13. ~ NYOMOZÁS

44 0 0
                                    

Másnap, természetesen mindenki azt próbálta kideríteni, ki lehetett a titokzatos ember a medencénél.
A dolgozóban üléseztek, és vesézték át a dolgokat, de egyelőre inkább kevesebb mint több sikerrel.

-Véleményem szerint egy szolgáló lány volt. -mondta Jonah, a fülbevalót vizslatva ami az asztal közepén hevert.

-Badarság! Azt akarod mondani hogy egy belsős ember a tettes? -kérdezte Peter.

Nick csak hallgatta őket, de egyelőre még nem csatlakozott be a beszélgetésbe.

-Ez nyílvánvaló! Másképp hogyan kerültek volna be a levelek?? -folytatta Jonah.

-Talán igazad van... de mi célból figyelte volna meg őket az illető tegnap este?? -bámult rá kérdőn Peter.

-Talán mert újabb üzenetet akart hagyni, vagy csak rájuk akart ijeszteni, vagy csak megfigyelést tartott, hogy jelenthessen, tudjuk kinek... -sóhajtott Jonah.

-"Tudjuk ki???" -röhögött fel Nick hangosan. -Mi ez, a Harry Potter ??

-És megvan már hogy kié lehet a másik pár fülbevaló? -terelte a témát Peter

-Nincs, minden bizonnyal, egy nőé.. -mondta gúnyos hangnemben Jonah.

-Komolyan? Nahát azthittem egy férfié! -mordult rá.

-Bravó zsenikéim! Ti aztán megerőltettétek magatokat! -kezdett tapsolni Nicholas az asztal végében, amivel előidézte a hirtelen fellépő kínos csendet.

Emmeline egy halványka mosollyal a száján belekortyolt az italába, de továbbra is csak figyelte a történéseket.

-Ezt mind sikerült eddig kiderítenetek? -folytatta Nick. -Egy rakás balfácánnal vagyok körbevéve...

-Főnök, mi... -kezdett bele idegesen Peter, de ekkor valaki kopogás nélkül belépett az ajtón.

Michael Glayn volt az, Emmeline egyik testőre.

-A fülbevaló, Danieláé. -tette le az ékszer párját az asztalra, a talált darab mellé, majd kihúzott egy széket. -megengedi hogy csatlakozzak? -pillantott Nicholasra, aki csak bólintott egyet felé.

-Kihallgattam ma reggel az összes szobalányt. És mindenkit akinek bejárása van Mrs.Hendersonhoz. -folytatta.

-És, és mit tudtál még meg??? -kérdezősködött Jonah.

-Hogy Daniela nem lehetett.

-De, az imént mondtad hogy az övé a fülbevaló! -folytatták a fiúk.

-A vallomása alapján nem ő volt. És hiszek neki. Az ékszert nappal is elhagyhatta, nem biztos hogy akkor esett ki a füléből amikor az eset történt. Az idő alatt a szobájában volt, és állítása szerint olvasott. A többiek is ezt tanúsítják.
Ám véleményem szerint főnők, -pillantott Nickre- az történt hogy valaki rá akarta terelni a gyanút, amikor észrevette hogy bajban van.

-Ki a gyanúsítottad? -kérdezte Nick.

-Még nincs konkrét gyanúsítottam... -sóhajtott csalódottan. -Több információra lenne szükségem. Engedelmeddel megnézném a kamera felvételeket is, hátha találok rajta valami gyanúsat.

-A te dolgod nem ez, Glayn! A te feladatod hogy őrizd Mrs.Henderson biztonságát! Emlékszel? -provokálta dühében Peter.

-Amihez ez is hozzátartozik, ha már ti nem vagytok rá képesek! -fordult felé Michael ingerülten.

A férfi igen megtermedt testalkatú volt, a tekintete is parancsolóan hatott bárkire. Peter inkább nyelt egyet és visszahúzódott a székére, mikor realizálta hogy alul maradt vele szemben. Mind szellemileg, mind fizikálisan Michael az erősebb.

Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt