Klişe bir başlangıç yapmak istemiyorum o yüzden direk bodoslama atlıyayım bence, yeni hikaye yazıyorum daha doğrusu ilk hikayem nasıl olacağını bilmiyorum. Fazla uzatmak istemiyorum bu yüzden fikirleriniz ve yorumlarınız benim için çok önemli...
•
•
•
Gece'den anlatımSabah ezanı daha okunmadan Mavi'yi alarak evden çıktım.Daha doğrusu kaçtım , yolda giderken düşüncelerimden aklımdaki her şeyden ama en çokta rüyamda yüzünü göremediğim o adama dalmışken Mavi'nin birden şaha kalkmasıyla ne olduğunu anlamadan birden attan düşmem ile sert bir kayaya başımı çarptım. Başımda bir sızı hissetmem ve bir adamın bana endişeli gözlerle bir şekilde koşarak koşarak gelmesini görmem ve gözlerimin kapanması bir oldu.
Etrafımdaki sesleri duymama rağmen gözlerimi açamıyordum. Biraz kendime geldikten sonra gözümü açtım beyaz tavandan yüzümü çevirdiğimde koltukta oturan adamı gördüm neden bu adam bana böyle hissettiriyordu neden onu uzun zaman tanıyormuşum gibi hissediyordum.Doktorun içeri girmesiyle başımı o tarafa çevirdim kapının açılmasıyla koltuktaki adını bilmediğim adam da uyandı
"ahh gözleri ne kadar güzelmiş be adam da yakışıklıymış."
Sus iç ses ne diyorsun sen ya adam ya evliyse ya sevdiği varsa
"Bir kere ben senim benim dusuncem senin düşüncen suçu bana atmaya kalma"
...
"Ne oldu sustun doğru konusuyorum dimi sustun çünkü hak.."
Doktor "Hanımefendi iyi misiniz"
"Başım da hafif bir ağrı var sadece"
Doktor "Hastamızın kontrollerini yaptık gayet iyi ve sağlıklı serum bitince taburcu olabilirsiniz geçmiş olsun"
"Teşekkürler doktor bey "
Doktor odadayken yanımda ki adam hiç konuşmadı sadece bana bakıyordu yüz hatları keskin ve sert olmasına rağmen gözleri yoğun duygu barındırıyordu ama ben o duygu karmaşasını çözemedim ben bu düşüncelere dalarken birinin omzuma dokunmasıyla kafamı o yöne çevirdim.
"Daha iyi misin? ağrın falan var mı?"
"Evet iyiyim teşekkürler sana da zahmet oldu."
"Rica ederim ne zahmeti seni orda mı bıraksaydım"
"Adın ne"
"Adım Bulut Kınay "
"Memnun oldum ben de Gece Aslan"
"Daha iyisin dimi?"
"Gerçekten daha iyiyim şey atım Mavi'ye ne oldu o nerde."
"Sakin ol iyi merak etme güvenli bir yer de"
"Ohh bir an orda kaldı diye çok korktum."
"Merak etme iyi "
Dudakları iki yana kıvrılır gibi oldu ama hemen kendine geldi bu adam gülmesin yoksa ben kalpten giderim tebessüm etti diye böyle oldum hiii gülse kim bilir ne olur düşünemiyorum.
Aras'tan Anlatım
Gecemi öyle yerde görünce kalbim de bir şey koptu sanki onu hastaneye nasıl yetiştirdiğimi bile bilmiyorum. Bir kez daha anladım ona bir şey olursa yaşayamayacağımı anladım bu kadın beni kendine nasıl bağladı nasıl kalbimi ve beni bu fale soktu anlamış değilim ama iyi ki karşıma çıkmış zaten hale olayın şokundan ve güzelliğinden çıkamıyorum ne olduysa iyiki olmuş Gece benim bu dünyamdaki iyikim dediğim tek kişi ve kadın olacak bildiğim tek şey bu şimdi benim bu küçük parçamı ilgilenmem gerekiyor.Evvett nasıldı.
Bence iyiydi yaw, şimdi benim için önemli bir konuya gelelim sizce fotoğrafları medya ya mı bırakayım yoksa paragraf aralarına mı bırakayım fikirlerinizi yazın.
Hepiniz ayrı seviliyorsunuz bir sonraki bölümde görüşürüz.💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS'IN GECESİ
RomanceBu ilk hikayem nasıl olacağını bilmiyorum ama bence güzel olur.Fazla uzatmak istemiyorum bu yüzden... Hikayem hakkında konuşursak eğer; •Bölümler çok geç gelmez. •Her bölüm sonun da hikayenin hangi gün ve saatte atacağımı yazacam emin olabilirsiniz...