(𝘍𝘓𝘜𝘍𝘍 / 𝘚𝘜𝘎𝘎𝘌𝘚𝘛𝘐𝘝𝘌 𝘛𝘏𝘌𝘔𝘌𝘚)
𝘯𝘰 𝘵𝘳𝘪𝘨𝘨𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨𝘴 - 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 ☺︎︎"𝗌𝗈 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝖺𝗅𝗅 𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗇𝗏𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖻𝗎𝗒 𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗇𝗍𝖺𝗌𝗒 𝗍𝖾𝖺𝗆, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗏𝗂𝗏 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖾𝖺𝖽𝗈 𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋.." 𝗅𝖺𝗎𝗋𝖾𝗇 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽, 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗋𝖾𝗌𝗁 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗌𝗈𝖼𝗄𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝗌𝗈𝖼𝗄 𝖻𝖺𝗌𝗄𝖾𝗍𝗍,
"𝗅𝖺𝗎𝗋𝖾𝗇 𝗆𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍 𝗂𝗌 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒."
𝗂 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝖿𝖺 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆 - 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗅𝗈𝗎𝖽 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝖺𝗋.𝖠𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗂𝗇𝗇𝖾𝖽 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗎𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗉𝗋𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗋𝗆𝗅𝗒 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋. 𝖯𝗈𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽 𝖾𝗀𝗀𝗌 𝗈𝗇 𝖺 𝗍𝗈𝖺𝗌𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖺𝗀𝖾𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗉𝗈𝗍 𝖻𝖾𝖺𝗇𝗌 𝖺𝗇𝖽, 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖺𝗎𝗌𝖺𝗀𝖾𝗌.. "𝗌𝗈 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝗁𝖾𝗆𝗉𝗈?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗂 𝗌𝖺𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗉𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗈𝗐𝗅 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝖼𝗈𝖺 𝗉𝗈𝗉𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗅𝖺𝗍𝗍𝖾.
𝖧𝖾𝗋 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽, 𝗉𝗎𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗌𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾 - 𝗂𝗇 𝖺𝗇 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗆𝗉𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖻𝖺𝖽, "𝗈𝗁 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝗈𝗍 𝗏𝖺𝗅𝗎𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗂𝗆𝗉𝖾𝖼𝖼𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇𝗍." 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽, 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖻𝗂𝗍𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖺𝗀𝖾𝗅 - 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖼𝗋𝗎𝗆𝖻𝗒 𝗆𝖾𝗌𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾.
"𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝗇 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗆𝗉𝖾𝖼𝖼𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗒𝖾𝗌 𝗈𝗋 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝗇 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗂𝗆𝗉𝖾𝖼𝖼𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝖺𝗅𝖾𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗆𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗂𝖽 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈𝗈, 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾𝗒 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗅𝖺𝗎𝗋𝖾𝗇?" 𝖨 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽, 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗂 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗌𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 "𝗇𝗈, 𝗆𝗒 𝖿𝗈𝗈𝗍𝖻𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇𝗍𝗌 - 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝗈𝗍 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝖺𝗆 𝗂 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖾𝗇𝖼𝗁 𝗐𝖺𝗋𝗆𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗇𝗂𝗇𝖾 𝗆𝗈𝗇𝗍𝗁𝗌?" 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗄 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽, 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝗉𝗈𝖼𝗄𝖾𝗍 𝗈𝖿 𝗅𝖺𝗎𝗋𝖾𝗇𝗌 𝗀𝗋𝖾𝗒 𝗍𝗋𝖺𝖼𝗄𝗌𝗎𝗂𝗍 𝖻𝗈𝗍𝗍𝗈𝗆𝗌.
YOU ARE READING
𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 - 𝘄𝗼𝘀𝗼 𝗼𝗻𝗲𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀
Historia Corta𝖺 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗐𝗈𝗌𝗈 𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌, 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗆𝗂𝗑 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝗈𝗐𝗇 𝗂𝖽𝖾𝖺𝗌. 𝗂𝗅𝗅 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗐𝗈𝗆𝖾𝗇𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗒𝖾𝗋 (𝗎𝗇𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗂 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗇�...