4💗

522 25 3
                                    

hosgeldiniz okuma sayisi fazla gozukuyor umarim yanlis degildir okuyan varsada lütfen oylayabilir
mi

4💗

Semih Kılıçsoy yazılı olan formamı giymiş beşiktaşın maçını izlemeye gelmiştim. Çok heyecanlıydım umarım kazanırdık geçen sefer maça gelememiştim annemlerden dolayı fakat bu kez kaçırmaya hiç niyetim yoktu.

"Mükemmel olacak gibi hissediyorum." dedi heyecanla yanımda oturan Selen ben ise yerimde oturmak yerine ayaktaydım.

En sonunda futbolcular geldiklerinde maç başlamıştı herkes ayaktaydı Beşiktaş taraftarı her zamanki gibiydi.

"Hadi Semih sendeyiz!" diye bağırdım Semihe top geldiğinde sanki ben duyabilecekmiş gibi. Top ayağında hızla kaleye doğru koştuğunda önüne geçen  rakibine bir çalım attı ve Beşiktaş taraftarı Semihe büyük tezahüratlar yapmaya başladı.

"At lan at!" diye bağırdı önümdeki adam ve tam o sırada Semih kısa bir bakış attı kaleye ve hemen sonrasında bir şut ve GOOOOOLL

ALLAHIM GOL OLDU GOLLL

Bu nasıl mukemmel bir goldü bu gol neydi böyle, gülerek Semihi alkışlarken tüm taraftar alkışladı ve Semihin bakışları taraftara kaydığında göz göze geldik.

Binlerce taraftar arasından benimle göz göze geldi.

Binlerce taraftar arasından beni farketti.

Ve en önemlisi binlerce taraftar arasından bana gülümsedi.

Kalbimin hızı herzaman ki gibiydi hızlıydı. Heyecanım tavan yaparken ellerim titredi fakat bu alkışlamama engel olmadı.

Bunu oda gördü ve gülümsemesi daha çok büyüdü.

🦅

Maç bitmişti rakibimiz Sivasspordu ve onları 3-1 mağlubiyet etmiştik. Bir gol Semihten iki gol ise immobiledendi.

çıkışa doğru ilerliyordum ve Selen o sırada lavaboya gitmesi gerektiğini söyledi. o lavaboya giderken bende wcnin önünde onu bekledim. yaklaşık beş dakika sonra geldiğinde çıktık.

Dışarı çıktığımızda etraf kalabalıktı ve zar zor  yürüyorduk. En sonunda kalabalık dağıldığında bir taksi çevirmek için yolun kenarında durduk Selenle.

"Beşiktaşım benim biricik sevgilim." diye mırıldandı Selen gülümsedim.

Semihim benim biricik sevgilimmm.

Taksi bulmak zorlaşmıştı çünkü hepsi doluydu.

Derin bir nefes verdim ve Yusuf'u bizi alması için tam yazıyordum ki önümüzde siyah bir araba durdu.

Camı açtığında içeride takım elbiseli bir adam gördüm.

"Merhaba efendim sizi almam söylendi." kaşlarımı çattım Selen eğildi ve adama cevap verdi.

"Kim söyledi?" diye sorarken onunda kaşları çatılıydı.

"Semih bey." kalbimin hızı tekrar attı, dur artık dur.

"Nasıl Semih bey kim?" diye sordu Selen.

"Semih Kılıçsoy." Selen gözlerini büyüttü.

"NE!?' dercesine çığlık atarken sesim içime kaçmıştı sanki.

"Bunu kanıtlamadan nasıl binebiliriz biz?" dedi tekrar mantıklı bir şekilde Selen adam telefonunu çıkardı ve birkaç mesaj attıktan sonra kapattı telefonu ve bir dakika sonra telefonum titredi telefonu çıkardım ve bildirime baktım Semih yazmıştı.

Semih Kılıçsoy : arabaya binebilirsin.

"Binelim." dedim sadece ve Selende bana güvenerek birşey demeden bindi benle beraber.

Elif Nur Pek : teşekkür ederim herşey için.

Semih Kılıçsoy : rica ederim umarım istediğiniz gibi bir performans vermişizdir Elif hanım.

Elif Nur Pek : ya elbette verdiniz.

Elif Nur Pek : çok mükemmeldin Semih.

Semih Kılıçsoy : Teşekkür ederim Elif.

Semih Kılıçsoy : eve geçince konuşuruz.

Elif Nur Pek : tamam görüşürüz o halde.
(bu mesaj beğenildi)

bölüm sonu

begeniyorsanız bi oylayınn

buaarada ikisi yüz yüze gelmesi için biraz zaman var gibi şimdilik mesajlardan devam edelim bakalım.

Semih çok tatlıııss

Semih Kılıçsoy | FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin