1.8

232 24 23
                                    

Anıl Emre Daldal - B.

Eylül Arin Bal

"Çok iyi oyundu gençler ben artık gideyim"dedim.Maçı bizim takım kazanmıştı çoğu topu ben ayağımdan dolayı karşılamamıştım.

"Teşekkürler bizimle oynadığın için abla birde fotoğraf çekilebilir miyiz?"dedi beni çağıran kız.Adının Kumsal olduğunu başta tanışırken öğrenmiştim.

"Gelin isterseniz toplu çekilelim"bütün beraber oynadığımız gençler etrafıma toplandı.Aralarından bir tanesi fotoğrafımızı uzaktan çekti.

"İyi oyundu Arin Bal"dedi Bora.Maçın başından beri bütün toplara atlıyordu.

Kafamı sallamakla yetindim.Maçın başından beri bizi çekirdek yiyerek izleyen Gece'ye doğru yürüdüm.

"Güzel oynadınız bence patron"dedi.Gülmeye başladım.

"Ne demezsin üç kere filede kaldı topum gençleri desen onlar zevkine oynuyor ama ben profesyonel birine göre kötü oynadım"dedim.Gece oflamaya başladı.

"Lütfen felsefe yapmaz mısınız?"dedi Gece.Gülmeye başladıktan sonra cebimde duran titreşimdeki telefonuma bildirim geldi,sonra bakarım diye düşündüm.Gece'yle biraz daha oturduktan sonra ebe geçecektim çünkü yarın küçük bir antrenman vardı.

"Kalkalım mı istersen saat geç olmadan"dedim.Gece ayağa kalktı.Elini bana uzatıp beni de kaldırdı."Bence de kalkalım geç oldu"dedi Gece.

Araba'yı Gece kullanmak için sürücü koltuğuna geçti.Bense yan koltuk prensesi olarak oturdum.

"Şöyle yapalım Gece sen beni eve bırak arabayı al git"dedim.Gece kaşlarını kaldırdı."Gerek yok sağolun ben giderim ya"dedi.Ters bakışlar atmaya başladığım da konuştum.

"Hatta bizde yani bende kal hem sabah tesise gideceğim yanımda olman lazım"dedim.Gece duraksadı,haklıydım yarın yanımda olup ne zaman ne yapacağımızı öğrenip not olması gerekiyordu.

"Aslında haklısın da ben rahatsız vermiyim size"dedi Gece.Bu kızın gururu beni bitiriyordu.

"Zaten evde tekim ya gel birşey olmaz"dedim.Evde tek kalmaya alışmıştım ama yinede biri yanımda olsa daha iyi hissediyordum.

"Peki siz bilirsiniz geleyim ama sabah direk çıkmamız gerekiyor haberiniz olsun Arin Patron"dedi.'Tamamdır' bakışı attıktan sonra arabayı çalıştırdı.

Benim tarafımdaki pencereyi biraz araladım.Yavaş yavaş esen rüzgar saçlarımı savururken elimi müzik açmak için bluetootha götürdüm.

"Patron istek şarkı alıyor musun açmaya"dedi.İndirdiğim şarkılardan varsa açardım.Kafamı salladım."Anıl Daldal B şarkısı var açabilir misin çok güzel şarkı"dedi.Bildiğim bir şarkıydı.Ekrandan listeye geçerek şarkıyı buldum.

"Bu şarkı dimi?"diye sordum.Gece ekrana saniyelik baktıktan sonra kafasını salladı.Elimi kafama koydum,kendimi cama yaslatıp yolu izlemeye başladım.

Çalan şarkı bile aklıma Barış'ı getiriyordu.Nedensizce hatırlatıyordu.

Yine bana gel

Sen gördüğüm ilk gün gibi

Her dizede,her sözde aklıma ela gözleri geliyordu.Bu sokakların kokusu,her duyduğum ses bana onu hatırlatıyordu.Çok tuhaf değil miydi?

Hayatıma gireli belki sadece hafta olmuştu ama yıllardır yanımda gibiydi,sanki her zaman onu tanıyormuş gibi hissediyordum.

Yol boyunca hiç bir konuşmadık.Benim şarkı listem o kadar hüzünlüydü ki eve yetişene kadar Dedublüman,Sezen Aksu,Kıraç dinlemekten en son ağlayacaktım.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin