▒▒▒▒▒▒▒▒ [★] ▒▒▒▒▒▒▒▒
ꕥ CHAPTER EİGHT ꕥ
▒▒▒▒▒▒▒▒ [★] ▒▒▒▒▒▒▒▒
Birkaç saniye boyunca Fyodor'un sorduğu soruyu sindirmeye çalıştım. Hemen ardından kendime geldim ve yutkunarak boğazımı kapattım.
"Bu seni ilgilendirmez."
Fyodor bir kaşını kaldırdı, dudaklarında bir kez daha kurnaz bir gülümseme belirdi. "Soruyu geçiştiriyorsun. Boynundaki izi Dazai mi bıraktı?"
Gözlerim şaşkınlıkla genişledi, sesim titredi. "N-Nereden biliyorsun?"
Sırıttı, bakışları hâla boynumdaki işarete sabitlenmişti. "Oldukça açık. Dazai'nin sahiplenici eğilimleri meşhur bir şekilde iyi bilinir. O izi bırakanın o olduğunu tahmin etmek zor değil."
Pekala, bu rahatsız edici olmaya başlamıştı. Benimle neden bu kadar çok ilgilendiğini bilmiyordum, öğrenmek de istemiyordum.
Beynim acilen buradan gitmemi söylüyordu.
"İyi. Ben gidiyorum."
Aniden Fyodor öne atıldı ve bileğimi yakaladı, gitmemi engelledi. Tutuşu sıkıydı. Beni kendine doğru çekti. Duvara yaslanana kadar geriye sendelememe neden oldu.
"Ugh- Ne yaptığını sanıyorsun?!" Ona öfkeyle baktım.
Fyodor karanlık bir şekilde kıkırdadı, sırıtışı yüzüne geri döndü. Bileğimi sıkıca tuttu, bırakmadı. Sonra bana daha da yaklaştı, yüzünü benimkinden birkaç santim uzakta tutacak kadar...
"Bu kadar erken mi gidiyorsun, hm? Sanmıyorum."
"Evet, gidiyorum. Sinirlerimi bozma!" Aniden gelen adrenalin bütün vücudumu sarmıştı. Normalde asla şiddet yanlısı biri değildim ancak zihnimde onun yüzüne kuvvetli bir yumruk atma isteği vardı.
Bir adım geri çekildim, sonra da diğer bileğimi kaldırdığım gibi onun gözüne yumruğumu geçirdim. En sonunda da kalp atışlarımı düzene sokup oradan ayrıldım.
Fyodor, Aiki gittikten sonra tekrar sendeledi. Aiki'nin beklenmedik yumruğu karşısında şaşırmıştı. Eskisine göre kırmızı ve darbenin etkisiyle şişmiş gözüne dokundu.
"Ah... Eli ağırmış."
Kendi kendine mırıldandı, sesinde acı ve rahatsızlık izleri vardı. Birkaç saniye sonra kıkırdamaya başladı. Yüzünde soğuk bir gülümseme belirdi.
"Öfke, öfke..."
》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
Bugün de Fyodor tarafından duvara kıstırıldık çok şükür...
Sonraki bölümü bugün ya da yarın atarım.
Tschüss!
~ 𝓜𝓸𝓴𝓴𝓮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Just Friends ୨୧│𝐁𝐬𝐝 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫│
Hayran Kurgu𝐁𝐮𝐧𝐠𝐨𝐮 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐃𝐨𝐠𝐬 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 . . . 🕊 - Bsd x Reader 🕊 - High School AU 🕊 - Küfür / Argo / Uygunsuz içerik 🕊 - Angst değildir. 🕊 - Tamamiyle bana aittir. Başlama Tarihi: 3 Temmuz Çarşamba - 2024 Bitiş...