:(Sen:dedim ama o gider dedi..
Özür dilerim ama kendimi tutamadım!
Hak etti ama kuşum..Efsun'um🎀:bunu yarın konuşacağız
Adam senle uğraşmasa bari
Veya taraftarSen:o yüzden barış bırakmak istedi, taraftar yüzünden.
Aman Mert Hakan mı beni bulacak canım?Efsun'um🎀:inşallah askım
Hadi görüşürüz, eve geçince yaz.
Bisey olursa ara bak, gece olsada!Sen:
Tamam bitanem ararım
Görüşürüz öpüyorum seni 💋"💋 ifadesini bıraktı"
Telefonu kapatmıştım barışın basımda dikildiğini unutmuştum. Bana bakıyordu.
"Şey ben seni nerde bekleyeyim?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Meleğim// Barış Alper Yılmaz
Fantasía"Koyu Galatasaray'lı olan Umay derbide Mert Hakan'a saldırarak başına bela alır, lakin o olay sayesinde hayatının aşkı ile tanışacağından habersizdir..."