9. Ο Μάξιμος πάει να βρει την Ραφαέλλα. Λάουρα+ Μαθιου το σκάνε μαζί.

2 1 0
                                    

Ρέινα- Αχ είμαι πολύ χαρούμενη για την Βερόνικα. Επιτέλους θα γίνει βασίλισσα όπως της αξίζει.

Ελίζαμπεθ- Η μόνη βασίλισσα είμαι εγώ και απαιτώ να πείς τους σκύλιά σου να μην με παρακολουθούν όταν βγάινω έξω από το παλάτι.

Ρείνα- Αρκέτα στο δωμάτιο σου γρήγορα κακομαθημένη. Διατάγες δίνω μόνο εγώ εδώ μέσα αναγωγη.

Ο Φερνάντο είδε τον Μιγκέλ λυπόθημο στο πάτωμα και είδε τον καρπό του και κατάλαβε ότι η  Λάουρα είχε τραφεί.

Φερνάντο- Θα αρχήσει να σκορπά τον πανικό τώρα η Λάουρα.

Η Ραφαέλλα έκλαιγε καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού της στην Αμερική με τον Ματίας.

Ο Μάθιου βρίσκει επιτέλους την Λάουρα στο δάσος.

Μάθιου- Είσαι καλά αγάπη μου? Που ήσουν και σε γύρευα τόσες μέρες?

Λάουρα- Τώρα που σε βλέπω νιώθω πάρα πολύ καλύτερα.

Η Λάουρα άρχισε να φιλάει τον Μάθιου παθιασμένα με μια πρωτόγνωρη δύναμη.

Μάθιου-  Τράφηκες αγάπη μου? Σε νιώθω αρκετά δυνατή.

Λαούρα- Συγνώμη που δεν ήσουν εσύ αλλά είχα ανάγκη από αίμα άμεσα.

Ο Μάτιας έβλεπε την Ραφαέλλα λυπημένη και κατάλαβε ότι σκεφτόταν τον Μάξιμο.

Μάτιας- Πριγκίπησσα γιατί δεν μου μιλάτε καθόλου? Τον γκόμενο σου σκέφτεσαι? Τώρα θα πηδιέται με την αδερφή σου την Βερόνικα μάλλον.

Ραφαέλλα- Μου λείπει πάρα πολύ.. Αν θές να ξέρεις δεν συγκρίνεσαι καθόλου μαζί του. Δεν νιώθω τίποτα απολύτως για σένα.

Ματίας- Θα σου περάσει ελπίζω. Ελπίζω να γκαστρώθηκες γιατί μόνο τότε θα ησυχάσεις από μένα. Εγώ δεν κάνω έρωτα με έγκυο γυναίκα.

Ο Φερνάντο ξύπνησε τον Μιγκέλ.

Μιγκέλ- Που είναι η Λάουρα? Την άφησες να φύγει υπηρέτη?

Φερνάντο- Οχι θα το έσκαγε ώσε εσύ ήσουν λυπόθυμος.

Μιγκέλ- Δεν πειράζει. Μου κάνεις και εσύ.

Ο Μιγκέλ κατέβασε το παντελόνι του Φερνάντο και τον έβαλε στο στόμα του.

Φερνάντο- Στάματα αυτό δεν είμαι γκέι.

Μιγκελ- Βρες μου την Λάουρα τότε τρελό αγόρι.

 Η Ραφαέλλα ευχόταν να ήταν έγκυος για να μην την ξαναγγίξει ο Ματίας.

Ραφαέλλα- Είμαι ερωτευμένη μαζί του. Το καταλαμβαίνεις αυτό? Δεν θέλω ούτε να με αγγίζεις.

The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora